2021-04-07 13:02

„Baltika“ parduoda „Monton“ prekės ženklą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Estijos kapitalo drabužių prekybos bendrovės „Baltika“ parduoda „Monton“ prekės ženklą.

Bendrovė pasirašė pardavimo sutartį su „Shenzhen Maiteng International Apparel Co.Ltd“, valdančia sportinės aprangos prekės ženklą „Monton Sports“.

„Baltika“ ir toliau įgyvendins jau pradėtą diegti verslo modelį, kai daugiausia dėmesio skiriama moteriškų drabužių prekės ženklo „Ivo Nikkolo“ vystymui ir rinkodarai. Jau pristatyta šio prekės ženklo 2021 m. pavasario-vasaros kolekcija, nauja aksesuarų koncepcija ir nauja elektroninė parduotuvė.

2021 m. rudenį parduotuves pasieks pirmoji visiškai atnaujinto prekės ženklo „Ivo Nikkolo“ drabužių ir aksesuarų kolekcija, rašoma bendrovės išplatintame pranešime.

Iki 2023 m. „Baltika“ vis dar turės licenciją parduoti rūbus su „Monton“ prekės ženklu. Tai yra pereinamasis laikotarpis, kurį „Baltika“ išnaudos šių metų olimpinei kolekcijai pristatyti ir išparduoti likusius „Monton“ prekės ženklo gaminius.

„Baltika Group“ generalinis direktorius Flavio Perini sako, kad „Monton“ prekės ženklo pardavimas yra svarbus įmonės verslo strategijos etapas.

„Verslo strategijos įgyvendinimas reiškia, kad stabilizuojame savo finansinę padėtį ir visą dėmesį skiriame tik „Ivo Nikkolo“ kolekcijoms ir prekės ženklui. Visos iš prekės ženklo „Monton“ pardavimo gautos pajamos bus panaudotos paskolos grąžinimui bankui, kuriam yra įkeistas prekės ženklas“, – priduria jis.

VŽ rašė, kad prie Estijos kapitalo drabužių prekybos bendrovės „Baltika“ vairo stojęs F. Perini, dar pernai rugsėjį interviu teigė, kad yra pasiryžęs iš esmės pertvarkyti įmonę, kurios prekių ženklų portfelyje yra „Monton“, „Ivo Nikkolo“, „Baltman“ ir kt.

52795
130817
52791