Naujas „Baltikos“ vadovas F. Perini: „Pirmiausia pelnas, tada – tarptautinė plėtra“

Estijos kapitalo drabužių prekybos bendrovės Baltika vadovas Flavio Perini, turintis didesnę nei 22 metų patirtį tarptautiniame mados versle, pasiryžęs iš esmės pertvarkyti įmonę, kurios prekių ženklų portfelyje yra tokie ženklai kaip Monton, Ivo Nikkolo, Baltman ir prie kurios vairo jis stojo prieš keletą mėnesių. Pirmiausia planuojama išvesti įmonę į pelningos veiklos kelią, užtikrinti jos finansinį stabilumą, sutrumpinti tiekimo grandines, o po kelerių metų, galbūt, žengti į naujas užsienio rinkas, kuriose, pasak pašnekovo, pyragas gerokai didesnis.
Išsikėlėte tikslą dirbti pelningai. Kada Lietuvoje pavyks jį pasiekti? Grupės lygyje šiam tikslui įgyvendinti esame numatę laiko iki 2021 m. pabaigos. Visgi visi planai labai netvarūs, nes mes nežinome, kaip plis šis naujasis virusas, kokius sprendim ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti