Karantino sprendimai: „Apranga“ testuoja „Pop Up“ parduotuvių modelį

- „Apranga“ testuoja „Pop Up“, laikinosios parduotuvės, koncepciją.
- Kai tiek neapibrėžtumo dėl prekybos veiklos, yra tinkamos aplinkybės eksperimentuoti.
- Neatmeta galimybės projekto gyvavimą pratęsti, o ateityje laikinųjų parduotuvių koncepciją pritaikyti ir kitose vietose.
- „Pop Up“ projektai suteikia daugiau lankstumo ir galimybių eksperimentuoti su mažesne rizika.
- Kartu tai kelia vis didesnį iššūkį tradiciniam mažmeninės prekybos modeliui.
- „Panorama“ laikinos prekybos sprendimus, jei yra poreikis, siūlo potencialiems nuomininkams.
Vienas iš tokių žingsnių – „Aprangos“ grupės atidaryta „Aprangos galerija Pop Up“, su kuria testuojama laikinosios parduotuvės (angl. „Pop Up store“) koncepcija.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai