2021-03-17 19:02

Karantino sprendimai: „Apranga“ testuoja „Pop Up“ parduotuvių modelį

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dėl karantino apribojimų negalintys veiklos vykdyti prekybininkai ieško naujų sprendimų, kaip išlipti iš veiklos suvaržymų duobės.
  • „Apranga“ testuoja „Pop Up“, laikinosios parduotuvės, koncepciją.
  • Kai tiek neapibrėžtumo dėl prekybos veiklos, yra tinkamos aplinkybės eksperimentuoti.
  • Neatmeta galimybės projekto gyvavimą pratęsti, o ateityje laikinųjų parduotuvių koncepciją pritaikyti ir kitose vietose.
  • „Pop Up“ projektai suteikia daugiau lankstumo ir galimybių eksperimentuoti su mažesne rizika.
  • Kartu tai kelia vis didesnį iššūkį tradiciniam mažmeninės prekybos modeliui.
  • „Panorama“ laikinos prekybos sprendimus, jei yra poreikis, siūlo potencialiems nuomininkams.

Vienas iš tokių žingsnių – „Aprangos“ grupės atidaryta „Aprangos galerija Pop Up“, su kuria testuojama laikinosios parduotuvės (angl. „Pop Up store“) koncepcija.

52795
130817
52791