„BaltCap“ apsipirko Estijoje

Publikuota: 2020-12-23
Kornelijus Čelutka, „BaltCap“ partneris. Įmonės nuotr.
svg svg
Kornelijus Čelutka, „BaltCap“ partneris. Įmonės nuotr.

Didžiausio Baltijos šalyse privataus kapitalo fondų valdytojo „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF) už neskelbiamą sumą įsigijo didžiąją dalį pirmaujančios Estijos didmeninės ir mažmeninės grožio prekių rinkos bendrovės „Tradehouse“ akcijų. Bendrovės įkūrėjai Avo ir Angela Kivimaa lieka mažumos akcininkais ir stebėtojų tarybos nariais.

2002 m. įkurta „Tradehouse“ išplėtojo unikalią daugiakanalės prekybos grožio produktais schemą, kurioje integruotos 5 fizinės parduotuvės, populiari Estijoje internetinė parduotuvė ir grožio industrijos profesionalų mokymo centras. Bendrovės prekių asortimentas skirtas tiek profesionaliems, tiek mažmeniniams klientams.  

„Būdami savininkais ir vadovais, mes stengėmės „Tradehouse“ kurti taip, kad verslas būtų atsparus ateities iššūkiams. Partnerystė su „BaltCap“ mums padės įgyvendinti šį tikslą. Pasitikiu jų profesionalumu ir e. komercijos išmanymu, taip pat svarbi jų patirtis veikiant visame Baltijos ir Šiaurės šalių regione“, – pranešime spaudai cituojamas Avo Kivimaa.

„BaltCap“ partneris Kornelijus Čelutka pažymėjo, kad „Tradehouse“ yra puikus verslo, įžvelgiančio būsimus pokyčius ir užbėgančio jiems už akių, pavyzdys.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Kaip ir daugelis kitų, „Tradehouse“ verslą pradėjo nuo didelio formato fizinių parduotuvių, tačiau labai greitai užčiuopė elektroninės prekybos privalumus ir šiuo metu jų internetinė parduotuvė yra pagrindinis veiklos variklis. Palyginimui, „Tradehouse“ yra tarsi kosmetikos prekių „Promo Cash&Carry“ su labai stipriu elektroninės komercijos elementu“, – teigia K. Čelutka.

Išankstiniais duomenimis, „Tradehouse“ pardavimo pajamos 2020 m. siekė 20 mln. Eur. 2019 m. apyvarta sudarė 17 mln. Eur.

Pasak jo, „Tradehouse“ sandorio formatas yra dažnas „BaltCap“ praktikoje: įmonės įkūrėjai parduoda akcijas, pasilikdami mažumos paketą ir likdami valdyboje, o vėliau dar kartą realizuoja vertę kartu su fondu. Po sandorio įmonei paprastai vadovauja nepriklausomi vadovai, kurie taip pat yra motyvuojami akcijų paketu.

„Tradehouse“ planuoja plėtrą Estijoje, dabar dalis e. prekybos vyksta Suomijoje. „BaltCap“ dažnai savo įsigytas bendroves naudoja kaip platformą plėtrai į kaimynines rinkas Baltijos šalyse ir Skandinavijoje.

Pardavėjo finansų patarėjas buvo PwC, teisės patarėjas – „PwC Legal“. Pirkėjui atstovavo finansų patarėjas „Opinio Finance“ ir teisės patarėjas „Ellex Raidla“.

Tai jau šeštas „BaltCap Growth Fund“, įsteigto 2017 m., įsigijimo sandoris. Fondo portfelyje jau yra Lietuvoje veikiančios bendrovės „Gemma“, „Verkter“, „Livin“, Estijos senelių namų tinklas „Viru Haigla“. Fondas ketina dar porą sandorių užbaigti 2021 m. pradžioje.

„BaltCap“ yra investavęs į daugiau nei 70 Baltijos šalyse įsikūrusių įmonių.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

Kaliningradą apribojimai dusina, svarstoma apie naujus galimus kelius per Lietuvą Premium

Apribojus kai kurių prekių tranzitą į Kaliningrado sritį per Lietuvą, gyventojai pradėjo skųstis...

Pramonė
17:03
Lietuvos oro uostuose – 40 naujų darbo vietų ir kitoks darbdavio įvaizdis

„Aviacija visuomet sujungia ypatingus žmones“ – tai tapo pagrindine idėja, su kuria Lietuvos oro uostai...

Vadyba
14:12
Kaune atidarė aludę, bet vyresniems: hipsteriai renkasi kitur Premium

Įprastų alaus barų yra daug, tačiau erdvių, kur lankytojai renkasi labiau pabendrauti, kartu praleisti laiką,...

Gazelė
13:31
Infliacijos įtaka: „Tesco“ klientai taupo, „Danone“ mažina asortimentą Premium

JK mažmeninės prekybos tinklo „Tesco“ prekybos duomenys rodo, kad kylanti infliacija keičia vartotojų...

Prekyba
2022.07.05
„Homa“ Vilniuje pradėjo prekybinių sandėlių plėtrą

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Homa Group“ pranešė sostinėje, greta Vilniaus Vakarinio aplinkkelio,...

Statyba ir NT
2022.07.05
„SCT Lubricants“ grynojo pelno marža viršijo 20% Premium 3

Klaipėdos automobilių alyvų ir skysčių gamybos UAB „SCT Lubricants“ pardavimo pajamos per 2021 metus išaugo...

Pramonė
2022.07.05
„Reitan Convenience Lithuania“ vadovas: drąsinu išmėginti jėgas, jeigu kyla minčių Premium

Saulius Žilėnas, septintą mėnesį pareigas einantis „Reitan Convenience Lithuania“ direktorius, pakeitęs...

Prekyba
2022.07.05
„Normalių rusų“ be prekių nenorėjusi palikti „Decathlon“ visgi užsidaro – stringa tiekimas Premium

Nepaisydama kritikos bangos, boikotų ir agresorei Rusijai taikomų sankcijų, Prancūzijos sporto prekių...

Prekyba
2022.07.05
„Gartner“ prognozuoja pasaulinės kompiuterių ir telefonų rinkos susitraukimą

Tyrimų kompanijos „Gartner“ naujausiomis prognozėmis, tarptautinė asmeninių kompiuterių rinka 2022-aisiais...

Inovacijos
2022.07.04
Maskvos prekybos centrai ištuštėjo: užimtumas žemiausias nuo 2010 m. Premium

Neužimtų prekybinių plotų dalis Maskvos prekybos centruose (PC) per 2022 m. šešis mėnesius padidėjo 1,5 proc.

Prekyba
2022.07.04
„Maximai“ koją pakišo sudėtingos sąlygos regiono rinkoje Premium 3

„Maxima“ žingsnis į obligacijų rinką sudėtingoje situacijoje nepavyko visai taip, kaip tikėtasi. ECB svarsto,...

Rinkos
2022.07.04
„Maxima grupė“ 5 metams pasiskolino su 6,5% pajamingumu

Mažmeninės prekybos grupė 5 metams obligacijomis pasiskolino 240 mln. Eur su 6,25% kuponu ir 6,5% pajamingumu.

Rinkos
2022.07.04
D. Mertinas apie „Vingio Akropolio“ PC: svarbus balansas ir populiariausių prekės ženklų geriausios parduotuvės Premium

Baltijos šalyse prekybos centrus valdanti „Akropolis Group“ parengė daugiafunkcio komplekso „Akropolis...

Prekyba
2022.07.04
Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
2022.07.03
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
2022.07.03
„Aprangos“ grupės apyvarta šiemet augo 57%

„MG grupės“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ apyvarta...

Prekyba
2022.07.01
Pernai bendrovės „Bolt“ nuostolis išaugo iki 547,2 mln. Eur 2

„Bolt“ prekės ženklą naudojantis Estijos startuolis „Bolt Technology“ 2021-aisiais patyrė 547,2 mln. Eur...

Logistika
2022.07.01
„Omniva“ investuoja 40 mln. Eur – statys siuntų paskirstymo terminalą Kaune Premium 16

Siuntų UAB „Omniva LT“ Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) statys savo siuntų terminalą, kuris turėtų...

Logistika
2022.07.01
„Akropolis Vingis“: pristatytos naujo Vilniaus kvartalo detalės 11

Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centrus valdanti „Akropolis Group“ penktadienį visuomenei pristato...

Prekyba
2022.07.01
VŽ klausomiausi podkastai birželį

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Laisvalaikis
2022.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku