„BaltCap“ apsipirko Estijoje

Publikuota: 2020-12-23
Kornelijus Čelutka, „BaltCap“ partneris. Įmonės nuotr.
svg svg
Kornelijus Čelutka, „BaltCap“ partneris. Įmonės nuotr.

Didžiausio Baltijos šalyse privataus kapitalo fondų valdytojo „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF) už neskelbiamą sumą įsigijo didžiąją dalį pirmaujančios Estijos didmeninės ir mažmeninės grožio prekių rinkos bendrovės „Tradehouse“ akcijų. Bendrovės įkūrėjai Avo ir Angela Kivimaa lieka mažumos akcininkais ir stebėtojų tarybos nariais.

2002 m. įkurta „Tradehouse“ išplėtojo unikalią daugiakanalės prekybos grožio produktais schemą, kurioje integruotos 5 fizinės parduotuvės, populiari Estijoje internetinė parduotuvė ir grožio industrijos profesionalų mokymo centras. Bendrovės prekių asortimentas skirtas tiek profesionaliems, tiek mažmeniniams klientams.  

„Būdami savininkais ir vadovais, mes stengėmės „Tradehouse“ kurti taip, kad verslas būtų atsparus ateities iššūkiams. Partnerystė su „BaltCap“ mums padės įgyvendinti šį tikslą. Pasitikiu jų profesionalumu ir e. komercijos išmanymu, taip pat svarbi jų patirtis veikiant visame Baltijos ir Šiaurės šalių regione“, – pranešime spaudai cituojamas Avo Kivimaa.

„BaltCap“ partneris Kornelijus Čelutka pažymėjo, kad „Tradehouse“ yra puikus verslo, įžvelgiančio būsimus pokyčius ir užbėgančio jiems už akių, pavyzdys.

„Kaip ir daugelis kitų, „Tradehouse“ verslą pradėjo nuo didelio formato fizinių parduotuvių, tačiau labai greitai užčiuopė elektroninės prekybos privalumus ir šiuo metu jų internetinė parduotuvė yra pagrindinis veiklos variklis. Palyginimui, „Tradehouse“ yra tarsi kosmetikos prekių „Promo Cash&Carry“ su labai stipriu elektroninės komercijos elementu“, – teigia K. Čelutka.

Išankstiniais duomenimis, „Tradehouse“ pardavimo pajamos 2020 m. siekė 20 mln. Eur. 2019 m. apyvarta sudarė 17 mln. Eur.

Pasak jo, „Tradehouse“ sandorio formatas yra dažnas „BaltCap“ praktikoje: įmonės įkūrėjai parduoda akcijas, pasilikdami mažumos paketą ir likdami valdyboje, o vėliau dar kartą realizuoja vertę kartu su fondu. Po sandorio įmonei paprastai vadovauja nepriklausomi vadovai, kurie taip pat yra motyvuojami akcijų paketu.

„Tradehouse“ planuoja plėtrą Estijoje, dabar dalis e. prekybos vyksta Suomijoje. „BaltCap“ dažnai savo įsigytas bendroves naudoja kaip platformą plėtrai į kaimynines rinkas Baltijos šalyse ir Skandinavijoje.

Pardavėjo finansų patarėjas buvo PwC, teisės patarėjas – „PwC Legal“. Pirkėjui atstovavo finansų patarėjas „Opinio Finance“ ir teisės patarėjas „Ellex Raidla“.

Tai jau šeštas „BaltCap Growth Fund“, įsteigto 2017 m., įsigijimo sandoris. Fondo portfelyje jau yra Lietuvoje veikiančios bendrovės „Gemma“, „Verkter“, „Livin“, Estijos senelių namų tinklas „Viru Haigla“. Fondas ketina dar porą sandorių užbaigti 2021 m. pradžioje.

„BaltCap“ yra investavęs į daugiau nei 70 Baltijos šalyse įsikūrusių įmonių.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vyriausybė kol kas nesvarstys parduotuvių atidarymo, nors darbdaviai prašo  4

Lietuvos darbdavių konfederacija pirmadienį paragino Vyriausybę atšaukti dabartinius prekybos ribojimus ir...

Prekyba
16:40
„Attention Insight“ pritraukė 285.000 Eur investiciją

Startuolis „Attention Insight“, vystantis dirbtinio intelekto algoritmais paremtą platformą, skirtą vartotojų...

Labiausiai per metus pasistiebė „Senukai.lt“, ant kulnų mina „Varle.lt“ Premium 1

Pagal pritraukiamus klientų srautus pirmąsias tris pozicijas Baltijos šalyse 2020 m. užėmė šios e. svetainės:...

Prekyba
12:58
Klaipėdos „Banginis“ virs „Mega“: investuojama 20 mln. Eur Premium

Nekilnojamojo turto (NT) valdymu ir plėtra užsiimanti bendrovė „Baltic Red“ planuoja rekonstruoti bei...

„Telia“ pasitelkė „BMK Vision“: tikslūs duomenys leidžia gerinti paslaugų kokybę Verslo tribūna

Tiksliai stebėti salonų lankytojų srautus, juos analizuoti ir remiantis šiais duomenimis tobulinti vidinių...

Rinkodara
06:00
Kaip sėkmingai verslą perkelti į e. prekybą Premium 2

Verslininkai, iš fizinės prekybos persikėlę į virtualią, dažnai daro esminę klaidą – neskiria lėšų e.

Gazelė
2021.01.17
Apklausa: kaip 2021 m. mato komunikacijos agentūrų vadovai

Komunikacijos industrijos asociacijos atlikta agentūrų vadovų apklausa parodė, kad pusė agentūrų pernai...

Rinkodara
2021.01.17
Žiūrimiausi „YouTube“ kanalai Lietuvoje 13

2020-aisiais žiūrimiausias „YouTube“ kanalas Lietuvoje — LRT, metų muzikinis kanalas – „Dynoro“, skaičiuoja...

Rinkodara
2021.01.17
Pasaulio verslo lyderiai: atsigauti po pandemijos padės trys strategijos Premium

69% pasaulio verslo lyderių planuoja 2020 m. baigti prasčiau: kone pusė teigia, kad rezultatai bus apie 20%...

Rinkodara
2021.01.17
„Eurovizija 2021“: suplanuoti keturi scenarijai

Nacionalinis transliuotojas šį šeštadienį pradeda „Eurovizijos“ nacionalinę atranka „Pabandom iš naujo!“. Dėl...

Rinkodara
2021.01.16
Prieš draudimą prekybininkai atsisako plastikinių indų

Šių metų viduryje Lietuvoje įsigaliosiant vienkartinių plastiko indų draudimui, dalis prekybos tinklų jų jau...

Verslo aplinka
2021.01.16
Smulkieji prekybininkai prašo nuomos kompensacijų 6

Vyriausybei patvirtinus subsidijų tvarką ir nuo kitos savaitės pradėsiant veikti pirmojo pagalbos paketo...

Gazelė
2021.01.16
Britai skiepysis ir parduotuvėse, o Lietuvoje kol kas privataus sektoriaus nepasitelks  Premium 3

Jungtinės Karalystės prekybos tinklas „Asda“ pranešė planuojantis atidaryti skiepijimo centrą parduotuvėje,...

Prekyba
2021.01.16
Tyrimas: ekologiškas prekes perka kas antras šalies gyventojas  

Ekologiškus maisto produktus, gėrimus ar prekes perka kone pusė šalies gyventojų (47%) – per dvejus metus jų...

Prekyba
2021.01.16
Pritarta: pirmasis paramos paketas – subsidijos ir paskolos – kitą savaitę 4

Penktadienį Vyriausybė patvirtino subsidijų nuo COVID-19 nukentėjusioms įmonėms lėšų skirstymo ir tvarkos...

Gazelė
2021.01.15
Kompiuterių pardavimai pernai – geriausi nuo 2008-ųjų Premium

Dėl šimtų milijonų žmonių, dirbančių ir besimokančių iš namų COVID-19 pandemijos įkarštyje, kompiuterių...

Technologijos
2021.01.15
„Tavo mokykla“ įpusėjo 2 mln. Eur investicijų į elektroninį dienyną planą 2

Įgyvendinama per 2 mln. eurų vertės strateginį investicijų planą, UAB „Tavo mokykla“ per pastaruosius...

Prekyba
2021.01.15
JAV toliau spaudžia Kiniją – į „juodąjį sąrašą“ įtraukė ir „Xiaomi“ 29

JAV prezidento Donaldo Trumpo administracija, prieš užleisdama vietą Joe Bideno komandai, nutarė dar šiek...

Technologijos
2021.01.15
Valstybės paramos tikisi ir didelės prekybos įmonės  2

Susipažinusi su „Subsidijos nuo COVID-19 nukentėjusioms įmonėms“ lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašo...

Prekyba
2021.01.15
9 prekybos tendencijos, aktualios 2021 metais  Premium

Vertinant veiksnius, darančius įtaką prekybos sektoriui šiais metais, pirmiausia, kalbama apie pandemiją.

Prekyba
2021.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus