2020-06-04 11:00

„Rimi Lietuvos“ finansai: geriausi metai, bet rinka augo sparčiau 

„Rimi Lietuvos“ internetu įsigytų prekių atsiėmimo vieta „Rimi Drive“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
„Rimi Lietuvos“ internetu įsigytų prekių atsiėmimo vieta „Rimi Drive“. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Žvelgdami į „Rimi Lietuvos“ 2019 m. finansines ataskaitas audito įstaigų analitikai VŽ sako, kad po sunkių 2018 m., kai žlugo „Iki“ tinklo įsigijimo sandoris ir dėl techninių kliūčių kurį laiką nedirbo viena „hyper“ formato parduotuvių, praėję 2019 m. buvo sėkmingi – pajamos augo, ir įmonė pagaliau išbrido iš nuostolių, kuriuos pakeitė 4,73 mln. Eur grynasis pelnas.
  • Žvelgdami į „Rimi Lietuvos“ 2019 m. finansines ataskaitas audito įstaigų analitikai sako, kad po sunkių 2018 m., kuomet žlugo „Iki“ tinklo įsigijimo sandoris, praėję 2019 m. buvo sėkmingi.
  • Įmonės pajamos augo, ji pagaliau išbrido iš nuostolių, kuriuos pakeitė 4,73 mln. Eur grynasis pelnas. 
  • Giedriaus Bandzevičiaus, „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus, teigimu, 2019 m. buvo geriausi metai „Rimi“ istorijoje.

Rolandas Laukaitis, audito įstaigos EY asocijuotasis partneris, vertindamas „Rimi Lietuvos“ praėjusių metų rezultatus, pirmiausia lygina gautas pajamas ir parduotuvių skaičių: apyvarta, tenkanti vienai parduotuvei 2019 m., palyginti su 2018 m., sumažėjo 4,7%. Bendrovės pajamos 2019 m. augo 3,8%, per metus atidarytos 5 naujos parduotuvės, o iš viso jų metų pabaigoje buvo 61. Svarstydamas, kodėl pajamos iš vienos parduotuvės sumažėjo, ekspertas mini mažesnį „Rimi Express“ formatą, kurio parduotuvių daugėjo, ir tai, kad ne visos parduotuvės veikė ištisus metus.

52795
130817
52791