2020-04-09 17:15

„Pigu“ imasi prekybos maistu: pristatys visoje Lietuvoje

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prekybos internetu bendrovė „Pigu“ pradeda prekybą maisto produktais. To neseniai ėmėsi ir statybos, remonto bei buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“.

„Pigu.lt“ asortimente nuo šiandien atsirado kruopos, makaronai, dribsniai, košės, konservuoti produktai, aliejus, kakava, saldumynai, padažai, prieskoniai, riešutai, džiovinti vaisiai, sausi pusryčiai, sriubos, sultiniai, vytinti mėsos gaminiai, kūdikių maistas ir kitos prekės.

„Šiuo sudėtingu laikotarpiu maisto produktai yra labai svarbi pirkinių krepšelio dalis, todėl paskelbę, jog tampame prekybos centru internete, įtraukėme ir juos. Iki šiol prekiavę kava ir arbata, dabar asortimentą praplėtėme kitomis kasdienėmis ilgesnio galiojimo prekėmis. Svarbu ir tai, kad prekes galime pristatyti visoje Lietuvoje, net tose vietovėse, kur nebuvo įprasta į namus gauti internetu užsakytų maisto produktų“, – išplatintame pranešime teigia Dainius Liulys, „Pigu“ generalinis direktorius.

Užsakymų pristatymui įprastai klientai gali rinktis nemokamą atsiėmimą užsakymų atsiėmimo punktuose didžiuosiuose miestuose, jau keletą savaičių veikia ir mobilieji punktai Alytuje, Marijampolėje ir Mažeikiuose. Taip pat klientai gali rinktis savitarnos terminalus ar pristatymą per kurjerį.

Prekyba maistu nuo ketvirtadienio vykdoma visose trijose Baltijos šalyse per „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“.

Maisto produktus pirkėjams siūlo tiek „Pigu.lt“, tiek prekybos centre prekiaujantys vietos verslai, tokie kaip „Vero Coffee House“, „Coffee Address“, „Punuts production“, „Dorena“, „Seranas“, „Kavos pupelė“.

Pasak D. Liulio, netrukus planuojama didinti partnerių skaičių ir jų tiekiamo maisto produktų asortimentą.

„Pradedame su asortimentu, kokį galima rasti nedidelėje maisto prekių parduotuvėje. Tikimės, kad jau dabar tai padės mūsų pirkėjams daugiau įsigyti vienu kartu ir rečiau eiti iš namų. Tuo pačiu jau dabar dedame pagrindus plėtrai – kalbamės su savo partneriais ir kviečiame visus Baltijos šalyse veikiančius maisto tiekėjus, pardavėjus prisijungti ir prekiauti mūsų prekybos centre internete“, – kalba D. Liulys.

Ir „Senukai“

VŽ rašė, kad tik ką „Senukai“ taip pat pradėjo prekiauti ilgai negendančiais maisto produktais keliuose centruose Vilniuje, Kaune bei Klaipėdoje.

Kol kas įsigyti maisto internetu įmonė nepasiūlė, bet rengiasi tai padaryti.

„Senukuose“ dabar veikia tik maisto prekių skyriai, kurie yra atskirti nuo likusio prekybinio ploto.

Asortimentą sudaro daugiau kaip 2.000 skirtingų maisto prekių: miltai, makaronai, aliejus, konservuotos daržovės ir mėsos konservai, kava, arbata, padažai, saldėsiai ir kiti būtiniausi ilgai negendantys produktai.

Konkurencijos nejaučia

Maisto e. prekybos senbuviai konkurencijos nesibaimina, nes augti vietos yra. Daugelio internetinių parduotuvių veiklos apimtis per pastarąjį mėnesį išaugo kartais, steigiami nauji arba į šią veiklą persiorientuoja esami rinkos žaidėjai.

„Konkurentų net nepajutome, bet tai natūralu, kai paklausa yra taip smarkiai išaugusi. Tikėtina, kad nemažai konkurentų, kuriuos šiandien matome šiame segmente, užsibus čia tik laikinai, kiti bandys įsitvirtinti ilgam. Kiekvienas turi savo stiprybių, „Barbora“ – taip pat, turime ne vienų metų patirtį ir nuolatinių klientų“, – VŽ neseniai teigė Andrius Mikalauskas, „Barboros“ vadovas.

Pasak jo, šiuo metu Lietuvoje e. prekyba maisto produktais tesudaro apie 1% bendros rinkos, tad tikrai yra kur augti.

„Šioje srityje Lietuva – dar vystymosi stadijoje. Potencialas yra bekraštis, neišsemiamas, o nauji žaidėjai tik reiškia didesnį progresą“, – neabejoja A. Mikalauskas.

52795
130817
52791