2020-04-08 08:45

E. prekybininkus klientų antplūdis ir aptalžė, ir sustiprino

Andrius Mikalauskas, „Barboros“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Andrius Mikalauskas, „Barboros“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Daugelio internetinių parduotuvių veiklos apimtis per pastarąjį mėnesį išaugo kartais, steigiami nauji arba į šią veiklą persiorientuoja esami rinkos žaidėjai. Maisto e. prekybos senbuviai konkurencijos nesibaimina, nes augti vietos yra.
  •  Konkurencijos nejaučia, nes maisto pristatymo į namus paklausa gerokai didesnė nei gali pasiūlyti visi rinkos dalyviai.
  • Ne mažesniu iššūkiu nei suvaldyti išaugusius pirkėjų srautus, tapo staiga papilnėjęs kolektyvas.
  • Potencialas yra neišsemiamas, o nauji žaidėjai tik reiškia didesnį progresą.
  • Nauji žaidėjai turės investuoti ir dėti papildomų pastangų, kad, ir pasikeitus situacijai, išliktų.
52795
130817
52791