„Gap“ ir „Canada Goose“ imsis medicininių kaukių ir aprangos gamybos

Publikuota: 2020-03-26
Carlo Allegri („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
svg svg
Carlo Allegri („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Plintant koronavirusui, JAV drabužių prekybos milžinė „Gap“ ir Kanados pūkinių striukių gamintoja „Canada Goose Holdings“ pradės gaminti medicinos darbuotojų aprangą ir kaukes, taip pat pacientų ligoninės chalatus.

„Gap“ paskelbė, jog sieks aprūpinti didelių Kalifornijos ligoninių tinklų medicinos darbuotojus individualiomis apsaugos priemonėmis. Jų gamybai bendrovė pasitelks savo gamybos partnerius.

Praėjusią savaitę bendrovė paskelbė, jog, vis sparčiau plintant koronavirusui, laikinai uždaro parduotuves „Old Navy“, „Athleta“, „Banana Republic“, „Gap“, „Janie and Jack“ ir „Intermix“ Šiaurės Amerikoje.

Tuo tarpu „Canada Goose“ medicininės aprangos ir ligoninės chalatų gamybai pasitelks savo gamyklas Toronte ir Vinipege. 

Gamyba bus pradėta kitą savaitę ir šiam projektui kiekvienoje gamykloje bus skirta po 50 darbuotojų.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Kesko Senukai“ pradeda prekiauti maisto produktais  9

Didžiausias Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“,...

Prekyba
12:33
H&M pardavimai Lietuvoje ūgtelėjo 13,1% 

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklo „Hennes & Mauritz“ (H&M) grynieji pardavimai Lietuvoje 2019 m.

Prekyba
12:01
Karantinas nuo pirkimo neatbaidė: pirko kaip įprastai arba daugiau Premium 2

Lietuvai gyvenant karantino režimu, keičiasi apsipirkimo įpročiai, bet ne apimtis: fizinėse parduotuvėse...

Prekyba
05:45
„Revolut“ simboliškai atnaujina savo prekės ženklą

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų bendrovė „Revolut“ savo tinklaraštyje paskelbė atnaujinanti...

Rinkodara
2020.03.30
Mėsos yra ir bus: norintiems netgi ją atveža tiesiai į namus Premium

Prekybos centruose mėsos vitrinos ištuštėja greičiausiai, tačiau specializuotos parduotuvės produkcijos žada...

Gazelė
2020.03.30
„Pigu“ plečiasi Kauno prekybos centre „Molas“ 

Investicijos į beveik 500 kv. m ploto „Pigu“ užsakymų atsiėmimo punktą Kaune siekia 120.000 Eur, užsakymų...

Prekyba
2020.03.30
„Sodra“: „Amber Food“ darbuotojų sumažėjo 160, „Barbora“ įdarbino 320  3

Per pastarąjį mėnesį – nuo vasario 20 dienos iki kovo pabaigos – darbuotojų labiausiai mažėjo restoranuose ir...

Prekyba
2020.03.30
Komunikavimo pamokos krizių akivaizdoje

Koronaviruso pandemija ir žmonėms, ir verslams tapo vienu rimčiausių išbandymų, todėl laiku pateikiama ir...

Rinkodara
2020.03.30
„Paysera“: e. parduotuvių per karantiną atidaryta 30% daugiau

Šalyje paskelbtas karantinas daugelį įmonių privertė pergalvoti savo verslo modelius, didelė dalis...

Prekyba
2020.03.30
Laikraščių ir žurnalų leidėjai prašo prekybininkų trumpinti atsiskaitymo terminus

Nacionalinius laikraščių ir žurnalų leidėjus vienijanti asociacija „Nacionalinė spauda“ prašo Lietuvoje...

Rinkodara
2020.03.30
„Akropolis Group“: žymiai mažinsime nuomos mokestį 2

Prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose valdanti UAB „Akropolis Group“...

Statyba ir NT
2020.03.30
„Pigu.lt“ plečiasi regionuose

E. prekybos bendrovė „Pigu“ įrengė mobilius prekių atsiėmimo punktus Alytuje, Marijampolėje ir...

Prekyba
2020.03.30
Pradeda veikti „Rimi Drive“  6

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi Lietuva“ prie Vilniuje, Šiaurės miestelyje, esančios parduotuvės atidarė...

Prekyba
2020.03.30
„Ogmios“ akcininkas S. Stasevičius: manau, po šios krizės teismų bus 5 kartus mažiau Premium 2

Sigitas Stasevičius, AB „Ogmios centras“ generalinis direktorius ir vienas pagrindinių akcininkų, interviu VŽ...

Prekyba
2020.03.30
Naujas e. prekybos žaidėjas: taikėsi į restoranus, tačiau tapo „Barboros“ konkurentu Premium 3

Įspūdingu tempu dėl karantino stiebiantis e. prekybai, daugėja ir rinkos dalyvių. Šaldytų ir atvėsintų maisto...

Prekyba
2020.03.30
Prekių logistikos grandinėje – įkainių šuoliai ir nestandartiniai sprendimai  Premium

Karantino paskelbimas daugelyje Europos šalių tiesiogiai paveikė transporto rinką – logistikos ekspertai...

Rinkodaros plano žingsniai: pirmiausia įvertinti esamą padėtį

Kad reikia verslo plano, klausimų nekyla, bet ir rinkodaros planas yra gyvybiškai svarbus. Būtent jis padeda...

Gazelė
2020.03.28
Kaip keičiasi klientų aptarnavimas karantino laikotarpiu

Šalyje paskelbus karantiną dauguma klientų aptarnavimo įmonių arba laikinai uždarė savo duris arba stipriai...

Rinkodara
2020.03.28
Trečdalis dėl karantino pirko internete, lyderiauja „Barbora“ ir „Eurovaistinė“ Premium 2

Prasidėjus karantinui Lietuvoje, 47% lietuvių teigia pirkę internetinėse parduotuvėse. 31% iš jų nurodo, e.

Prekyba
2020.03.28
Apklausa: vartotojų optimizmas blėsta

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis 2020 m. kovą buvo 0 ir, palyginti su vasariu, sumažėjo 4 procentiniais...

Prekyba
2020.03.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus