2019-09-13 13:58

M. Cilcius: nesusijungus „Rimi“ ir „Iki“ vartotojai yra laimingesni

Marijus Cilcius, „Mineralinių vandenų“ generalinis direktorius: „Lenkijos rinka yra labai didelė ir turi žvėrišką potencialą – ten augame su savo ir su partnerių ženklais.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Marijus Cilcius, „Mineralinių vandenų“ generalinis direktorius: „Lenkijos rinka yra labai didelė ir turi žvėrišką potencialą – ten augame su savo ir su partnerių ženklais.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat gamybos, platinimo, prekybos įmones valdančios „MV Group“ vadovas, interviu VŽ sako, kad nors mažėja alkoholinių gėrimų vartojimas, šiais metais verslas augs ne mažiau 10%.

Tai didele dalimi lems auganti eksporto apimtis per grupės platinimo įmones Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir per kitus kanalus, pasiekiant daugiau kaip 60 rinkų.

Paklaustas apie Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Lidl“ įtaką Lietuvos alkoholio prekybos rinkai, M. Cilcius sako, kad šios įmonės rezultatai – nuostabūs, o plėtra yra agresyvi ir kokybiška. Bendradarbiaujama tiek privačios etiketės segmente (pilstant „Lidl“ privačios etiketės ženklo girą, brendį, degtinę), tiek pagal trumpalaikes sutartis tiekiant populiarių prekės ženklų gėrimus, tokius kaip „Trejos devynerios“.

52795
130817
52791