2018-11-07 21:02

Prekybininkai jau ieško aplinkai ir pirkėjo kišenei draugiškų plastiko alternatyvų

Karolis Lebednikas, „Lidl Lietuvos“ Kokybės užtikrinimo departamento vadovas. Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Karolis Lebednikas, „Lidl Lietuvos“ Kokybės užtikrinimo departamento vadovas. Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Vokietijos mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ ir švedų „ICA Gruppen“ priklausantis „Rimi“ vadovausis plastiko strategijomis, kuriose numatyta išimti iš prekybos vienkartinius plastiko gaminius, dar likus metams iki tokius pakeitimus įtvirtinsiančio reguliavimo. Kiti prekybininkai dar svarsto, kaip geriausia pasitikti pokyčius.

Nuo 2020 m. „Rimi“ ir „Lidl“ parduotuvėse visiškai nebeliks vienkartinių plastiko gaminių, tokių kaip gėrimų šiaudeliai, puodeliai, taurės, lėkštės, įrankiai ir vatos pagaliukai su plastikiniu koteliu. „Lidl“ strategijoje numatyta iki 2025 m. sumažinti sunaudojamo plastiko kiekį 20%. Vietoj plastikinių produktų prekybininkas pasiūlys gaminių iš alternatyvių ir perdirbamų medžiagų. Juos įmonė šiuo metu kuria kartu su savo tiekėjais.

Ateityje „Lidl“ planuoja atitinkamomis alternatyvomis pakeisti įrankius ir šiaudelius, pridedamus prie paruoštų vartoti atvėsintų maisto produktų ir gėrimų. Prie alternatyvių prekių įmonė pereis pardavusi turimus vienkartinius plastiko gaminius.

52795
130817
52791