„McKinsey“: pakeitimai vaisių skyriuje kilsteli bendrus pardavimus

Jei dirbate Europoje, jūsų obuoliai ir bananai turi būti pačios aukščiausios rūšies, nes vartotojai linkę susidaryti nuomonę apie parduotuvės šviežių produktų pasiūlą žvelgdami, kaip atrodo būtent šių dviejų vaisių rūšių lentynos, sako ekspertai. Daržovių skyriuje prioritetai skiriasi labiau: britų pirkėjai atidžiau tyrinėja pomidorus, o prancūzams svarbiausios cukinijos. Vokiečiai pirmiausia atkreipia dėmesį į pomidorus, o šveicarai – į salotas. „McKinsey“ netyrė lietuvių vartojimo įpročių, tačiau, remiantis didžiųjų tinklų pateikta informacija, lietuviams svarbiausios daržovės yra pomidorai ir bulvės, o iš vaisių – arbūzai ir bananai.
Atlikdami tyrimą „McKinsey“ analitikai tikėjosi sukurti išsamią duomenų bazę, kaip suprantama Europos maisto produktų mažmenininkų parduodamų vaisių ir daržovių kokybė. Tyrimo metu stebėta 23.000 parduotuvių Prancūzijoje, Vokietijoje, Šveicarijoje ir Jungtinėje Karalystėje.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai