2018-07-24 09:00

„McKinsey“: pakeitimai vaisių skyriuje kilsteli bendrus pardavimus

Įdomu suprasti, kaip konkrečiai vartotojai nustato vaisių ir daržovių kokybę. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Įdomu suprasti, kaip konkrečiai vartotojai nustato vaisių ir daržovių kokybę. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Išsamūs tyrimai, atlikti keturiose Europos šalyse, padėjo suprasti, kokiais konkrečiais būdais parduotuvės gali padidinti vaisių ir daržovių pardavimus daugiau nei 10% net dirbdamos seklioje rinkoje.

Jei dirbate Europoje, jūsų obuoliai ir bananai turi būti pačios aukščiausios rūšies, nes vartotojai linkę susidaryti nuomonę apie parduotuvės šviežių produktų pasiūlą žvelgdami, kaip atrodo būtent šių dviejų vaisių rūšių lentynos, sako ekspertai. Daržovių skyriuje prioritetai skiriasi labiau: britų pirkėjai atidžiau tyrinėja pomidorus, o prancūzams svarbiausios cukinijos. Vokiečiai pirmiausia atkreipia dėmesį į pomidorus, o šveicarai – į salotas. „McKinsey“ netyrė lietuvių vartojimo įpročių, tačiau, remiantis didžiųjų tinklų pateikta informacija, lietuviams svarbiausios daržovės yra pomidorai ir bulvės, o iš vaisių – arbūzai ir bananai.

Atlikdami tyrimą „McKinsey“ analitikai tikėjosi sukurti išsamią duomenų bazę, kaip suprantama Europos maisto produktų mažmenininkų parduodamų vaisių ir daržovių kokybė. Tyrimo metu stebėta 23.000 parduotuvių Prancūzijoje, Vokietijoje, Šveicarijoje ir Jungtinėje Karalystėje.

52795
130817
52791