D. Misiūnas prekybos festivalyje RETAIL: kartais mąstome ne apie tuos konkurentus

Publikuota: 2018-05-29

Per 500 mažmeninės prekybos verslo atstovų antradienį sutraukė „Verslo žinių“ organizuojamas pirmasis prekybos festivalis RETAIL. Daliaus Misiūno, „Maximos grupės“ generalinio direktoriaus ir valdybos pirmininko, teigimu, šiandien nauja valiuta yra greitis.

Pagrindinis renginio pranešėjas yra Kenas Hughes, pasaulyje pripažintas vartotojų ir pirkėjų elgsenos ekspertas. Jis specializuojasi vartotojų psichologijos, socialinės antropologijos, elgsenos ekonomikos ir neurorinkodaros srityse, yra dirbęs su tokiomis kompanijomis kaip „Unilever“, KEA, „Coca-Cola“, „Heineken“.

Konferencijoje vyksta kelios paralelinės sesijos: diskutuojama apie elektroninę komerciją, tradicinę prekybą, technologijas, prekybos efektyvumą, esminius rinkos pokyčius, augimo perspektyvas.

Renginyje dalyvauja daugelio didžiųjų prekybos įmonių ir Lietuvoje veikiančių tarptautinių prekių ženklų atstovai, mažmeninės prekybos konsultantai.

Dalius Misiūnas, „Maximos grupės“ generalinis direktorius ir valdybos pirmininkas, dalijosi savo įžvalgomis apie pagrindinius prekybos sektoriaus iššūkius ir galimybes.

„Tai, kas šiandien sudaro 90% EBITDA, galbūt ateityje nebesudarys tokios reikšmingos dalies. Gal šiandien jau reikėtų skirti daugiau dėmesio tai dešimtajai daliai, jei nori pasiruošti ateičiai. Šiandien nauja valiuta yra greitis. Kalbu ne tik apie naujovių diegimo greitį, bet ir apie gebėjimą greitai pripažinti klaidas. Ateities niekas nežino. Einame bandymų keliu, todėl klysti yra natūralu“, - kalbėjo p. Misiūnas.
Norint laimėti, būtina nuolat kelti įvairius klausimus. Mūsų rasti atsakymai bus daugiau bandymai ir galbūt nebus visiškai teisingi. Gebėjimai suderinti kompetenciją, organizacijos kultūrą ir DNR yra nepaprastai svarbūs, sako pranešėjas.
„Rinkos senbuviai turi galimybių laimėti, nes jie gali suderinti seną patirtį su nauja. Kartais neinvestuojame į naujoves, nes norime palaukti, apsidrausti, tačiau, jei pavėluosime mus gali ištikti dinozaurų likimas“ - pabrėžia p. Misiūnas. 
Prekybos sektorius yra labai konkurencingas, tačiau kartais mąstome ne apie tuos konkurentus, nes gali būti, kad daugiausiai bėdos pridarys tie konkurentai, apie kuriuos dar nežinome. Taip atsitiko taksi, bankų sektoriuose.

Ekspertų įžvalgos

Svarbiausius rinkos pokyčius vertina Birutė Kalanovaitė, prekybos centro „Panorama“ vadovė, Andrius Samaitis „Biosalos“ tinklo įkūrėjas, ir Kristina Meidė, „Maximos LT“ vadovė. Technologijų dalyje diskutuoja Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės vadovas ir Remigijus Štaras, „Topo centro“ generalinis direktorius.

Monika Rimkūnaitė - Bložė, „Mobiliųjų mokėjimų“ įmonės, valdančios mobiliųjų mokėjimų platformą „MoQ“, generalinė direktorė, kalba apie į Lietuvą žengiančius mobiliuosius mokėjimus. Jurgis Gylys, „NFQ Technologies“ verslo skaitmenizavimo vadovas, dalija patarimus, kaip plėtoti šiuolaikinę prekybą ir nepaklaidinti pirkėjo. Linas Šneideris, EY vyriausiasis darbo grupės vadovas, dėsto savo požiūrį į duomenis prekyboje ir įvardija aktualiausius skaitmenizacijos projektus bei tendencijas.

Prekybos ekspertai svarsto, ar internetas grįžta į fizines parduotuves: ar tai yra naujas „Amazon“ triukas, o gal – dar viena interneto transformacija. Evaldas Budvilaitis, „Strongpoint Technology“ vykdantysis direktorius mano, kad internetinė prekyba ir nauji verslo modeliai atveria naujų galimybių smulkiajam verslui.

Kaip keičiasi pati elektroninės prekybos rinka diskutuoja Algirdas Baltaduonis, „Kesko Senukai Digital“ generalinis direktorius, Tomas Kibildis, elektroninės parduotuvės „Barbora“ vadovas, Gytis Breikštas, e. parduotuvės „Big Box“ direktorius ir Pavelas Urbanovičius, „Local fresh food“ valdančios internetinę parduotuvę Baltakarve.lt bendrasavininkas ir generalinis direktorius.

Renginyje bus įvertinti Lietuvos prekybos reklamos liūtai: vyks „PASSWORD 2018“ nugalėtojų pristatymai. Janas Hilleslandas, mažmeninės prekybos valdymo bei pirkėjų elgesio specialistas, „Link Analytix Global“ vadovas, „BigBlue&Company & ETC Insights“ bendraturtis kalbės apie tai, kas lemia grėsmę šiuolaikinei prekybai. Visą renginio programą galima peržiūrėti ČIA.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Buvusio „Yahoo“ viceprezidento įmonė sukirto rankomis su I. Laursu  Premium 5

Kasų ir prekybos valdymo sistemas smulkioms bei vidutinio dydžio įmonėms kurianti JAV kompanija „Talech“...

Paslaugos
2019.03.22
Korupciniai žaidimai, kurie vyksta už akcininkų nugaros Premium 8

Apie korupciją privačiame versle viešai retai kalbama, bet jos mastas gali būti ne mažesnis nei viešajame...

Verslo aplinka
2019.03.22
FM prognozuoja mažesnę infliacija ir 5% pigesnius degalus Premium 2

Finansų ministerija prognozuoja, kad vidutinė metinė infliacija Lietuvoje bus dar maženės nei pernai – 2,2%.

Finansai
2019.03.22
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Priekabiavimo skandalas „Ted Baker“ metinį pelną nurėžė ketvirtadaliu  

JK drabužių gamintojo „Ted Baker“ ikimokestinis pelnas praėjusiais finansiniais metais, kurie baigėsi sausio...

Prekyba
2019.03.21
„Maxima grupė“ nebeturi Ispanijos tinklo „Supersol“ valdymo sutarties  Premium

Ispanijoje veikiančio mažmeninės prekybos tinklo „Supersol“ valdymas perleistas Liuksemburgo bendrovei...

Prekyba
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
Įmonių laukia baudos už 2018 m. nesutvarkytas pakuotes Premium

Pildosi prognozės, kad dalies pakuočių tvarkymo užduočių šiemet nepavyks įveikti ir Lietuvos gamintojams bei...

Paslaugos
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
Trys ateities kryptys prekybos centrams Premium 1

Populiarėjant e. prekybai, tradiciniai prekybos centrų (PC) valdytojai visame pasaulyje stengiasi...

Statyba ir NT
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
Šaltiniai: Ž. Marcinkevičius arbitraže reikalaus iš N. Numavičiaus 230 mln. Eur 9

Buvęs vadinamojo VP dešimtuko narys, vienas turtingiausių Lietuvos verslininkų Žilvinas Marcinkevičius...

Prekyba
2019.03.20
ES teismas: kosmetinis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu 

Kosmetikoje ir burnos higienos skysčiuose esantis alkoholis negali būti apmokestintas akcizu, nusprendė...

Finansai
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau