2017-06-21 18:59

Plėvelė priekiniams automobilių stiklams tamsinti iš karto pritraukė klientų

Dauguma „Ašos“ darbuotojų turi inžinerinį išsilavinimą, tad išmano apie kiekvienos plėvelės technines savybes.
ĮMONĖS NUOTR.
Dauguma „Ašos“ darbuotojų turi inžinerinį išsilavinimą, tad išmano apie kiekvienos plėvelės technines savybes. ĮMONĖS NUOTR.
Konsultantai pataria verslą diversifikuoti, tačiau Kauno UAB „Aša“, dirbančios su prekės ženklu „Pleveles.lt“, apyvarta auga dėl specializacijos: pardavinėja įvairios paskirties stiklo plėveles ir nieko daugiau.

Tiesa, įmonės parduodamos plėvelės apima platų spektrą, yra skirtos tiek pastatams, tiek automobiliams. Skiriasi ir jų funkcionalumas – vienos plėvelės naudojamos termoizoliacijai, kitos – stiklo apsaugai, trečios – interjerui.

„Mūsų produktas vienas – stiklo plėvelės, tačiau pirkėjų grupės skirtingos. Todėl kai vienos grupės pardavimai stoja, maitina kitokia produkcija. Pavyzdžiui, ekonominiu sunkmečiu statybos sektorius buvo apmiręs, ir pastatų langų plėvelių paklausos beveik neliko. Tačiau išgyvenome, nes automobilių stiklų plėvelės visada reikalingos“, – pasakoja Živilė Vaitkūnienė, „Ašos“ direktorė.

52795
130817
52791