Prekyba Prekyba Prekyba Prekyba Prekyba
2017-01-25 18:40

Lietuvai reklamuoti sukūrė 3 virtualios realybės vaizdo klipus

Youtube stopkadras
Youtube stopkadras
Šį savaitgalį turizmo parodoje „Adventur“ Turizmo departamentas pristatė 3 virtualios realybės vaizdo klipus, skirtus užsienyje reklamuoti Lietuvą, kaip patrauklią turizmo kryptį.

„Klipų tikslas – perteikti gražiausius Lietuvos gamtos vaizdus kuo realiau ir įspūdingiau, kad sužadintume žiūrovo smalsumą ir susižavėjimą, kad paskatintume žmogų atvykti į Lietuvą“, – sako Gerda Butkuvienė, Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos atstovė žinisklaidai.

Anot jos, elektroninėje rinkodaroje video turinys tampa vis reikšmingesnis ir yra įtaigesnis nei spausdintiniai leidiniai.

„Vaizdo turinio demonstravimas su „Google“ akiniais apskritai yra inovatyvi technologinė naujovė, suteikianti Lietuvos pristatymui nemažai pridėtinės vertės ir atraktyvumo“, – sako p. Butkuvienė

Rodys užsienio parodose

Pirmajame vaizdo klipe užfiksuoti Vilniaus ir Trakų vaizdai – jo trukmė 3 min.

Antrojo 3 min. 40 s trukmes vaizdinės medžiagos tema – aktyvios pramogos Lietuvoje. Jame yra rodomas vandenlenčių sportas Vilnojos ežere, keliavimas dviračiu Kuršių Nerijoje, skrydis lynu per Nemuną Druskininkuose, jėgos aitvarų sportas Svencelėje, bėgimo maratonas Vilniaus gatvėmis, irklentės Trakų ežere.

Trečiajame vaizdo klipe užfiksuota Lietuvos gamta iš skrydžio (jo trukmė virš 4 min.) Rodomos 9 vietovės: Ventės ragas, Nemuno vaizdai Kauno rajone, Raudonės pilis, Sartų ežero apžvalgos bokštas, Kernavės piliakalniai, Kryžių kalnas, Lajų takas Anykščiuose, Kadagių slėnis, Kuršių Nerija.

Užsienyje šie kūriniai bus demonstruojami turizmo parodose, pvz., artimiausiu metu Izraelyje, Latvijoje, Vokietijoje, Lietuvos turizmo galimybių pristatymo renginiuose.

Vasarį – ir mobilioji programėlė

Vasario pradžioje vaizdo klipai bus patalpinti mobiliojoje programėlėje „Travel in Lithuania VR“. Ją kiekvienas norintis nemokamai galės atsisiųsti iš „App Store“ bei „Google Play“ programėlių parduotuvių, taip pat svetainės www.Lithuania.travel.

Vaizdo klipus sukūrė UAB „Gluk Media“, jų ir mobiliosios programėlės kaina – 37.950 Eur su PVM.

Lietuvą pristatančius virtualios realybės vaizdo klipus galima peržiūrėti jau dabar vaizdo transliavimo patformos „Youtube“ paskyroje „Real is Beautiful“.

Tiesa, kokybiškai filmukų peržiūrai, atskleidžiančiai visą joje užfiksuotos Lietuvos grožį, reikalingi virtualios realybės akiniai.

Filmavimo įdomybės

Ponia Butkuvienė pasakoja, kad filmams gaminti naudota vaizdo žaliava užima 18 terabaitų. Filmuota su 10 „GoPro“ kamerų. Nufilmuota daugiau nei 10 oro balionų pakilimų arba skrydžių. Daugiau nei 3 val buvo filmuojama iš drono. Dronas filmavimo darbams keliavo iš Estijos. Jo keliamoji galia 1,8 kg.

Filmavimo darbai vyko apie 30 dienų skirtinguose Lietuvos kampeliuose.

„8 kartus filmavimus atšaukė gamta - netinkamos oro sąlygos - tai buvo vienas didžiausių iššūkių. Dėl virtualios realybės žanro specifikos bei mūsų pristatomosios žinutės „Real is beautiful“ konteksto dauguma scenų buvo filmuojamos natūralioje aplinkoje“, – pasakoja p. Butkuvienė.

Prie vaizdo klipo postprodukcijos dirbo specialistai iš Kalifornijos (JAV), Belgijos, Vokietijos, Serbijos ir, žinoma, Lietuvos.

52795
130817
52791