„Hoegh LNG Klaipėdos“ nuostolį didino brangę taršos leidimai

„Išaugęs viso terminalo išdujinimo poreikis ir didesnė Europos CO2 apyvartinių taršos leidimų (ATL) vieneto kaina – apie 18% didesnė nei 2022 m. – turėjo didžiausią poveikį pajamų ir sąnaudų augimui“, – Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje teigė bendrovė.
Anot jos, bendrovė pernai dėl išaugusio SkGD išdujinimo turėjo įsigyti 61% (26.000 vienetų) daugiau ATL vienetų nei 2022 m.
Be to, dėl papildomų teisinių paslaugų, susijusių su dalyvavimu „Independence“ laivo operatoriaus konkurse, pernai 14% (iki 718.000 Eur) didėjo įmonės administracinės išlaidos (630.000 Eur).
Mindaugas Petrauskas, generalinis „Hoegh LNG Klaipėda“ direktorius, nurodė, kad 2019 m. įsigaliojusio 16–ojo tarptautinio finansinės atskaitomybės standarto „Nuoma“ taikymas daro tiesioginę įtaką bendrovės rezultatui.
Bendrovės pajamos pernai augo 37%, iki 15,3 mln. Eur (11,2 mln. Eur): iš ilgalaikės nuomos – 8%, iki 4,2 mln. Eur (3,9 mln. Eur), kitų su ja susijusios pajamų – beveik 2 kartus, iki 6,4 mln. Eur (3,4 mln. Eur).
Bendrovei „KN Energies“ šių metų pabaigoje planuojant išpirkti „Independence“ iš jo savininkės Norvegijos bendrovės „Hoegh LNG“, nuo 2014 m. jo operatore dirbanti „Hoegh LNG Klaipėda“ pernai laimėjo 5 metų trukmės operatoriaus konkursą, įveikusi dvi tarptautines laivybos bendroves.
„Hoegh LNG Klaipėda“ pernai dividendų nemokėjo, o 2022 m. jiems skyrė 1,8 mln. Eur.
Registrų centro duomenimis, 100% bendrovės akcijų valdo Jungtinės Karalystės jūrinių krovinių transportavimo bendrovė „Leif Hoegh“.
2022 ir 2023 m. įmonėje dirbo 3 darbuotojai.