„Danone“ pusmečio pajamos sumenko 3%, analitikai kalba apie tolesnį kainų mažėjimą

Pardavimų pajamos per pirmus 6 šių metų mėnesius siekė 13,757 mlrd. Eur, grynasis pelnas – 1,133 mlrd. Eur.
Palyginamosios pajamos didėjo 4%.
Jų augimas Europoje siekė 0,7%, Šiaurės Amerikoje – 5%, Kinijoje, Šiaurės Azijoje ir Okeanijoje – 8,4%, Lotynų Amerikoje – 5%, kitur pasaulyje – 5,3%.
Palyginamosios pieno produktų ir augalinės kilmės produkcijos pardavimų pajamos augo 3,3%, specializuotų maisto produktų – 4,7%, geriamojo vandens – 4,4%.
Jogurto „Activia“, vandens „Evian“ ir pieno kūdikiams „Aptamil“ gamintoja ir toliau tikisi 2024-aisiais palyginamąsias pajamas padidinti 3–5%.
Kitos vartojimo prekių bendrovės, tokios kaip „Nestle“ ar „Unilever“ pradeda naują kainodaros etapą po trejus metus trukusio staigaus kainų didinimo, nes pirkėjai, kuriuos ištiko pragyvenimo išlaidų krizė, renkasi pigesnes alternatyvas.
Praėjusią savaitę paskelbtoje pusmečio ataskaitoje „Nestle“ nurodė, kad kainos mažėja greičiau, nei tikėtasi, nes ji stengiasi susigrąžinti rinkos dalį.
„Rinkos abejonės dėl to, kaip kainų spaudimas paveiks daugumos vartotojų prekių atsargas ateinančiais ketvirčiais, stiprės“, – pranešime cituojamas Bruno Monteyne, tyrimų ir konsultacijų bendrovės „Bernstein“ analitikas.