„Utenos trikotažas“: mažai tikėtina, kad artimiausią pusmetį tekstilės rinka atsigaus

Nepaisant ekonominio neapibrėžtumo Lietuvoje ir įtemptos situacijos tekstilės rinkoje, Utenos trikotažas tęsia gamybą ir suefektyvinęs veiklą žada išlaikyti didžiąją dalį darbuotojų.
Ilgalaikes perspektyvas vertiname teigiamai ir kol kas nesiimame prognozuoti šios krizės poveikio įmonės rezultatams, tačiau matome, kad per artimiausią pusmetį tekstilės rinkos atsigavimas yra mažai tikėtinas. Dalis mūsų klientų susiduria su mažėjančiomis pardavimų apimtimis, atšaukiamos svarbiausios tekstilės parodos, todėl su klientais tenka diskutuoti apie suplanuotų užsakymų atidėjimą bei atsiskaitymų už jau pagamintą produkciją sąlygas. Nedelsdami susitelkėme į efektyvumą, atsisakėme visų nebūtinų išlaidų, pertvarkėme veiklos procesus, todėl pavyks išsaugoti maksimalų šiomis aplinkybėmis darbuotojų skaičių ir užtikrinti ilgalaikį veiklos tvarumą, pranešime spaudai cituojamas Petras Jašinskas, AB Utenos trikotažas generalinis direktorius.
Šiuo metu pagal darbuotojų skaičių didžiausiame siuvimo padalinyje darbai vyksta visu pajėgumu. Pandemijos metu buvo perorientuota gamyba ir, be įprastos produkcijos, čia pradėtos siūti daugkartinės veido kaukės. Kiti cechai dirba mažesne apimtimi nei iki pandemijos pradžios.
Utenos trikotažas šiuo metu yra įdarbinęs 775 žmones. 84 iš jų, dirbę ne siuvimo padaliniuose, šiuo metu yra prastovose. Kas ketvirtas iš jų administracijos darbuotojas.
Pasak Utenos trikotažo vadovo, įmonė toliau intensyviai dirba kryptimis, kurios padės augimo pagrindą tam metui, kai pandemija atslūgs ieškoma naujų klientų, naujų rinkų, aktyviai vystoma pardavimo kanalų plėtra.
Esant ekonominiam neapibrėžtumui, daugelis įmonių susiduria su sunkumais. Šiuo metu gali laimėti organizacijos, kurios yra greitos, lanksčios, kūrybiškos ir geba prisitaikyti prie besikeičiančių klientų poreikių. Keičiantis verslo aplinkai, įmonei svarbu keistis ir iš vidaus. Utenos trikotaže veikiame kaip komanda, kurioje kiekvienas yra savo srities šeimininkas, kasdien kartu kuriame ir ieškome geriausių verslo sprendimų. Mūsų ilgalaikė įmonės strategija būti efektyviausia įmone Europoje. Nebijau to pasakyti ženkliai pranašesne už konkurentus, kuri geba greitai reaguoti į rinkos bei klientų poreikius, sako P. Jašinskas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti