„Auga group“ įžengė į JAV rinką

Ekologiškų produktų gamintoja AUGA group įžengė į JAV rinką bendrovės produkcija pradėta prekiauti viename didžiausių šios šalies prekybos tinklų Costco.
Ruoštis šiam žingsniui pradėjome prieš dvejus metus, analizavome rinką, tendencijas, dalyvavome parodose, daug laiko skyrėme dokumentų rengimui bei gamybos technologijos pritaikymui, kad atitiktumėm specifinius JAV Maisto ir vaistų administracijos (FDA) reikalavimus. JAV ekologiškų produktų rinka yra pati didžiausia pasaulyje ir, žinoma, pati konkurencingiausia. Į šią šalį yra nukrypusios visų pasaulio maisto produktų gamintojų akys, sako Laurynas Miškinis, Auga group ekologinių produktų vystymo ir komercijos vadovas.
Ekologiškos AUGA prekės ženklu pažymėtos sriubos jau atsirado Costco ir kelių mažesnių prekybos centrų lentynose. Tikimasi, kad netrukus prekybos vietas pasieks ir kita bendrovės produkcija.
JAV ekologiškų maisto produktų rinka šiuo metu siekia apie 44 mlrd. Eur ir sudaro beveik pusę visos pasaulinės ekologiškų produktų rinkos.
Buvimas tokio dydžio rinkoje leidžia daug geriau jausti, kaip šis segmentas gyvuos ateityje, kokios tendencijos vyraus. Tai mums padeda nuspėti, ko artimiausiu metu norės viso pasaulio ekologiškų tvariai užaugintų produktų vartotojai, priduria L. Miškinis.
Kaip rašoma išplatintame pranešime, bendrovės galutiniam vartojimui skirtų produktų pakuotėse segmento pardavimo pajamos per 2019 m. šešis mėnesius išaugo 84%. Šių produktų pardavimų šuolį lėmė smarkiai išsiplėtusi eksporto geografija.
AUGA group šiuo metu eksportuoja apie 80% visos pagamintos produkcijos, o eksporto geografiją sudaro daugiau kaip 30 rinkų visame pasaulyje.
Kaip skelbta anksčiau, šiais metais Auga group savo gaminius taip pat pradėjo tiekti vienoms didžiausių Švedijos maisto prekių platintojų Di Luca & Di Luca ir Midsona. Viena sėkmingiausiai išvystytų naujų eksporto rinkų šiemet taip pat tapo Jungtiniai Arabų Emyratai.
Per 2019 m. pirmus šešis mėnesius AB Auga Group ir jos antrinių bendrovių pardavimo pajamos siekė 28,84 mln. Eur ir buvo 15% didesnės nei 2018 m. atitinkamą laikotarpį, kai jos sudarė 25,01 mln. Eur.
Grupės grynasis pelnas pirmą pusmetį sudarė 0,341 mln. Eur (pernai atitinkamą periodą 0,485 mln. Eur).
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Pramonė
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti