„Siųsk24“ siūlo visapusišką sprendimą e-komercijai: siuntos pasiekia net 230 šalių

Reklama publikuota: 2022-03-29
Egidijus Breikštas, „Siųsk24“ vadovas.
svg svg
Egidijus Breikštas, „Siųsk24“ vadovas.

Smulkūs pavieniai Lietuvos verslininkai, taip pat įmonės, prekiaujančios tokiose pasaulinėse elektroninės prekybos platformose kaip „Ebay“, „Amazon“ ar „Etsy“, dairosi vis efektyvesnių siuntų gabenimo sprendimų į pačias įvairiausias pasaulio šalis. Atrodytų, išsiųsti siuntą – paprasta, tačiau kai susiduriama su daugybe pasaulinių kurjerių kompanijų bei poreikiu užsitikrinti aukštus prekiautojo reitingus e-komercijos platformose, užduotis tampa sudėtingesnė. Lietuvoje jau kelerius metus veikiantis projektas „Siųsk24“ siūlo atsakymus į šiuos iššūkius.

„Norime padėti versliems lietuviams, ypač smulkiesiems savarankiškai dirbantiems verslininkams, atverti naujas užsienio rinkas. Mūsų naujos kartos, šių dienų rinkai pritaikyti logistikos sprendimai gali užtikrinti kokybišką šių verslininkų, e-komercijos platformų pardavėjų, reitingą, ypač kalbant apie vertinimus už prekių pristatymą laiku“, – pažymi Egidijus Breikštas, „Siųsk24“ vadovas.

„Siųsk24“ teikia paslaugas tiek vienkartiniams vartotojams, kuriems tiesiog reikia patogiai ir pigiai išsiųsti siuntą į užsienį, tiek e-komercijos prekiautojams, tiek didelėms įmonėms, kurioms aktualios integracijos su turimomis verslo valdymo sistemomis.

Vienoje vietoje – visos kurjerių galimybės

„Pagrindinis mūsų tikslas – suteikti vartotojams galimybę rinktis iš daugelio kurjerių tarnybų, rinktis geriausią kainą ir greičiausią paslaugą vienoje vietoje. Dirbant su užsienio rinkomis, dažni atvejai, kai norint sėkmingai nugabenti siuntą, vieno kurjerio paslaugų nepakanka, – pasakoja E. Breikštas. – Pavyzdžiui, „Etsy“ ar „Ebay“ prekeivis, norintis parduoti savo prekes užsienio rinkai, turi galimybę suteikti pirkėjui gabenimo pasirinkimus – skubus „Express“ arba lėtas pašto pristatymas. Norint konkuruoti su kitomis šalimis ir jų prekeiviais, reikia būti lankstiems. Kartais tai tampa sudėtinga misija, kadangi reikia ieškoti ne vienos, o kelių kurjerių tarnybų, jungtis prie kiekvienos iš jų, o tai varginantis ir ilgas procesas.“

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Siųsk24“, pasak vadovo, ir yra tas įrankis, kuris vartotojams padeda patogiai vienoje vietoje matyti  visų Lietuvos ir užsienio kurjerių pasiūlymus bei papildomai naudotis nuolaidomis, kurių tiesiogiai iš kurjerių pavieniai vartotojai dažnai negautų, nes tam reikėtų pasirašyti sudėtingas sutartis. Be to, klientams suteikiama galimybė integruoti e-komercijos įrankius, padedančius optimizuoti užsakymus.  Visa sistema suteikia klientams galimybę turėti daug gabenimo variantų ir būti konkurencingais rinkoje.

Žemos kainos, kurių prekeiviai negautų tiesiogiai dirbdami su kurjeriais; patogi sistema, kurioje apskaičiuojamos visų kurjerių kainos ir pateikiami apibendrinti pasiūlymai; ne tik Lietuvos, bet ir užsienio kurjerių bei pašto tarnybų (Vokietijos GLS, Olandijos POST NL, britų „Royal Mail“, Prancūzijos „Collis Prive“, Jungtinių Valstijų USPS) paslaugos; galimybė optimizuoti darbą tokiose platformose kaip „Ebay“, „Amazon“, „Etsy“, „Shopify“ ir kt. – pagrindiniai „Siųsk24“ privalumai, pažymi E. Breikštas.

Paslauga – 24 valandas per parą

Jis pasakoja apie papildomai sistemoje įdiegtas funkcijas – pavydžiui, tik „Siųsk24“ siūlo unikalią galimybę užsienio siuntas, gabenamas naudojantis UPS, DHL ar FEDEX paslaugomis, perduoti per „Omniva“ paštomatus.

„Skirtingų kurjerių paslaugas apjungėme į vieną sprendimą – tokių paslaugų patys kurjeriai tiesiogiai negali pasiūlyti. Su tuo susijęs ir projekto pavadinimas „Siųsk24“: klientas bet kuriuo paros metu gali savarankiškai internetu užsakyti siuntos gabenimą ir bet kada jį nugabenti į paštomatą. Taigi, jokių eilių prie pašto, nereikia laukti atvykstant kurjerio“, – pasakoja E. Breikštas.

Verslo klientams siūlomi būtent jiems sukurti sprendimai, tokie kaip siuntų organizavimo palengvinimas integruojant kurjerių paslaugas su e-komercijos įrankiais. Papildomai klientams palengvinta muitinės procedūrų dalis, automatinio užsakymo suvedimo dalis ir kt.

Pasak E. Breikšto, dirbdami per vieną sistemą, o ne su atskiromis kurjerių sistemomis, vartotojai sutaupo laiko, gali lengvai palydinti kainas, diegti integracinius sprendimus su klientų sistemomis – beje, atskirai tokios integracijos gali kainuoti nuo kelių iki keliolikos tūkstančių eurų, o „Siųsk24“ tą atlieka nemokamai. „Siųsk24“ sistema nuolat atnaujinama pagal rinkos poreikius ir klientų pageidavimus.  

Istorija – nuo 2016 m.

„Siųsk24.lt“ projektas startavo dar 2016 m. kaip individualus siuntų valdymo įrankis, sukurtas siekiant patenkinti sudėtingos ir besivystančios rinkos poreikius bei suteikti galimybę e-komercijos prekių ženklams padidinti savo logistikos procesų efektyvumą – nuo pradinio užsakymo  priėmimo iki sekimo ar grąžinimo.

Kaip prisimena E. Breikštas, jau po pirmųjų veiklos metų tapo aišku, jog šis įrankis turi didelį potencialą ne tik verslo klientams, bet ir privatiems vartotojams. Todėl jau 2017 m. „Siųsk24.lt“ tapo prieinamas visiems Lietuvos vartotojams.

„Čia ir prasidėjo nuotykių kupina mūsų projekto kelionė, kuri nusidriekė net iki Indijos – šioje šalyje buvo paleista „Siųsk24“ sistemos kopija. Tai mus įkvėpė siekti dar aukštesnių tikslų ir aprėpti savo sprendimais ne tik Lietuvos, bet ir užsienio rinką“, – apibendrina „Siųsk24“ vadovas E. Breikštas.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Rašyti komentarą 0
Sveikatos draudimas – ne tik korporacijoms: įsigyja ir smulkaus verslo įmonės regionuose Verslo tribūna

Jau ne vienerius metus mūsų šalyje sparčiai populiarėjantis sveikatos draudimas dar didesnį augimo šuolį...

Regioninis verslas
2022.03.31
„Siųsk24“ siūlo visapusišką sprendimą e-komercijai: siuntos pasiekia net 230 šalių Verslo tribūna

Smulkūs pavieniai Lietuvos verslininkai, taip pat įmonės, prekiaujančios tokiose pasaulinėse elektroninės...

Regioninis verslas
2022.03.29
„Pigu.lt” e. prekybos platformos rezultatai pernai augo kartais, šiemet – fokusas į kokybę Verslo tribūna 3

Vien per praėjusius metus „PHH Group“ trijose Baltijos šalyse valdomų e. prekybos platformų „Pigu.lt“,...

Regioninis verslas
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku