2016-07-01 23:07

Pietūs su FT: žaviojo „Dior Couture“ vairininko sėkmės istorija 

„Negalima daryti nieko, kas „Dior“ vardą statytų į pavojų. Reikia puoselėti prekės ženklą, sergėti jo reputaciją“, – sako Sidney Toledano, „Dior Couture“ vykdomasis direktorius. Stefano Wermutho („REUTERS“/“SCANPIX“) nuotr.
„Negalima daryti nieko, kas „Dior“ vardą statytų į pavojų. Reikia puoselėti prekės ženklą, sergėti jo reputaciją“, – sako Sidney Toledano, „Dior Couture“ vykdomasis direktorius. Stefano Wermutho („REUTERS“/“SCANPIX“) nuotr.
Prie jautienos kepsnio ir vyno taurės Sidney Toledano, „Dior Couture“ bosas, FT žurnalistei Jo Ellison pasakoja apie tai, kaip jam sekėsi suvaldyti Johno Galliano rasistinius išpuolius, kodėl jis neskuba paskirti naujo dizainerio ir kodėl problemų išspręsti nepavyks pernelyg susitelkus vien į finansus.

Dėl pastaraisiais mėnesiais madų pasaulį sukausčiusio kankinamo laukimo galite kaltinti madingą žilaplaukį vyrą vilko šypsena, kuris ką tik įžengė į „Le Relais Plaza“ Paryžiaus Aveniu Montaigne. „Dior Couture“ vykdomasis direktorius Sidney Toledano – vienų didžiausių prabangios mados namų vairininkas; o po netikėto Rafo Simonso, „Dior“ moteriškų drabužių kūrybos direktoriaus, pasitraukimo praėjusių metų spalį jam teks paskirti įpėdinį į vienas ryškiausiai mados pasaulyje matomas pareigas.

64-erių S. Toledano turi žmogaus, kurio paprastai prisibijo, gal net ir bijo, reputaciją. Jis prižiūri besiplečiančią verslo imperiją, kurios metinės pajamos siekia maždaug 5 mlrd. eurų. Jis – iš Bernard’o Arnault, LVMH grupės, „Dior“ kontroliuojančiosios bendrovės, vykdomojo direktoriaus artimiausių žmonių būrelio.

52795
130817
52791