Patogus ir greitas prekių grąžinimas – potenciali e. prekybos sėkmės paslaptis

Dalis e. prekybininkų atgal į sandėlį sugrįžtančią parduotą jų produkciją vis dar mato kaip pralaimėjimą. Vis dėlto internetinės prekybos ekspertai pastebi, kad patogaus prekių grąžinimo užtikrinimas gali padėti ne tik pritraukti klientus, bet ir išlaikyti esamus. Anot jų, vis labiau augant e. komercijos sektoriui, sklandus ir nemokamas produkto išsiuntimas atgal pardavėjui ateityje taps dar svarbesnis.
Anot DPD Lietuva pardavimų ir rinkodaros vadovo Baltijos šalims Gabrieliaus Bilevičiaus, statistika tik patvirtina, kad klientams prekių grąžinimas tampa vis svarbesniu aspektu, renkantis kokioje e. parduotuvėje apsipirkti.
nuotrauka::1 left
E. prekybininkai turėtų suprasti, kad prekių siuntimas atgal yra neišvengiama jų verslo dalis. Duomenys rodo, kad net 30 proc. visų internetu pirktų daiktų yra grąžinami, kai fizinėse parduotuvėse šis skaičius nesiekia nė 9 proc. Be to, 62 proc. klientų yra labiau linkę apsipirkti internetu, kai jie žino, kad galės grąžinti prekę pardavėjui ir du iš trijų e. pirkėjų jau šiandien iš anksto tikrina grąžinimo sąlygas, prieš pirkdami atitinkamoje e. parduotuvėje. Galiausiai, net 92 proc. klientų sako, kad ten pat pirktų vėl, jei grąžinimo procesas būtų paprastas, sako G. Bilevičius.
Klientą palieka likimo valiai
DPD atstovas pratęsia, kad potencialo šioje srityje vis dar yra daug neseniai DPDgroup užsakymu atlikta apklausa atskleidė, kad tik pusė gyventojų buvo patenkinti prekių siuntimo atgal patirtimi. Anot jo, e. prekybininkai per mažai dėmesio skiria patogaus prekių grąžinimo užtikrinimui ir apsunkina klientui šį procesą.
Norint, kad internetinis verslas būtų sėkmingas, būtina įsigilinti net ir į mažiausias detales, galinčias turėti įtakos vartotojų pasirinkimui, o prekių grąžinimas yra vienas iš esminių siuntos kelio etapų. Vos 49 proc. šalies gyventojų galvoja, kad paskutinį kartą, kai siuntė prekes atgal pardavėjui, tai padarė nesudėtingai. Akivaizdu, kad augti yra kur, nes pirkėjai nori aiškios grąžinimo politikos, patogaus ir suprantamo proceso ir nemokamai siųsti prekes atgal pardavėjui. E. prekybininkai privalo galvoti, kokiais būdais galėtų šią patirtį užtikrinti, pažymi DPD Lietuva pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.
Patogus grąžinimas namus paverčia matavimosi kabina
G. Bilevičiaus teigimu, jau dabar egzistuoja sprendimai, leidžiantys susikurti konkurencinį pranašumą prieš kitus e. prekybininkus. Pašnekovo teigimu, dalį šių sprendimų naudoja ir dalis DPD Lietuva klientų.
Internetiniai verslai su sklandžiu ir nemokamu prekių grąžinimo procesu gali pirkėjų namuose įrengti savotišką matavimosi kabiną. Jie jau dabar užsisako kelių dydžių ar skirtingų modelių batus ir rūbus, iš kurių išsirenka patogiausius ar mėgstamiausius ir juos pasilieka, o nereikalingus grąžina pardavėjui, sako DPD Lietuva pardavimų ir rinkodaros vadovas Baltijos šalims.
Anot jo, tai būtų neįmanoma be patogaus produktų siuntimo atgal procesų: Kai kurie mūsų partneriai klientui iškart atsiunčia specialų grąžinimo lipduką. Norėdami siuntą išsiųsti atgal, pirkėjai teturi pristatyti dėžę su užklijuotu lipduku kurjeriui ar į paštomatą, o už tai nieko nemoka. Tai paprastas ir dažnai naudojamas grąžinimo būdas, sukuriantis vartotojams malonią apsipirkimo patirtį iki pat paskutinio žingsnio.
Laimi ir klientai, ir pardavėjai
Pasak G. Bilevičiaus, kitas dažnas ir patogus prekių grąžinimo sprendimas elektroniniu būdu užpildoma anketa. Jo teigimu, šį būdą, bendradarbiaujant su kai kuriais partneriais, naudoja ir DPD Lietuva.
Apsilankius specialiame mūsų puslapyje, e. prekybininko klientams tereikia užpildyti jame esančią anketą, tuomet pasirinkti, ar prekę norima grąžinti su kurjerio ar su paštomato pagalba ir galiausiai perduoti siuntą mums. Mes visada žinosime, kur yra jūsų prekė, kada ji pasieks pardavėją ir kaip greičiausiai jam nugabenti siuntą, o tokiu atveju laimi tiek e. prekybininkai, tiek pirkėjai, sako DPD atstovas.
Svarbu ir užsienyje turima infrastruktūra
Pašnekovas pažymi, kad tarptautiniu mastu prekiaujantys verslininkai taip pat turėtų pagalvoti apie jų partnerių galimybes sukurti kokybišką siuntų grąžinimo patirtį.
Pavyzdžiui, DPDgroup priklauso daugiau nei 46 tūkst. paštomatų ir siuntų paskirstymo taškų visoje Europoje. Tokia infrastruktūra leidžia užtikrinti, kad e. prekybininkų klientai visada galės savo siuntą atgal išsiųsti patogiai, nes greitai nuvyks iki artimiausio grąžinimo taško, teigia G. Bilevičius.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti