2020-02-06 18:00

Slaptieji pirkėjai: draudikų aptarnavimo kokybė suprastėjo

Ieva Vėjelytė, „Dive Group“ tyrimų vadovė: „Papildomas pardavimas yra silpniausia draudikų aptarnavimo vieta. Beje, ji buvo silpniausia aptarnavimo grandis ir 2018 m.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Ieva Vėjelytė, „Dive Group“ tyrimų vadovė: „Papildomas pardavimas yra silpniausia draudikų aptarnavimo vieta. Beje, ji buvo silpniausia aptarnavimo grandis ir 2018 m.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvos ne gyvybės draudimo bendrovėse apsilankę slaptieji pirkėjai konstatavo, kad pernai klientų aptarnavimo kokybė šiame sektoriuje šiek tiek suprastėjo. Pirmąją vietą ant geriausiai aptarnaujančiųjų pakylos šįkart dalijasi dvi įmonės.

Aptarnavimo kokybės ne gyvybės draudimo sektoriuje tyrimą atliko UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“.

Slaptieji pirkėjai lankėsi iš viso 6 draudimo įmonėse. Jų dėmesio sulaukė „BTA Insurance Company SE“ Lietuvos filialas, „Compensa Vienna Insurance Group“, „Ergo Insurance SE“ Lietuvos filialas, „Gjensidige Baltic“, „Lietuvos draudimas“ ir „Seesam Insurance AS“ Lietuvos filialas. Pas draudikus slaptieji pirkėjai šįkart keliavo dėl nekilnojamojo turto draudimo.

52795
130817
52791