Nauja Vilniaus reklama – menką žinomumą pasaulyje bandys paversti privalumu

Publikuota: 2020-02-03
Naujos reklaminės kompanijos iliustracija.
svg svg
Naujos reklaminės kompanijos iliustracija.

„Vilnius – nuostabus, kur bebūtų“ (angl. „Vilnius — amazing wherever you think it is“). Tokiu šūkiu atrasti Lietuvos sostinę naujos tarptautinės reklamos kampanijos metu bus kviečiami Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Izraelio ir Italijos gyventojai.

Vasario 3 d. startuojančios šmaikščios kampanijos metu užsieniečiai bus skatinami sužinoti daugiau apie Vilnių ir pasirinkti jį savo kitai kelionei.

Pasak Ingos Romanovskienės, sostinės turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ direktorės, reklamos kampanijos metu bus siekiama pagrindinį Vilniaus trūkumą – menką žinomumą pasaulyje – šmaikščiai paversti privalumu.

Tarptautinis žinomumo tyrimas, kurį atliko rinkos tyrimų bendrovė SIC, parodė, kad tik apie 4% užsieniečių iš Vilniaus tikslinių turizmo rinkų gali ką nors daugiau pasakyti apie Vilnių, kur jis yra, o dauguma žino tik miesto vardą. Taip gimė idėja pakviesti su šypsena pažiūrėti į Vilniaus „nežinomumo“ problemą ir paskatinti jį atrasti, teigiama pranešime.

Tiesiog reklama – nebeveikia

I. Romanovskienė pristatydama kampaniją sakė, kad komunikacijoje pribrendo laikas būti nuoširdiems, nes įprasta reklama žmonės tiki vis mažiau. „O būti nuoširdiems reikia drąsos ir kūrybiškumo.

Pasak „Go Vilniaus“ atstovų, Vilnius sukuria ypatingą jausmą ir emociją, apie kurį papasakoti nėra lengva – geriausia atvykti į miestą ir jį pačiam patirti. Todėl Vilniaus žinomumo kampanijos turi būti ir yra kitokios: saviironiškos, išsiskiriančios ir drąsios.

„Vilnius ir toliau laikosi krypties prisistatyti tokiu miestu, kuris nebijo į save pasižiūrėti su humoru ir laužyti nusistovėjusias tradicijas. Rinkdamiesi tradicinius sprendimus rizikuojame gausiai užpildytoje rinkoje likti nepastebėti, tad mes einame kitu keliu: norime parodyti Vilnių kaip atvirą ir nuoširdų miestą, nebijantį išsiskirti ir pasirengusį maloniai nustebinti“, – sako I. Romanovskienė.

Mano Vilnių esant ir Suomijoje, ir Venesueloje

Naująją reklamos kampaniją sukūrusios kūrybos agentūros „Bechtle and Milzarajs“ partneris Antonio Bechtle tvirtina, kad nedideliam miestui savaime privilioti turistus yra sudėtinga užduotis, todėl miesto išskirtinumui pasiekti būtina formuoti įdomų, pastebimą komunikacijos toną.

„Berlyno gatvėse klausinėjome žmonių, kur, jų manymu, yra Vilnius. Mažiau nei 5% atsakė, kad jis yra Baltijos šalyse, ir dar mažiau žmonių galėjo atsakyti į klausimą visiškai teisingai. Dauguma Vilnių priskirdavo visai kitai šaliai, o atsakymuose girdėjome spėjimus Vilnių esant keisčiausiose vietose – nuo Suomijos iki Venesuelos. Tai tiesa: žmonės beveik nieko nežino apie Vilnių. Mes tuo pasinaudojome ir reklamos klipe parodėme žmonių pasimetimą. Kurdami kampanijos vaizdus žengėme dar toliau: „perkėlėme“ Vilnių į fantazijų pasaulius. Tuo norime pasakyti: net jei manote, kad jis yra už šios planetos ribų, šis miestas vis tiek yra nuostabus. Tai – labai išsiskirianti kampanija, šmaikščiai pateikianti pagrindinį trūkumą, tuo pačiu didinanti miesto žinomumą ir paženklinanti Vilnių ateities keliautojų žemėlapiuose“, – sako A. Bechtle.

Kampanijos vaizdų kūrėjai savo fantazijos neribojo: užsienio šalių gyventojai gražiausius Vilniaus objektus išvys esant ir danguje, ir po vandeniu.

Skelbiama, kad kampanijos metu Vilniaus reklama bus demonstruojama miesto tikslinių turizmo rinkų – Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Italijos ir Izraelio – auditorijai. Ji pasirodys lauko reklamos stenduose, spaudoje, bus transliuojama socialiniuose tinkluose, tarptautinėse kelionių planavimo platformose bei oro linijų portaluose. Socialiniame tinkle „Instagram“ kampanijai sukurti specialūs interaktyvūs filtrai, kurie padės skleisti žinią apie Vilnių.

Visa reklama internete ves į specialiai sukurtą tinklapį „whereisvilnius.com“, kuriame apsilankiusieji bus kviečiami atspėti, kur yra Vilnius, sužinoti daugybę priežasčių, kodėl šis miestas yra nuostabus ir laimėti kelionę į jį. Kampanijos atributikos netrukus bus galima įsigyti Vilniaus turizmo informacijos centruose.

Ankstesni Vilniaus reklamos projektai, tokie kaip „Vilnius – the G-spot of Europe“, „Walkable Vilnius“, žaibiška akcija, sukurta futbolininko Cristiano Ronaldo vizito proga, sostinės kalėdinių projektų pristatymas sulaukė nemažai užsienio auditorijų dėmesio. Teminės reklamos kampanijos vyko tikslinių šalių kelionių portaluose ir turizmo platformose.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Lietuvoje kuriama technologija „Unilever“ – „Nestle“ ir  kitoms korporacijoms  Premium

Į tvarius projektus investuojanti Norvegijos „Valinor“ Lietuvoje įsteigė UAB „Sirputis“, kuri drauge su...

Pramonė
05:45
Klientus suburia prasmė ir įsipareigojimas Premium

Kai prekės ženklai turi padaryti daugiau nei vien parduoti prekę ar paslaugą, jie randa būdų išsiskirti –...

Gazelė
05:45
Iš korporacijos į savo įmonę – E. Budvilaičio istorija Premium

Evaldas Budvilaitis, praėjusių metų pradžioje palikęs „StrongPoint“ vadovo pareigas ir grįžęs į savo įmonę...

Technologijos
2020.02.20
„DPD Lietuva“ skelbia apie rekordines pajamas ir 1,6 mln. Eur investicijas 

Prancūzijos pašto valdoma siuntų bendrovė skelbia 2019 m. pajamas padidinusi 13,8%, iki rekordinių 34,5 mln.

„American Express“ viena koja grįžta į Lietuvą

JAV tarptautinė mokėjimo kortelių operatorė „American Express“ dalinai sugrįžta į Lietuvą.

Rinkos
2020.02.20
Džiaugsmingiausia diena verslui – konkurento bankrotas Premium

Verslą nesėkmės atakuoja dažnai – kartais jį ir pribaigia. Tačiau vienos įmonės kapituliacija kitam verslui...

Gazelė
2020.02.20
„Paysera“ dar neįvykdė pažado neteikti paslaugų piratų svetainei „Filmai.in“ 10

Po Lietuvos banko Priežiūros tarnybos kreipimosi, Lietuvos mokėjimų bendrovė „Paysera“ pranešė stabdanti...

Rinkodara
2020.02.19
„Huawei“ pralaimėjo bylą dėl draudimo JAV vyriausybės agentūroms pirkti bendrovės įrangą 

Jungtinės Valstijos, vadovaudamosi kibernetinio saugumo sumetimais, turi teisę uždrausti vyriausybės...

Technologijos
2020.02.19
Advokatų kontora „Wint“ pernai gavo 1,5 mln. Eur pajamų

Advokatų profesinė bendrija „Wint law firm“ skelbia pernai 50% viršijusi planuotas pardavimo apimtis ir...

Paslaugos
2020.02.19
BDAR: 5 didžiausios baudos ir garsiausios bylos Premium

Dėl Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) pažeidimų nuo jo taikymo pradžios prieš pusantrų metų jau...

Technologijos
2020.02.19
Naujoji Europos skaitmeninė strategija

Tikiu technologijomis. Kad technologijos yra gėris, įsitikinau, kai dar studijavau mediciną. Tada patyriau,...

Technologijos
2020.02.19
Lietuvos bankas griežtai nubaudė gudrauti bandžiusią „fintech“ įmonę 1

Lietuvos bankas už šiurkščius ir sisteminius įstatymų pažeidimus panaikino mokėjimo įstaigos UAB...

Rinkos
2020.02.19
Baltijos šalys suklestėjo kaip visos ES tarpusavio skolinimo centras Premium 2

Baltijos šalys per kelis metus tapo bene reikšmingiausiu žaidėju Europos tarpusavio skolinimo rinkoje.

Rinkos
2020.02.19
Startuoliai pinigų žvalgosi nebūtinai ten, iš kur jie ateina Premium

Lietuviško startuolio svajonė – pritraukti investuotoją iš Silicio slėnio ir tapti vienaragiu, tačiau...

Rinkos
2020.02.19
„Eurovizijos“ atrankos finalą žiūrėjo kas ketvirtas šalies gyventojas

Šeštadienį Žalgirio arenoje Kaune vykusį „Eurovizijos“ nacionalinės atrankos „Pabandom iš naujo!“ finalą bent...

Rinkodara
2020.02.18
300% didesnės investicijos į skaitmenizavimą arba beviltiškų atsilikėlių vaidmuo 2

Liaupsės mūsų IT specialistams, banga užsienio įmonių paslaugų centrų su tūkstančiais skaičiuojamomis aukštos...

Technologijos
2020.02.18
Interviu su „Telia Lietuva“ vadovu: vienų jungtuvių nebaigė, naujas pradėjo Premium 3

„Telia Lietuva“ neseniai atšventė trečiąjį gimtadienį ir pristatė investuotojų neblogai įvertintus 2019 m.

Paslaugos
2020.02.18
Didžiausias estiškas bankas ketina imtis draudimo verslo

Estijos finansų grupė „LHV Group“ planuoja imtis ne gyvybės draudimo veiklos.

Rinkos
2020.02.18
Dėl koronaviruso „Apple“ koreguoja pardavimų prognozes

„Apple“ įspėjo investuotojus apie tai, kad koronaviruso COVID-19 protrūkis jos veiklos rezultatams atsilieps...

Technologijos
2020.02.18
Naujas „Avia Solutions Group“ pirkinys – Švedijos bendrovė „Aviator“  9

Lietuviško kapitalo aviacijos grupė „Avia Solutions Group“ (ASG) paskelbė vasario 17 d. sudariusi sandorį dėl...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau