„Narbuto“ patirtis: kaip prisibelsti iki „Amazon“ ar BMW

„Per pastaruosius metus sėkmingai auginame pardavimus, nors po krizės teko nuryti ne vieną karčią piliulę. Jei verslą sugretintume su lenktynių trasa, tai mums pavyko išvengti nepataisomo susidūrimo ir grįžti į trasą: po krizės atgimėme su prekės ženklu „Narbutas“ (iš „Narbutas ir Ko“) ir nuosekliai kasmet auginame apimtį“, – teigia Vilius Gudavičius, UAB „Narbutas“ direktorius.
Tiesa, bendrovės pardavimai Lietuvos rinkoje per pastaruosius kelerius metus augo tik simboliškai, užsienio rinkose „Narbutas Furniture Company“ pajamos per 2017 m. ūgtelėjo daugiau nei 44%, iki 48,1 mln. Eur, o šiemet viliamasi, kad pastarasis rodiklis pasieks jau beveik 70 mln. Eur.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai