„Narbuto“ patirtis: kaip prisibelsti iki „Amazon“ ar BMW

Daugiau nei 90% savo gaminių eksportuojančios Narbuto įmonių grupės pardavimai nuo 2010 m. iki praėjusių metų išaugo beveik 9 kartus, iki 48 mln. Eur. Sėkmės raktas atsakingi namų darbai ir gebėjimas nepasiduoti stereotipams.
Per pastaruosius metus sėkmingai auginame pardavimus, nors po krizės teko nuryti ne vieną karčią piliulę. Jei verslą sugretintume su lenktynių trasa, tai mums pavyko išvengti nepataisomo susidūrimo ir grįžti į trasą: po krizės atgimėme su prekės žen ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti