2018-11-13 07:00

„Narbuto“ patirtis: kaip prisibelsti iki „Amazon“ ar BMW

Vilius Gudavičius, UAB „Narbutas“ direktorius. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Vilius Gudavičius, UAB „Narbutas“ direktorius. Ryčio Galadausko (VŽ) nuotr.
Daugiau nei 90% savo gaminių eksportuojančios „Narbuto“ įmonių grupės pardavimai nuo 2010 m. iki praėjusių metų išaugo beveik 9 kartus, iki 48 mln. Eur. Sėkmės raktas – atsakingi namų darbai ir gebėjimas nepasiduoti stereotipams.

„Per pastaruosius metus sėkmingai auginame pardavimus, nors po krizės teko nuryti ne vieną karčią piliulę. Jei verslą sugretintume su lenktynių trasa, tai mums pavyko išvengti nepataisomo susidūrimo ir grįžti į trasą: po krizės atgimėme su prekės ženklu „Narbutas“ (iš „Narbutas ir Ko“) ir nuosekliai kasmet auginame apimtį“, – teigia Vilius Gudavičius, UAB „Narbutas“ direktorius.

Tiesa, bendrovės pardavimai Lietuvos rinkoje per pastaruosius kelerius metus augo tik simboliškai, užsienio rinkose „Narbutas Furniture Company“ pajamos per 2017 m. ūgtelėjo daugiau nei 44%, iki 48,1 mln. Eur, o šiemet viliamasi, kad pastarasis rodiklis pasieks jau beveik 70 mln. Eur.

52795
130817
52791