2018-11-10 10:25

Patarimai smulkiesiems: kaip pritraukti pirkėjų į savo parduotuvę

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Smulkieji prekybininkai turi parodyti kur kas daugiau išmonės, kad išlaikytų pirkėjo lojalumą. Tačiau pastangos atsiperka.

Tai patvirtina smulkiųjų prekybininkų patirtis. Rokas Navikas, Marijampolės IĮ „Eivydė“, valdančios 3 maisto prekių parduotuves „Airo“, pardavimo vadybininkas, dalijasi patarimais, kaip pasiekti, kad parduotuvėse nestigtų pirkėjų.

Nesistenkite kopijuoti

Viena iš klaidų – nedidelėje parduotuvėje bandoma prigrūsti visko tiek, kad ji atrodytų panaši į prekybos centrą. To padaryti nepavyks, nes pirmiausia riboja pats parduotuvės plotas. Be to, kai visko yra pristatyta per daug ir bet kaip, pirkėjui ne tik sunku praeiti pro prekes, bet jis pasiklysta jas besirinkdamas.

Ieškokite smulkių gamintojų

Įprastai prekybos tinklais su smulkiaisiais retai kada sukerta rankomis, nes arba gamintojas negali patiekti reikalaujamų produktų kiekio, arba prekybininkų sąlygos jam yra nepriimtinos. Todėl jie noriai bendradarbiauja su nedidelėmis parduotuvėmis. O pirkėjams patinka tokie produktai, kurie yra neįprasti ir kurių mažai kur galima gauti.

Keli tiekėjai yra geriau

Net jei su vienu kuriuo gamintoju bendradarbiaujate ilgus metus, pravartu retsykiais pasidairyti, ką siūlo jo konkurentai, ir su jais susisiekti. Taip ne tik galima pirkėjui pasiūlyti įdomesnį asortimentą, bet ir gauti geresnę kainą iš naujo tiekėjo. Tuomet lengviau ir su pirmuoju gamintoju vėl sėsti prie derybų stalo ir tartis dėl mažesnių kainų.

Kitoks aptarnavimas

Prekybos centrų pirkėjai išskirtinio dėmesio net nesitiki. O štai smulkieji savo klientą pažįsta, žino jo pirkimo įpročius ir poreikius, kaskart gali pasiūlyti išbandyti naują produktą. Daugeliui pirkėjų toks asmeninis dėmesys patinka.

52795
130817
52791