Patarimai smulkiesiems: kaip pritraukti pirkėjų į savo parduotuvę

Publikuota: 2018-11-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Smulkieji prekybininkai turi parodyti kur kas daugiau išmonės, kad išlaikytų pirkėjo lojalumą. Tačiau pastangos atsiperka.

Tai patvirtina smulkiųjų prekybininkų patirtis. Rokas Navikas, Marijampolės IĮ „Eivydė“, valdančios 3 maisto prekių parduotuves „Airo“, pardavimo vadybininkas, dalijasi patarimais, kaip pasiekti, kad parduotuvėse nestigtų pirkėjų.

Nesistenkite kopijuoti

Viena iš klaidų – nedidelėje parduotuvėje bandoma prigrūsti visko tiek, kad ji atrodytų panaši į prekybos centrą. To padaryti nepavyks, nes pirmiausia riboja pats parduotuvės plotas. Be to, kai visko yra pristatyta per daug ir bet kaip, pirkėjui ne tik sunku praeiti pro prekes, bet jis pasiklysta jas besirinkdamas.

Ieškokite smulkių gamintojų

Įprastai prekybos tinklais su smulkiaisiais retai kada sukerta rankomis, nes arba gamintojas negali patiekti reikalaujamų produktų kiekio, arba prekybininkų sąlygos jam yra nepriimtinos. Todėl jie noriai bendradarbiauja su nedidelėmis parduotuvėmis. O pirkėjams patinka tokie produktai, kurie yra neįprasti ir kurių mažai kur galima gauti.

Keli tiekėjai yra geriau

Net jei su vienu kuriuo gamintoju bendradarbiaujate ilgus metus, pravartu retsykiais pasidairyti, ką siūlo jo konkurentai, ir su jais susisiekti. Taip ne tik galima pirkėjui pasiūlyti įdomesnį asortimentą, bet ir gauti geresnę kainą iš naujo tiekėjo. Tuomet lengviau ir su pirmuoju gamintoju vėl sėsti prie derybų stalo ir tartis dėl mažesnių kainų.

Kitoks aptarnavimas

Prekybos centrų pirkėjai išskirtinio dėmesio net nesitiki. O štai smulkieji savo klientą pažįsta, žino jo pirkimo įpročius ir poreikius, kaskart gali pasiūlyti išbandyti naują produktą. Daugeliui pirkėjų toks asmeninis dėmesys patinka.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
Pardavimų valanda „Circle K“: vien gero įvaizdžio sėkmingiems pardavimams nepakanka Premium 1

Įmonės, prekės ar paslaugos įvaizdis šiandien yra laikomas vienu pagrindinių įmonių konkurencingumą...

Pardavimai
2019.03.07
„Pigu“ patirtis: ką daryti, kad pardavimų formulė veiktų 9

Kelionėje, kai klientas renkasi prekę ar paslaugą, jį lydi ne vien pardavėjas, kuris parduoda ir įteikia...

Pardavimai
2019.03.03
Pasitraukimas iš Pilaitės ir „Lean“ būstų pardavimus išaugino beveik 3 kartus Premium 8

Nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „Omberg“ pernai pateko tarp daugiausia naujų būstų Vilniuje...

Statyba ir NT
2019.02.27
Pardavimų valanda bendrovėje „Pigu“: svarbiau už netikėtumo efektą – pateisinti kliento lūkesčiai Premium 13

Standartų laužymas yra greitai augančio verslo sėkmės priežastis. Giedrė Vilkė, UAB „Pigu“ rinkodaros...

Pardavimai
2019.02.26
Kas gali būti silpniausia pardavimų komandos grandis

Efektyviai dirbantys pardavimų vadybininkai, viršyti tikslai ir augančios bendrovės pajamos – kiekvieno...

Pardavimai
2019.02.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau