Patarimai smulkiesiems: kaip pritraukti pirkėjų į savo parduotuvę

Publikuota: 2018-11-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Smulkieji prekybininkai turi parodyti kur kas daugiau išmonės, kad išlaikytų pirkėjo lojalumą. Tačiau pastangos atsiperka.

Tai patvirtina smulkiųjų prekybininkų patirtis. Rokas Navikas, Marijampolės IĮ „Eivydė“, valdančios 3 maisto prekių parduotuves „Airo“, pardavimo vadybininkas, dalijasi patarimais, kaip pasiekti, kad parduotuvėse nestigtų pirkėjų.

Nesistenkite kopijuoti

Viena iš klaidų – nedidelėje parduotuvėje bandoma prigrūsti visko tiek, kad ji atrodytų panaši į prekybos centrą. To padaryti nepavyks, nes pirmiausia riboja pats parduotuvės plotas. Be to, kai visko yra pristatyta per daug ir bet kaip, pirkėjui ne tik sunku praeiti pro prekes, bet jis pasiklysta jas besirinkdamas.

Ieškokite smulkių gamintojų

Įprastai prekybos tinklais su smulkiaisiais retai kada sukerta rankomis, nes arba gamintojas negali patiekti reikalaujamų produktų kiekio, arba prekybininkų sąlygos jam yra nepriimtinos. Todėl jie noriai bendradarbiauja su nedidelėmis parduotuvėmis. O pirkėjams patinka tokie produktai, kurie yra neįprasti ir kurių mažai kur galima gauti.

Keli tiekėjai yra geriau

Net jei su vienu kuriuo gamintoju bendradarbiaujate ilgus metus, pravartu retsykiais pasidairyti, ką siūlo jo konkurentai, ir su jais susisiekti. Taip ne tik galima pirkėjui pasiūlyti įdomesnį asortimentą, bet ir gauti geresnę kainą iš naujo tiekėjo. Tuomet lengviau ir su pirmuoju gamintoju vėl sėsti prie derybų stalo ir tartis dėl mažesnių kainų.

Kitoks aptarnavimas

Prekybos centrų pirkėjai išskirtinio dėmesio net nesitiki. O štai smulkieji savo klientą pažįsta, žino jo pirkimo įpročius ir poreikius, kaskart gali pasiūlyti išbandyti naują produktą. Daugeliui pirkėjų toks asmeninis dėmesys patinka.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Tez Tour“ tapo franšizės davėja, turės savo kelionių agentūras

Viena didžiausių šalies kelionių organizatorių „Tez Tour“ plečia veiklą ir pradeda dirbti pagal franšizės...

Paslaugos
2019.07.03
V. Šapoka: neketiname veltis į akcizų karus su Estija ir Latvija 17

Lietuva neketina sekti Estijos bei Latvijos pavyzdžiu ir sumažinti akcizus visiems arba daliai alkoholinių...

Finansai
2019.06.26
Kaip uždirbti daugiau nekeliant kainų

Įmonės pelną galima didinti arba stiprinant pardavimus, arba mažinant sąnaudas. Pastarasis būdas daugeliui...

Gazelė
2019.06.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau