Įmonių patirtis: geriausia reklama – patys pirkėjai

Publikuota: 2018-05-28
Ekaterinos Chesnokovos („Sputnik“ / „Scanpix“) nuotr.
Ekaterinos Chesnokovos („Sputnik“ / „Scanpix“) nuotr.

Verslininkai, kurie perprato reklamos iš lūpų į lūpas esmę, tikina, kad būtent pirkėjai pritraukia naujų klientų, kartais net patys to nežinodami.

 Užtenka to, kad pirkėjas būtų patenkintas tiek pačiu produktu, tiek aptarnavimu: tada jis apie tai papasakos draugui ar kaimynui.
Tuo įsitikinę tiek pramonininkai, tiek prekybininkai. Pavyzdžiui, Jonas Sakaitis, 14 m. Rokiškyje gyvenamuosius medinius namus gaminančios UAB „Skado medis“ direktorius, sako, jog šeimos verslas užaugo be ypatingo dėmesio reklamai ir didelio jos biudžeto.
Verslininkas nurodo, kad geriausia klijuotų tašų ir skydinių gyvenamųjų namų reklama yra sklindanti iš lūpų į lūpas, kaimynų rekomendacijos. Tiesa, toks klientų pritraukimo būdas yra ir sudėtingiausias.
„Mūsų reklama – gerai pastatyti namai ir kaimynų atsiliepimai. Tai mums pasiteisino, bet yra brangus dalykas, kurį reikia labai saugoti, nuolat rūpintis, kaip išlaikyti tokias pozicijas ir kokybę, kurią turime užtikrinti nuo pirmo e. laiško iki garantinės priežiūros. Jei klientas patenkintas bendravimu, namo pastatymu ir jo priežiūra, papasakos ir kaimynui“, – nurodo p. Sakaitis.

Nusižiūri nuo kaimyno

Ne vieną pirkėją kaimynai yra atvedę ir Šiaulių UAB „Agrotaka“, prekiaujančiai žemės ūkio technika. Prieš keletą metų šiauliškiai pradėjo prekiauti turkų gamybos sėjamosiomis „IrTem“ – prieš tai Lietuvoje turkiška įranga niekas neprekiavo.
Iš pradžių ūkininkai žiūrėjo kiek atsargiai: baiminosi pirkti daiktą, apie kurį nėra jokių atsiliepimų, tik pardavėjų rekomendacijos.
„Bet nusipirko vienas ūkininkas, tada kitas, o paskui atvažiavo jų kaimynai, sako, ir jiems tokių reikia. Taip prekyba įsivažiavo be jokių reklamų“, – VŽ yra sakęs Arūnas Maziukas, UAB „Agrotaka“ direktorius.

Panaši padėtis buvo ir tuomet, kai šiauliškiai pirmieji Lietuvoje ėmė prekiauti indiškais traktoriais.

„Kai į Šiaulius atvežėme pirmuosius Indijoje pagamintus traktorius „Solis“, žinoma, buvo kiek neramu – nežinojome, kaip neregėtą prekės ženklą priims Lietuvos pirkėjai. Tačiau mūsų spėjimai pasitvirtino – daugelis ūkininkų žiūri ne į gamintoją, o į kainą ir patvarumą“, – nurodo įmonės vadovas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Elektromarkt“ uždaro dalį parduotuvių regionuose, „Topo centras“ ten auga 12% Premium 11

Vienas didžiausių buitinės elektronikos ir kompiuterinės įrangos prekybos tinklų Lietuvoje „Elektromark“...

Sparčiausiai auganti „Amazon“ kategorija 2

Maistas ir gėrimai yra sparčiausiai auganti elektroninės komercijos milžinės „Amazon“  kategorija Jungtinėse...

Turgaviečių apyvartos ūgtelėjo dešimtadaliu

Šių metų antrąjį ketvirtį šalies turgaviečių apyvartos pasiekė 105 mln. Eur ir buvo 10,6% didesnės to meto...

Optimizmo šaltinis – didžiųjų klientų konkursų lietus: TOP žiniasklaidos planuotojai Premium 2

Žiniasklaidos planavimo agentūros ruošia ginklus rudeniui ir laukia didžiųjų reklamos užsakovų konkursų.

Rinkodara
2018.07.31
Statistika: elektroninė prekyba auga šuoliais, maisto parduotuvės – stabiliai

Mažmeninės prekybos įmonių, išskyrus prekiaujančių automobiliais ir motociklais, apyvarta (be PVM) 2018 m.

„Lidl Lietuva“ uždirbo 3,3 mln. Eur pelno 26

Per 2017 finansinius metus bendrovės „Lidl Lietuva“ audituota apyvarta pasiekė 298 mln. Eur be PVM. 2017...

Elektronikos rinką sudrebino šimtamilijoninė bauda Premium 2

Europos Komisija nubaudė elektronikos gamintojus, kurie jų prekes parduodančioms elektroninės prekybos...

„McKinsey“: pakeitimai vaisių skyriuje kilsteli bendrus pardavimus Premium

Išsamūs tyrimai, atlikti keturiose Europos šalyse, padėjo suprasti, kokiais konkrečiais būdais parduotuvės...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau