Įmonių patirtis: geriausia reklama – patys pirkėjai

Publikuota: 2018-05-28
Ekaterinos Chesnokovos („Sputnik“ / „Scanpix“) nuotr.
Ekaterinos Chesnokovos („Sputnik“ / „Scanpix“) nuotr.

Verslininkai, kurie perprato reklamos iš lūpų į lūpas esmę, tikina, kad būtent pirkėjai pritraukia naujų klientų, kartais net patys to nežinodami.

 Užtenka to, kad pirkėjas būtų patenkintas tiek pačiu produktu, tiek aptarnavimu: tada jis apie tai papasakos draugui ar kaimynui.
Tuo įsitikinę tiek pramonininkai, tiek prekybininkai. Pavyzdžiui, Jonas Sakaitis, 14 m. Rokiškyje gyvenamuosius medinius namus gaminančios UAB „Skado medis“ direktorius, sako, jog šeimos verslas užaugo be ypatingo dėmesio reklamai ir didelio jos biudžeto.
Verslininkas nurodo, kad geriausia klijuotų tašų ir skydinių gyvenamųjų namų reklama yra sklindanti iš lūpų į lūpas, kaimynų rekomendacijos. Tiesa, toks klientų pritraukimo būdas yra ir sudėtingiausias.
„Mūsų reklama – gerai pastatyti namai ir kaimynų atsiliepimai. Tai mums pasiteisino, bet yra brangus dalykas, kurį reikia labai saugoti, nuolat rūpintis, kaip išlaikyti tokias pozicijas ir kokybę, kurią turime užtikrinti nuo pirmo e. laiško iki garantinės priežiūros. Jei klientas patenkintas bendravimu, namo pastatymu ir jo priežiūra, papasakos ir kaimynui“, – nurodo p. Sakaitis.

Nusižiūri nuo kaimyno

Ne vieną pirkėją kaimynai yra atvedę ir Šiaulių UAB „Agrotaka“, prekiaujančiai žemės ūkio technika. Prieš keletą metų šiauliškiai pradėjo prekiauti turkų gamybos sėjamosiomis „IrTem“ – prieš tai Lietuvoje turkiška įranga niekas neprekiavo.
Iš pradžių ūkininkai žiūrėjo kiek atsargiai: baiminosi pirkti daiktą, apie kurį nėra jokių atsiliepimų, tik pardavėjų rekomendacijos.
„Bet nusipirko vienas ūkininkas, tada kitas, o paskui atvažiavo jų kaimynai, sako, ir jiems tokių reikia. Taip prekyba įsivažiavo be jokių reklamų“, – VŽ yra sakęs Arūnas Maziukas, UAB „Agrotaka“ direktorius.

Panaši padėtis buvo ir tuomet, kai šiauliškiai pirmieji Lietuvoje ėmė prekiauti indiškais traktoriais.

„Kai į Šiaulius atvežėme pirmuosius Indijoje pagamintus traktorius „Solis“, žinoma, buvo kiek neramu – nežinojome, kaip neregėtą prekės ženklą priims Lietuvos pirkėjai. Tačiau mūsų spėjimai pasitvirtino – daugelis ūkininkų žiūri ne į gamintoją, o į kainą ir patvarumą“, – nurodo įmonės vadovas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nuskriaudus didžiuosius, šansą gautų degalinės Premium 3

Uždraudus didiesiems prekybininkams dirbti sekmadieniais ir švenčių dienomis, degalinių parduotuvių apyvartos...

Suskaičiavo, kiek dėl darbo laiko draudimų pajamų netektų verslas ir valstybė Premium 6

Apribojus parduotuvių darbo laiką pagal griežčiausią scenarijų šalies biudžetas netektų 68,2 mln. Eur...

„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 7

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
Mažmeninės prekybos lyderiai: trejetuke – IKEA, „Škodos“ ir „Porsche“ pardavėjai Premium 3

Mažmeninės prekybos sektoriaus lyderių veiklos sritys – pačios įvairiausios, tačiau jų vadovams būdingas...

Moka parduoti ir nesiveldami į žaidimus kainomis 1

Smulkieji sutinka, kad viešieji pirkimai galėtų padidinti pardavimus, tačiau kol konkursų tvarka nesikeis,...

Rinkodara
2018.09.30
Pardavimus augina ir iš darbdavių noro įtikti darbuotojams Premium

Jei užsakovas auga, partnerių pardavimai kyla kartu. Tiesa, tik tokiu atveju, jeigu nepadarai nė vienos...

Verslininkai: parodų aukso amžius baigėsi, bet dalyvauti jose vis tiek verta Premium

Namų interjero ir dizaino paroda „Maison & Objet“, rugsėjį vykusi Paryžiuje, yra viena brangiausių Europos...

Rinkodara
2018.09.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau