Įmonių patirtis: geriausia reklama – patys pirkėjai

Užtenka to, kad pirkėjas būtų patenkintas tiek pačiu produktu, tiek aptarnavimu: tada jis apie tai papasakos draugui ar kaimynui.
Nusižiūri nuo kaimyno
Ne vieną pirkėją kaimynai yra atvedę ir Šiaulių UAB „Agrotaka“, prekiaujančiai žemės ūkio technika. Prieš keletą metų šiauliškiai pradėjo prekiauti turkų gamybos sėjamosiomis „IrTem“ – prieš tai Lietuvoje turkiška įranga niekas neprekiavo.
Iš pradžių ūkininkai žiūrėjo kiek atsargiai: baiminosi pirkti daiktą, apie kurį nėra jokių atsiliepimų, tik pardavėjų rekomendacijos. „Bet nusipirko vienas ūkininkas, tada kitas, o paskui atvažiavo jų kaimynai, sako, ir jiems tokių reikia. Taip prekyba įsivažiavo be jokių reklamų“, – VŽ yra sakęs Arūnas Maziukas, UAB „Agrotaka“ direktorius.Panaši padėtis buvo ir tuomet, kai šiauliškiai pirmieji Lietuvoje ėmė prekiauti indiškais traktoriais.
„Kai į Šiaulius atvežėme pirmuosius Indijoje pagamintus traktorius „Solis“, žinoma, buvo kiek neramu – nežinojome, kaip neregėtą prekės ženklą priims Lietuvos pirkėjai. Tačiau mūsų spėjimai pasitvirtino – daugelis ūkininkų žiūri ne į gamintoją, o į kainą ir patvarumą“, – nurodo įmonės vadovas.