Įmonių patirtis: geriausia reklama – patys pirkėjai

Publikuota: 2018-05-28
Ekaterinos Chesnokovos („Sputnik“ / „Scanpix“) nuotr.
Ekaterinos Chesnokovos („Sputnik“ / „Scanpix“) nuotr.

Verslininkai, kurie perprato reklamos iš lūpų į lūpas esmę, tikina, kad būtent pirkėjai pritraukia naujų klientų, kartais net patys to nežinodami.

 Užtenka to, kad pirkėjas būtų patenkintas tiek pačiu produktu, tiek aptarnavimu: tada jis apie tai papasakos draugui ar kaimynui.
Tuo įsitikinę tiek pramonininkai, tiek prekybininkai. Pavyzdžiui, Jonas Sakaitis, 14 m. Rokiškyje gyvenamuosius medinius namus gaminančios UAB „Skado medis“ direktorius, sako, jog šeimos verslas užaugo be ypatingo dėmesio reklamai ir didelio jos biudžeto.
Verslininkas nurodo, kad geriausia klijuotų tašų ir skydinių gyvenamųjų namų reklama yra sklindanti iš lūpų į lūpas, kaimynų rekomendacijos. Tiesa, toks klientų pritraukimo būdas yra ir sudėtingiausias.
„Mūsų reklama – gerai pastatyti namai ir kaimynų atsiliepimai. Tai mums pasiteisino, bet yra brangus dalykas, kurį reikia labai saugoti, nuolat rūpintis, kaip išlaikyti tokias pozicijas ir kokybę, kurią turime užtikrinti nuo pirmo e. laiško iki garantinės priežiūros. Jei klientas patenkintas bendravimu, namo pastatymu ir jo priežiūra, papasakos ir kaimynui“, – nurodo p. Sakaitis.

Nusižiūri nuo kaimyno

Ne vieną pirkėją kaimynai yra atvedę ir Šiaulių UAB „Agrotaka“, prekiaujančiai žemės ūkio technika. Prieš keletą metų šiauliškiai pradėjo prekiauti turkų gamybos sėjamosiomis „IrTem“ – prieš tai Lietuvoje turkiška įranga niekas neprekiavo.
Iš pradžių ūkininkai žiūrėjo kiek atsargiai: baiminosi pirkti daiktą, apie kurį nėra jokių atsiliepimų, tik pardavėjų rekomendacijos.
„Bet nusipirko vienas ūkininkas, tada kitas, o paskui atvažiavo jų kaimynai, sako, ir jiems tokių reikia. Taip prekyba įsivažiavo be jokių reklamų“, – VŽ yra sakęs Arūnas Maziukas, UAB „Agrotaka“ direktorius.

Panaši padėtis buvo ir tuomet, kai šiauliškiai pirmieji Lietuvoje ėmė prekiauti indiškais traktoriais.

„Kai į Šiaulius atvežėme pirmuosius Indijoje pagamintus traktorius „Solis“, žinoma, buvo kiek neramu – nežinojome, kaip neregėtą prekės ženklą priims Lietuvos pirkėjai. Tačiau mūsų spėjimai pasitvirtino – daugelis ūkininkų žiūri ne į gamintoją, o į kainą ir patvarumą“, – nurodo įmonės vadovas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
Apsipirkimų per mobiliuosius telefonus daugėja, bet lyderis – dar vis kompiuteris Premium

Stebėdami augančius mobiliuosius pardavimus, ekspertai prognozuoja, kad 2019 m. Lietuvoje mobiliaisiais...

„Maxima“ laimi pigiausio tinklo vardą, „Lidl“ lipa ant kulnų Premium 2

Dėl augančių kainų kasmet Lietuvos vartotojai tampa vis jautresni akcijoms, vis mažiau lojalūs vienam tinklui...

Rinkodara
2018.06.12
Finansuodami prekybininkus bankai vertina ir jų pažangą e. komercijos srityje Premium

Vienas lemiamų kriterijų kreditui gauti gali būti prekybos bendrovės e. komercijos verslo vertinimas. Jei...

Rogas: „Dabar „Iki“ atnaujins visus užšaldytus projektus ir sieks įgauti pagreitį“ Premium 15

Gerardas Rogas, „Palink“, valdančios „Iki“ tinklą, generalinis direktorius, interviu VŽ teigia, kad dabar,...

„Maximoje“ – nauji rinkodaros ir pirkimo departamento vadovai 16

Mažmeninės prekybos tinklo „Maxima“ komercijos padalinyje – nauji pirkimų bei rinkodaros departamentų...

Rinkodara
2018.06.06
Mauricas: ūkio pakilimas tęsiasi, laimės tie, kurie kels kokybės kartelę Premium 5

Spartaus, subalansuoto augimo laikotarpis Lietuvoje turėtų tęstis bent iki 2019 m. pabaigos. Augant žmonių...

Rinkodara
2018.06.05
Aptarnavimo segmente mato perkaitimą: kas padeda parduoti papildomai Premium 1

Tyrimai rodo, kad laisvalaikio, grožio ir sveikatos sektoriuose Lietuvoje aptarnaujama profesionaliausiai.

Rinkodara
2018.06.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau