Įmonių patirtis: geriausia reklama – patys pirkėjai

Publikuota: 2018-05-28
Ekaterinos Chesnokovos („Sputnik“ / „Scanpix“) nuotr.
Ekaterinos Chesnokovos („Sputnik“ / „Scanpix“) nuotr.

Verslininkai, kurie perprato reklamos iš lūpų į lūpas esmę, tikina, kad būtent pirkėjai pritraukia naujų klientų, kartais net patys to nežinodami.

 Užtenka to, kad pirkėjas būtų patenkintas tiek pačiu produktu, tiek aptarnavimu: tada jis apie tai papasakos draugui ar kaimynui.
Tuo įsitikinę tiek pramonininkai, tiek prekybininkai. Pavyzdžiui, Jonas Sakaitis, 14 m. Rokiškyje gyvenamuosius medinius namus gaminančios UAB „Skado medis“ direktorius, sako, jog šeimos verslas užaugo be ypatingo dėmesio reklamai ir didelio jos biudžeto.
Verslininkas nurodo, kad geriausia klijuotų tašų ir skydinių gyvenamųjų namų reklama yra sklindanti iš lūpų į lūpas, kaimynų rekomendacijos. Tiesa, toks klientų pritraukimo būdas yra ir sudėtingiausias.
„Mūsų reklama – gerai pastatyti namai ir kaimynų atsiliepimai. Tai mums pasiteisino, bet yra brangus dalykas, kurį reikia labai saugoti, nuolat rūpintis, kaip išlaikyti tokias pozicijas ir kokybę, kurią turime užtikrinti nuo pirmo e. laiško iki garantinės priežiūros. Jei klientas patenkintas bendravimu, namo pastatymu ir jo priežiūra, papasakos ir kaimynui“, – nurodo p. Sakaitis.

Nusižiūri nuo kaimyno

Ne vieną pirkėją kaimynai yra atvedę ir Šiaulių UAB „Agrotaka“, prekiaujančiai žemės ūkio technika. Prieš keletą metų šiauliškiai pradėjo prekiauti turkų gamybos sėjamosiomis „IrTem“ – prieš tai Lietuvoje turkiška įranga niekas neprekiavo.
Iš pradžių ūkininkai žiūrėjo kiek atsargiai: baiminosi pirkti daiktą, apie kurį nėra jokių atsiliepimų, tik pardavėjų rekomendacijos.
„Bet nusipirko vienas ūkininkas, tada kitas, o paskui atvažiavo jų kaimynai, sako, ir jiems tokių reikia. Taip prekyba įsivažiavo be jokių reklamų“, – VŽ yra sakęs Arūnas Maziukas, UAB „Agrotaka“ direktorius.

Panaši padėtis buvo ir tuomet, kai šiauliškiai pirmieji Lietuvoje ėmė prekiauti indiškais traktoriais.

„Kai į Šiaulius atvežėme pirmuosius Indijoje pagamintus traktorius „Solis“, žinoma, buvo kiek neramu – nežinojome, kaip neregėtą prekės ženklą priims Lietuvos pirkėjai. Tačiau mūsų spėjimai pasitvirtino – daugelis ūkininkų žiūri ne į gamintoją, o į kainą ir patvarumą“, – nurodo įmonės vadovas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PARDAVIMŲ savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
„Maxima“ diegia elektronines etiketes, jas turintis „Topo centras“ vardija trūkumus  Premium 10

Neseniai pranešęs apie investicijas į prekių skenavimo įrenginius mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“...

Prekyba
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
Vienos „Hermes“ batų poros istorija Lietuvoje: ir dovana negali būti klastotė Premium

Bylose dėl prekių klastočių žmonės neretai imasi įvairios gynybinės taktikos taip bandydami išvengti prekių...

Rinkodara
2019.01.11
Rado aukso vidurį tarp virtualios ir įprastos parduotuvės Premium

Fizinė parduotuvė reikalauja kur kas daugiau sąnaudų ir ne visada yra tikslinga ją turėti, tačiau dalis...

Pardavimai
2019.01.09
Kalėdinį reklamos mūšį laimėjo „Maxima“ Premium 3

Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė bemaž ketvirtadaliu daugiau reklamos tiek skaičiuojant...

Rinkodara
2019.01.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau