2017-11-06 20:20

Geriausia reklama ūkininkams – tai, ką nusiperka kaimynas

Arūnas Maziukas, UAB „Agrotaka“ direktorius: „Į Lietuvą atgabenę indiškus traktorius, neprašovėme.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Arūnas Maziukas, UAB „Agrotaka“ direktorius: „Į Lietuvą atgabenę indiškus traktorius, neprašovėme.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Žemės ūkyje irgi vyrauja mados, tačiau vis daugiau ūkininkų, ypač smulkiųjų, įsigydami techniką žiūri ne į gamintojo vardą, o į patį daiktą. Tai patvirtina Lietuvoje augantys indiškų traktorių pardavimai.

„Kai į Šiaulius atvežėme pirmuosius Indijoje pagamintus traktorius „Solis“, žinoma, buvo kiek neramu – nežinojome, kaip neregėtą prekės ženklą priims Lietuvos pirkėjai. Tačiau mūsų spėjimai pasitvirtino – daugelis ūkininkų žiūri ne į gamintoją, o į kainą ir patvarumą“, – pasakoja Arūnas Maziukas, UAB „Agrotaka“ direktorius.

Tiesa, vien paskelbus apie Lietuvoje atsiradusius naujus traktorius, ūkininkų eilės nenutįso – jie į indišką produktą žiūrėjo atsargiai, kai kurie net tapatino jį su pagamintuoju Kinijoje.

52795
130817
52791