2017-06-07 09:00

Verslininkų patirtis: papildoma paslauga - ir pardavimai išauga

Almira Girdenienė, Šiaulių UAB vaistinės „Valerijonas“ direktorė: „Arbatinė ne tik duoda papildomų pajamų, bet ir didina lankytojų lojalumą.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Almira Girdenienė, Šiaulių UAB vaistinės „Valerijonas“ direktorė: „Arbatinė ne tik duoda papildomų pajamų, bet ir didina lankytojų lojalumą.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tie pardavėjai, kurie sugeba sulaikyti skubantį klientą, parduoda daugiau. Tai supratę smulkieji verslininkai siūlo vis įvairesnių paslaugų, nebūtinai susijusių su jų tiesiogine veikla.

Kuo ilgiau pirkėjas užsibūna įstaigoje, tuo pardavėjui lengviau su juo užmegzti gyvą kontaktą, pradėti bendrauti asmeniškiau, pažinti savo klientą ir, žinoma, sužinoti, apie jo poreikius ar apsipirkimo įpročius. Šis kontaktas ypač svarbus smulkiajam verslui, kur asmeniškas aptarnavimas vaidina ypatingai didelį vaidmenį. Todėl vis dažniau smulkieji sugalvoja būdų, kaip pasiekti, kad pirkėjas kuo daugiau laiko praleistų pas juos.

Knyga ir kava

52795
130817
52791