Kaip pelnyti klientų pasitikėjimą

Publikuota: 2017-05-06
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vartotojų sprendimą pirkti lemia pasitikėjimas pardavėju, tačiau negalima jo pelnyti greitai ar pasitelkus kelias gudrybes. Tai gerai žino įmonės, kurios kadaise prarado klientų pasitikėjimą, o dabar, nors ir bando taisyti įvaizdį, supranta, kad kelios reklamos neišraus neigiamų asociacijų iš vartotojų sąmonės. Entrepreneur.com pataria, kaip vartotojų pasitikėjimą įgyti natūraliai, nors tai ir užtruks.

Saugumo užtikrinimas

Jei pirkėjas susidurs su reklaminiu brukalu ar sudėtinga atsiskaitymo procedūra, suabejos e. parduotuvės saugumu. Toks įspūdis gali lemti ir jo nuomonę apie prekės ženklo patikimumą, tad patariama naudoti SSL sertifikatus, saugaus atsiskaitymo ženklus.

Kuklesni pažadai

Dalis pirkėjų stokoja pasitikėjimo pardavėjais, nes kadaise jais nusivylė, todėl verta žadėti mažiau nei bus įgyvendinta. Pavyzdžiui, jei prekės pristatymas trunka 7 dienas, geriau garantuoti 14 dienų pristatymą, tokiu būdu nekils rizikos sulaužyti pažadus.

Nepriekaištingas aptarnavimas

Vartotojams susidūrus su problemomis, pasitikėjimas tampa trapus, tad nesuteikus greito ir rūpestingo aptarnavimo, klientą galima prarasti. Sprendžiant problemą nepatariama rinktis ekonomiškiausio varianto, verčiau siūlyti tokį sprendimą, kuris patiks vartotojui, kad jis pasijustų vertinamas.

Prekės ženklo asmeniškumas

Tai galioja rinkodarai, bendravimui su klientais. Nepatariama kalbėti formaliai, vartoti šabloniškų atsakymų. Taip pat svarbu, kad vartotojas galėtų susisiekti vos jam prireikia, todėl nurodytas telefono numeris ar pokalbio su konsultantu blokelis interneto svetainėje gali padidinti ir konversijų skaičių. (VŽ)

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau