Kaip pelnyti klientų pasitikėjimą

Publikuota: 2017-05-06
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vartotojų sprendimą pirkti lemia pasitikėjimas pardavėju, tačiau negalima jo pelnyti greitai ar pasitelkus kelias gudrybes. Tai gerai žino įmonės, kurios kadaise prarado klientų pasitikėjimą, o dabar, nors ir bando taisyti įvaizdį, supranta, kad kelios reklamos neišraus neigiamų asociacijų iš vartotojų sąmonės. Entrepreneur.com pataria, kaip vartotojų pasitikėjimą įgyti natūraliai, nors tai ir užtruks.

Saugumo užtikrinimas

Jei pirkėjas susidurs su reklaminiu brukalu ar sudėtinga atsiskaitymo procedūra, suabejos e. parduotuvės saugumu. Toks įspūdis gali lemti ir jo nuomonę apie prekės ženklo patikimumą, tad patariama naudoti SSL sertifikatus, saugaus atsiskaitymo ženklus.

Kuklesni pažadai

Dalis pirkėjų stokoja pasitikėjimo pardavėjais, nes kadaise jais nusivylė, todėl verta žadėti mažiau nei bus įgyvendinta. Pavyzdžiui, jei prekės pristatymas trunka 7 dienas, geriau garantuoti 14 dienų pristatymą, tokiu būdu nekils rizikos sulaužyti pažadus.

Nepriekaištingas aptarnavimas

Vartotojams susidūrus su problemomis, pasitikėjimas tampa trapus, tad nesuteikus greito ir rūpestingo aptarnavimo, klientą galima prarasti. Sprendžiant problemą nepatariama rinktis ekonomiškiausio varianto, verčiau siūlyti tokį sprendimą, kuris patiks vartotojui, kad jis pasijustų vertinamas.

Prekės ženklo asmeniškumas

Tai galioja rinkodarai, bendravimui su klientais. Nepatariama kalbėti formaliai, vartoti šabloniškų atsakymų. Taip pat svarbu, kad vartotojas galėtų susisiekti vos jam prireikia, todėl nurodytas telefono numeris ar pokalbio su konsultantu blokelis interneto svetainėje gali padidinti ir konversijų skaičių. (VŽ)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Pardavimai: nė vienas klientas nenori jaustis kvailesnis už pardavėją Premium 2

Aštrioje konkurencinėje kovoje parduoti ir uždirbti daugiau padeda papildomų verčių klientams kūrimas. Tačiau...

Pardavimai
2019.06.12
„Tesonet“ patirtis: siekiant rezultato, svarbu nepamiršti dirbti 6

Efektyvius pardavimus lemia daug aspektų, kiekvienoje įmonėje jie gali būti skirtingi, bet yra keli esminiai,...

2019.06.09
Pardavimų valanda bendrovėje „Tesonet“: už nuolaidą klientai mus rekomenduoja kitiems Premium 2

Daugumoje įmonių įprastas pardavėjo kaip vieno žmogaus orkestro vaidmuo drastiškai keičiasi. Sėkmingos...

Pardavimai
2019.06.05
Pagaminti paprasta, tačiau kaip produktą parduoti Premium

Įprasta, kad smulkūs gamintojai bendradarbiauja su tokiais pat prekybininkais. Tačiau augantis verslas turi...

Gazelė
2019.06.05
Svarbiausi rodikliai, kuriuos stebi didžiosios e. parduotuvės Premium

Kasdienėje veikloje pagrindinės e. parduotuvės stebi daugybę rodiklių, kurie leidžia susidaryti įspūdį apie...

Prekyba
2019.05.29
Slapti pirkėjai: pagal dalį rodiklių, Lietuva patenka į geriausiai aptarnaujančių šalių TOP 10 Premium

Lietuva pagal tokius klientų aptarnavimo kriterijus kaip pasisveikinimas ir šypsena yra pirmajame dešimtuke...

Paslaugos
2019.05.28
Potencialių pardavimų kvalifikavimas: kam to reikia Premium

Pirmasis pardavimų proceso etapas – šaltųjų kontaktų, susijusių su potencialiu pardavimu, gausa, kurioje...

Pardavimai
2019.05.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau