2017-02-23 09:46

Kaip šaltą skambutį paversti vizitu pas klientą

„Matton“ nuotr.
„Matton“ nuotr.
Technologijoms sparčiai žengiant į priekį vis mieliau savitarnos galimybes išnaudoja tiek klientai, tiek ir verslas, taupydamas kaštus, vis dažniau diegia tokius sprendimus.

„Tačiau ne visada ilguoju periodu tai atsiliepia teigiamai pardavimams, – sako Deivis Gvozdzinskas, „verslovizitai.lt“ vadovas. – Ne paslaptis, kad kai vadovas žiūri į prastus pardavimų rezultatus visų pirma jis žiūri į darbuotojo aktyvumą. Pirmasis pagrindinis kriterijus – kiek buvo aplankyta klientų? Jei jų buvo aplankyta mažai, žiūrima kiek skambučių buvo padaryta siekiant susiorganizuoti vizitus? Jei skambučių kiekis visgi normalus, tačiau nepavyko sutarti vizitų, vadinasi, kad atliekami šalti skambučiai yra mažo produktyvumo“.

Kuo daugiau klientai gali apsitarnauti patys, tuo sunkiau darosi sukurti vertę susitikti gyvai.

52795
130817
52791