„Švaros brolių“ patirtis: žydruosius vandenynus gali įveikti kiekvienas pardavėjas

Žydrieji vandenys simbolizuoja šiandien dar neegzistuojančias rinkas ir naujas nišas, kuriose kol kas nėra konkurencijos, o tai garantuoja pelningą ir greitą augimą. Sukurti naują paklausą ir klientų grupes, nėra sunku, kai žinai, kaip tai padaryti.
Donatas Voveris, bendrovės „Švaros broliai“ vykdomasis direktorius, video reportaže įvardija tris sėkmingų pardavimų etapus, kurie susiję su žydrųjų vandenynų strategijos taikymu įmonėje.
„Pirmiausia, tai siekis sukurti kuo didesnę klientų bazę ir taip išplėsti savo galimybes parduoti kuo daugiau. To siekdami mes pirmiausia galvojame apie tai, kaip paskatinti kuo daugiau žmonių plauti automobilius ir net nebūtinai pas mus. Mums svarbu, kad formuotųsi automobilių plovimo kultūra – atsirastų kuo didesnė paklausa“, – dėsto jis.
Anot jo, ši taktika pasiteisino – pernai įmonės nuplovė per milijoną automobilių, o šiais metais planuoja, kad priartės prie dviejų milijonų.
Plačiau apie naują „Švaros brolių“ valdymo struktūrą, pardavimų padalinį plačiau skaitykite čia:
Pardavimų valanda „Švaros broliuose“: keičiama įmonės valdymo struktūra
„Aišku, tik sukurti klientų rato neužtenka, norint padaryti sėkmingus pardavimus reikia mylėti klientus ir labai stipriai tikėti savo paslauga. Tai yra sėkmingo pardavėjo bruožai“, – pažymi jis.
Dar vienas sėkmingas etapas pardavimuose – laisvė kopijuoti, sako pašnekovas.
„Daugelis gerų dalykų jau yra išrasti ir išbandyti. Tikslas – pasiimti tai, kas veikia pasaulyje, pritaikyti savo rinkoje ir naudotis rezultatu“, – sako jis.
Pasak p. Voverio, „Švaros brolių“ plėtros sėkmės bruožas – mėlynieji vandenynai, kurie leidžia sukurti naujas klientų grupes.