„Švaros brolių“ patirtis: žydruosius vandenynus gali įveikti kiekvienas pardavėjas

Publikuota: 2019-05-04
Donatas Voveris, UAB „Švaros broliai“ vykdomasis direktorius. , Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Donatas Voveris, UAB „Švaros broliai“ vykdomasis direktorius. , Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Siekis išsiskirti iš konkurentų pardavėjus skatina būti kūrybiškais ir pasitelkti netikėtus sprendimus klientams pritraukti. Kova dėl klientų vyksta nuolat ir kaip kiekvieną kovą taip ir šią galima pralaimėti. O kai nė vienas geras pardavėjas nenori palaimėti, išsigelbėjimas – nerti į žydruosius vandenis.

Žydrieji vandenys simbolizuoja šiandien dar neegzistuojančias rinkas ir naujas nišas, kuriose kol kas nėra konkurencijos, o tai garantuoja pelningą ir greitą augimą. Sukurti naują paklausą ir klientų grupes, nėra sunku, kai žinai, kaip tai padaryti.

Donatas Voveris, bendrovės „Švaros broliai“ vykdomasis direktorius, video reportaže įvardija tris sėkmingų pardavimų etapus, kurie susiję su žydrųjų vandenynų strategijos taikymu įmonėje.

„Pirmiausia, tai siekis sukurti kuo didesnę klientų bazę ir taip išplėsti savo galimybes parduoti kuo daugiau. To siekdami mes pirmiausia galvojame apie tai, kaip paskatinti kuo daugiau žmonių plauti automobilius ir net nebūtinai pas mus. Mums svarbu, kad formuotųsi automobilių plovimo kultūra – atsirastų kuo didesnė paklausa“, – dėsto jis.

Anot jo, ši taktika pasiteisino – pernai įmonės nuplovė per milijoną automobilių, o šiais metais planuoja, kad priartės prie dviejų milijonų.

Plačiau apie naują „Švaros brolių“ valdymo struktūrą, pardavimų padalinį plačiau skaitykite čia:

Pardavimų valanda „Švaros broliuose“: keičiama įmonės valdymo struktūra

„Aišku, tik sukurti klientų rato neužtenka, norint padaryti sėkmingus pardavimus reikia mylėti klientus ir labai stipriai tikėti savo paslauga. Tai yra sėkmingo pardavėjo bruožai“, – pažymi jis.

Dar vienas sėkmingas etapas pardavimuose – laisvė kopijuoti, sako pašnekovas.

„Daugelis gerų dalykų jau yra išrasti ir išbandyti. Tikslas – pasiimti tai, kas veikia pasaulyje, pritaikyti savo rinkoje ir naudotis rezultatu“, – sako jis.

Pasak p. Voverio, „Švaros brolių“ plėtros sėkmės bruožas – mėlynieji vandenynai, kurie leidžia sukurti naujas klientų grupes.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Estijos konkurencijos departamentas leido suomių „Veho“ perimti „Silberauto“ 

Estijos konkurencijos departamentas pranešė leidęs Suomijos bendrovei „Veho“ perimti „Mercedes-Benz“...

Automobiliai
2019.10.14
Pardavimai – ne olimpinės žaidynės, čia antros vietos nėra Premium 3

Nereikėtų užsibrėžti tikslo laimėti visų pardavimų: pergale vainikuoti 7–8 pardavimai iš 10-ies yra geras...

Prekyba
2019.10.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau