„Altas Auto“ patirtis: kaip atkreipti didelių koncernų dėmesį

Publikuota: 2019-04-27
Karolis Šimkus, „Altas Auto“ pardavimų vadovas. 
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Karolis Šimkus, „Altas Auto“ pardavimų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Patekti į didelių gamyklų tiekimo grandines – kiekvieno smulkesnio gamintojo svajonė, ypač automobilių gamybos pramonėje. Lietuviškų mažųjų autobusų gamintojui „Altas Auto“ tam prireikė apie 10 metų atkaklaus darbo rinkoje ir užsienio parodose.

Lietuviški autobusai kuriami naudojant „Mercedes-Benz“, „Volkswagen“, MAN ir „Iveco“ važiuokles, bet strateginiais šių koncernų partneriais įmonė „Altas Auto“ tapo ne iš karto. Kaip partneriai su „Mercedes-Benz“ pradėjo dirbti nuo 2015 m., o su „Volkswagen“ nuo praėjusių metų.

Apie tai, kad be produktų vystymo sinergijos, šis partnerio statusas reiškia ir jungtines pastangas pardavimų srityje, plačiau video reportaže pasakoja Karolis Šimkus, „Altas Auto“ pardavimų vadovas.

„Norint patekti į koncernų tiekimo grandinę, pirmiausia reikia būti matomiems, užtikrinti reikalingus vidinius procesus ir turėti pakankamus gamybos pajėgumus. Link to mes ėjome labai kryptingai apie 10 metų“, – sako p. Šimkus.

Apie „Altas Auto“ pardavimų procesus, naujų rinkų atradimo būdus, darbuotojų motyvacinę sistemą skaitykite čia:

Pardavimų valanda įmonėje „Altas Auto“: su siauru segmentu – į plačią rinką

Anot jo, tiek „Mercedes-Benz“, tiek „Volkswagen“ atveju koncernų atstovai atliko detalų įmonės pasirengimo bendradarbiauti auditą.

„Daugiausiai dėmesio skiriama įmonės procesams ir vertinama, ar ji yra pasirengusi. Tik tuomet pereinama prie gamybinių pajėgumų tikrinimo“, – teigia jis.

Tapus strateginiu partneriu, anot p. Šimkaus, iš karto keičiasi gamintojo požiūris į perdirbėją – dalyvaujama bendruose projektuose, parodose, kuriami bendri produktai, suteikiamas prieinamumas prie tam tikrų informacijos šaltinių.

Teigiama, kad patiems žinomų prekės ženklų automobilių gamintojams neapsimoka turėti specializuotų automobilių gamybos linijų, todėl ieškoma partnerysčių su pažengusiais perdirbėjais.

Tapusi „Volkswagen“ strateginiu partneriu mažųjų autobusų gamybai, įmonė „Altas Auto“ taip pat planuoja keletą naujų autobusų modifikacijų, kurias „Volkswagen“ teiks savo pardavimų atstovams visame pasaulyje. Intensyvus darbas prasidės jau šiemet.

Gauk nemokamą VERSLO naujienlaiškį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau