„Altas Auto“ patirtis: kaip atkreipti didelių koncernų dėmesį

Publikuota: 2019-04-27
Karolis Šimkus, „Altas Auto“ pardavimų vadovas. 
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Karolis Šimkus, „Altas Auto“ pardavimų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
 

Patekti į didelių gamyklų tiekimo grandines – kiekvieno smulkesnio gamintojo svajonė, ypač automobilių gamybos pramonėje. Lietuviškų mažųjų autobusų gamintojui „Altas Auto“ tam prireikė apie 10 metų atkaklaus darbo rinkoje ir užsienio parodose.

Lietuviški autobusai kuriami naudojant „Mercedes-Benz“, „Volkswagen“, MAN ir „Iveco“ važiuokles, bet strateginiais šių koncernų partneriais įmonė „Altas Auto“ tapo ne iš karto. Kaip partneriai su „Mercedes-Benz“ pradėjo dirbti nuo 2015 m., o su „Volkswagen“ nuo praėjusių metų.

Apie tai, kad be produktų vystymo sinergijos, šis partnerio statusas reiškia ir jungtines pastangas pardavimų srityje, plačiau video reportaže pasakoja Karolis Šimkus, „Altas Auto“ pardavimų vadovas.

„Norint patekti į koncernų tiekimo grandinę, pirmiausia reikia būti matomiems, užtikrinti reikalingus vidinius procesus ir turėti pakankamus gamybos pajėgumus. Link to mes ėjome labai kryptingai apie 10 metų“, – sako p. Šimkus.

Apie „Altas Auto“ pardavimų procesus, naujų rinkų atradimo būdus, darbuotojų motyvacinę sistemą skaitykite čia:

Pardavimų valanda įmonėje „Altas Auto“: su siauru segmentu – į plačią rinką

Anot jo, tiek „Mercedes-Benz“, tiek „Volkswagen“ atveju koncernų atstovai atliko detalų įmonės pasirengimo bendradarbiauti auditą.

„Daugiausiai dėmesio skiriama įmonės procesams ir vertinama, ar ji yra pasirengusi. Tik tuomet pereinama prie gamybinių pajėgumų tikrinimo“, – teigia jis.

Tapus strateginiu partneriu, anot p. Šimkaus, iš karto keičiasi gamintojo požiūris į perdirbėją – dalyvaujama bendruose projektuose, parodose, kuriami bendri produktai, suteikiamas prieinamumas prie tam tikrų informacijos šaltinių.

Teigiama, kad patiems žinomų prekės ženklų automobilių gamintojams neapsimoka turėti specializuotų automobilių gamybos linijų, todėl ieškoma partnerysčių su pažengusiais perdirbėjais.

Tapusi „Volkswagen“ strateginiu partneriu mažųjų autobusų gamybai, įmonė „Altas Auto“ taip pat planuoja keletą naujų autobusų modifikacijų, kurias „Volkswagen“ teiks savo pardavimų atstovams visame pasaulyje. Intensyvus darbas prasidės jau šiemet.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Pardavimų valanda „NFQ Technologies“: ieško tinkamų projektų IT specialistams Premium 1

Kai pardavimų komandos pagrindinis tikslas yra surasti įdomius projektus trims šimtams IT specialistų, tampa...

Pardavimai
2019.05.14
Pardavimų valanda bendrovėje „Mars Lietuva“: sėkmę lemia kompetencijos, ambicijos ir disciplina Premium 4

Kai klientų poreikiai nustatomi remiantis objektyviais duomenimis ir tyrimais, prekių kategorijos auga net...

Pardavimai
2019.05.06
„Narbutas International“ pardavimų vadovas: ne visi partneriai nori parduoti daugiau 1

Pardavimų užsienyje vykdymas per prekybos partnerių tinklus – ir galimybė, ir iššūkis Lietuvos...

Pardavimai
2019.05.05
„Švaros brolių“ patirtis: žydruosius vandenynus gali įveikti kiekvienas pardavėjas 5

Siekis išsiskirti iš konkurentų pardavėjus skatina būti kūrybiškais ir pasitelkti netikėtus sprendimus...

Pardavimai
2019.05.04
„Ruptela“ patirtis: kaip sugrąžinti kritusius pardavimus 7

Nuolatinė sprendimų paieška, kaip pagerinti pardavimus ir parduoti daugiau, lydi kiekvieną pardavimų komandą.

Pardavimai
2019.04.28
Pardavimų valanda „Narbutas International“: po bankroto atsirado kitoks požiūris ir nauja strategija Premium 8

Pardavimų modelis, kuris gerai veikia Lietuvoje, nebūtinai bus sėkmingas užsienio rinkose. Todėl visiškai...

Pardavimai
2019.04.28
„Altas Auto“ patirtis: kaip atkreipti didelių koncernų dėmesį 1

Patekti į didelių gamyklų tiekimo grandines – kiekvieno smulkesnio gamintojo svajonė, ypač automobilių...

Pardavimai
2019.04.27
Įvardijo, kurie Baltijos šalių ryšio operatoriai aptarnauja geriausiai 7

UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“, paskelbė geriausiai klientus šiemet...

Paslaugos
2019.04.27

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau