Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-11 12:13
2025-09-10 13:58
2025-09-09 11:15
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Pirma dar kelių direkcijos valdininkus reiktų gerai iškaršti, nes pinigus be logikos taško, nuo kvailų sankryžų rekonstrukcijų, pralaidų rekonstrukcijos pagal palydovines nuotraukas ir gps o ne pagal realią situaciją iki gulinčių policininkų įrenginėjimo miške + normaliai gaudyti sunkvežimius važinėjančius kur draudžiama bei laužančius kelius.
aš grubiai pasakysiu koks ministras tokie ir keliai. Nesugebėjo formuojant biudžetą už kelių finansavimą savo žandų atkišti, todėl ir toliau keliai bus pagailėtini.
100%. Ir to nesugebėjo per visą savo ministravimą, ne tik dabar. Vien dėl tokių ministrų laukiau rinkimų. Blogiau jau ko gero būti negali...
Nieko, dabar atsigausite po rinkimų.
Aš tai kaip nors. Bet keliai kaip matau ne ir kitąmet toliau degraduos...
Prie kitų anksčiau tai buvo "puiku". Ir nauja Via Baltika nutiesta, ir Utenos plentas sutvarkytas, net tvarkyta autostrada.
Išvažiuokit iš miesto, nes matau, kad tik iš spaudos vertinate nuveiktą darbą. Betonkė tik pradėta tvarkyti, ir tai viena atkarpa (nors pagal pažadus visas kelias turėjo būti baigtas užpernai). Tokių sugriuvusių magistralinių kelių jau seniai nebuvo. Nėra ko stebėtis kodėl visi antra eismo juosta važiuoja, nors kelias tuščias. Nes pirmoji yra tiesiog sugadinta. Taip, pagaliau turėsim normalią jungtį su lenkais. Bet kokia kaina? Visi pinigai į vieną kelią. Tokiais tempais netvarkant reikalingų lėšų keliams reanimuoti dydis didėja eksponentiškai. Pats neįgaliausisas susisiekimo ministras ever.
Tuoj Narkevičių į ministrus atgal gausit, galėsi asfaltuotais Vilniaus rajono kaimų keliais važinėtis :)
Be šansų ;) O kad yra tvarkytinų kelių ir Vilniaus rajone nėra naujiena. Pavažiuokit link Pabradės pvz.
Gyvas velnias blogų kelių. Viltis buvo, kai buvo pradėti kelių kokybės auditai. Ne todėl, kad išgaudytu kažką 8 metus atgal asfalto ar skaldos nedapylusius, bet būtų brukšnys, kuris į ateitį kokybės reikalautų. Bet, viaskas nurimo, KAD vadovybė pasikeitė ir vėl visi šypsosi, tik į lėšų trūkumą referuodami.
na ir apie ką komentaras? Kad dabartinis kelių ministras yra visiškas lochas?
Ne, ne visiškas lochas, bet faktas, kad nedrįso lysti į konfrontacijas tarp exKAD dabar VIA ir kelininkų. O ten tiesiog subalansuota sistema darom pigiausiai, paskui didinam pelną aukodami kokybę, ir perdarom, kad dar turėtų tarnauti.