Paskelbtas trečiasis Vilniaus oro uosto terminalo rangovo konkursas

Jis paskelbtas po to, kai statybų bendrovė „Eikos statyba“ dėl pabrangusių žaliavų ir infliacijos gegužę nesutiko pasirašyti maždaug 40 mln. Eur vertės sutarties.
Naujo konkurso sąlygose numatyta kainų indeksavimo galimybė nuo pasiūlymo pateikimo iki sutarties pasirašymo ir dažnesnis indeksavimas pasirašius sutartį ir atliekant darbus.
Arnas Dūmanas, LTOU Operacijų ir infrastruktūros departamento direktorius, gegužę BNS Plius pranešė, kad Europos Komisija paaiškino, jog negalima indeksuoti kainų jau vykstant konkursui.
Sutartį su nauju rangovu tikimasi pasirašyti jau šių metų rudens viduryje, o darbus pradėti dar šiemet. Projekto vertė turėtų didėti 10%–15% iki maždaug 45 mln. Eur.
Be „Eikos statybos“, ankstesniame konkurse dalyvavo „Conresta“, siūliusi 37,98 mln. Eur (be PVM) kainą, „Veikmės statyba“ (38,82 mln. Eur), PST (39,27 mln. Eur) ir „YIT Lietuva“ (39,77 mln. Eur).
Šiaurinėje oro uosto dalyje pastačius 14.400 kv. m terminalą, bendras jo keleivių terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas dukart – nuo 1.200 iki 2.400 keleivių per valandą.
Naujasis terminalas keleivius galėtų priimti 2024 metų antroje pusėje.
Plačiau apie konkursą skaitykite čia.