Strateginėje Marijampolės dalyje parduodamas sklypas logistikos ir pramonės vystymui

Šalies ekonomikai laviruojant tarp pandemijos keliamų iššūkių, ekspertai pažymi, kad pramonė ir logistika bus pagrindinė varomoji jėga, padėsianti atsigauti. Susidomėjimas šiuo sektoriumi jaučiamas ne tik tarp Lietuvos, bet ir tarp užsienio investuotojų, todėl investicijos į šių sektorių objektus kiekvienais metais tik spartės.
Parduodamas objektas yra Marijampolės LEZ kaimynystėje, aplink teritoriją yra išplėtota miesto infrastruktūra: asfaltuotos gatvės, autobusų stotelė, inžinerinės komunikacijos. Tiesiant Via Balticą, šioje vietoje buvo pastatyti viadukai, atnaujinta Kauno g.
Mieste gausu pramonės specialistų
Marijampolės mero Povilo Isodos teigimu, mieste yra išsaugotos pramonės tradicijos ir gausu stiprių specialistų.
„Atlikę viso regiono specializaciją esame išskyrę tris sritis – metalas, mediena ir maistas – kuriose dirba inžinerinių, technologinių sričių ekspertai. Marijampolėje yra profesinio rengimo centras ir kolegija, kurie ruošia specialistus – investuotojai tiek iš Lietuvos, tiek iš užsienio tą mato ir vertina“, – tvirtina P. Isoda.
Pramonės sektoriui taip pat aktualu turėtų būti ir tai, jog Marijampolėje netrūksta darbo jėgos. Čia profesinio rengimo mokyklos kasmet paruošia apie 800 specialistų.
Keliai į Europą – Via Baltica ir Rail Baltica
Sklypo lokacija patogi dėl susisiekimo aukštos kategorijos keliais ir geležinkeliu: magistralėmis A5, E67 (Via Baltica) ir Rail Baltica, šalia objekto įrengtos europinio ir rusiško standarto vėžės. Artimiausios geležinkelio stotys, tinkamos krovinių pakrovimui ir iškrovimui, yra vos už 6 km (Marijampolės) arba 30 km (Šeštokų).
„Newsec“ industrinio NT segmento vadovas Vytis Kapočius atkreipia dėmesį, kad objekto vieta pasižymi greitu ir patogiu susisiekimu magistrale tiek Kauno, tiek Marijampolės kryptimis – 3 km iki Marijampolės, 55 km iki Kauno.
Sklypas ribojasi su „Via Baltica“ automagistrale, kurioje gausu tarptautinio eismo, nes ja transporto srautas vyksta nuo Prahos iki Helsinkio per Varšuvą, Marijampolę, Kauną, Rygą. Atskiruose kelio ruožuose per parą pravažiuoja iki 22 tūkst. transporto priemonių, kas užtikrina gerą čia įsikursiančios įmonės matomumą.
„Dėl išskirtinės lokacijos pritaikyti sklypą logistikos arba gamybos veiklai būtų perspektyvu tiems, kurie eksportuoja arba importuoja prekes iš Vokietijos ar Lenkijos pusės žemės transportu, bet visai nesinaudoja jūrų keliais, nes objektas nutolęs nuo Lenkijos pasienio vos 35 km. Tuomet susitaupo keli šimtai transporto kilometrų“, – teigia V. Kapočius.
Patrauklios sąlygos traukia ne tik vietines, bet ir užsienio įmones
Marijampolės laisvosios ekonominės zonos (LEZ) vadovas Simonas Petrulis atkreipia dėmesį, kad šis regionas jau kurį laiką yra Skandinavijos ir Vokietijos investuotojų identifikuotas kaip išskirtinai darbščių žmonių, logistiškai patogiai besiribojantis su Lenkijos rinka, infrastruktūriškai geriau išvystytas nei pas kaimynus ir savo kaštų naudos analize nurungiantis net daugumą kitų Lietuvos regionų.
„Marijampolės regionas yra industrinis, įsikūręs šalia pagrindinių susiekimo su Europa venų. Vietos potencialas realizuojamas tiek Vakarų pramonės, tiek stambių vietinių verslų, tokių kaip „Mantinga“, „Juodeliai“, „ICECO“. Neveltui vos kelių dešimčių kilometrų atstumu įsikūrusios dvi „IKEA“ grupei priklausančios įmonės, „CIE Automative“ įmonė, gaminanti detales garsiausiems automobilių gamintojams Vakarų pasaulyje“, – teigia S. Petrulis.
Pradinė objekto kaina – 79 500 EUR, neįskaitant PVM. Registracija į aukcioną prasideda liepos 12 d., 10 val., ir tęsis iki rugpjūčio 11 d., 15 val. Elektroninis aukcionas įvyks rugpjūčio 12 d., 15 val.
Daugiau informacijos ,,Newsec“ aukcionų svetainėje: www.newsec.lt/nt/lt/aukcionas/880
[infogram id="fca56215-97ad-4743-af5b-b06be375583f" prefix="0SV" format="interactive" title="Copy: TR: LVPA"]