Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2025-01-25 11:00

Azijos milžinės vis arčiau: kokie pirkėjai Baltijos šalyse renkasi „Aliexpress“, „Shein“ ar „Temu“

Oliver Berg (Dpa / „Scanpix“) nuotr.
Oliver Berg (Dpa / „Scanpix“) nuotr.
Du trečdaliai Lietuvos pirkėjų perka „Temu“, „Aliexpress“ ir „Shein“ e. prekyvietėse. Azijos milžinių įtaka Baltijos šalių e. komercijai jau yra reikšminga. Tačiau perkamos daugiausiai smulkmenos, kurių nereikėtų grąžinti, o prekių krepšelis – kartais mažesnis negu išleidžiama Lietuvos e. parduotuvėse.

Paklausti, kuriose užsienio e. parduotuvėse pirko per pastarąjį pusmetį, 35% Lietuvos respondentų įvardijo „Aliexpress“, 38% – „Temu“, 12% – „Shein“. Ketvirtoje vietoje buvo „Amazon“ su 11% pirkėjų, 2% apklaustųjų nurodė pirkę „iHerb“.

„Azijos e. prekybos milžinių, tokių kaip „Shein“, „AliExpress“ ir „Temu“, įtaka Lietuvos ir Baltijos šalių e. komercijai yra reikšminga. Šios platformos, siūlančios platų prekių asortimentą už konkurencingas kainas, kelia didelių iššūkių vietos prekybininkams“, – VŽ nurodo Vidmantas Markevičius, SEB banko Elektroninės komercijos vadovas.

52795
130817
52791