Azijos milžinės vis arčiau: kokie pirkėjai Baltijos šalyse renkasi „Aliexpress“, „Shein“ ar „Temu“
Paklausti, kuriose užsienio e. parduotuvėse pirko per pastarąjį pusmetį, 35% Lietuvos respondentų įvardijo „Aliexpress“, 38% – „Temu“, 12% – „Shein“. Ketvirtoje vietoje buvo „Amazon“ su 11% pirkėjų, 2% apklaustųjų nurodė pirkę „iHerb“.
„Azijos e. prekybos milžinių, tokių kaip „Shein“, „AliExpress“ ir „Temu“, įtaka Lietuvos ir Baltijos šalių e. komercijai yra reikšminga. Šios platformos, siūlančios platų prekių asortimentą už konkurencingas kainas, kelia didelių iššūkių vietos prekybininkams“, – VŽ nurodo Vidmantas Markevičius, SEB banko Elektroninės komercijos vadovas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai