„Grill London“ po baltarusių vagystės: prekės ženklas domino daug šalių verslininkų, taip pat ir Baltarusijos ambasadorių
Andrius Lavrinavičius, vienas „Grill London“ ir kitų prekių ženklų restoranų įkūrėjų ir akcininkų, VŽ sako, kad baltarusiai, nukopijavę lietuvių sukurtą prekių ženklą, restoranų koncepciją, maistą – viską iki pat indų ir nuotraukų, taip tiesiog norėjo pavogti sėkmingą prekių ženklą.
„Jie visiškai pavogė mūsų prekių ženklą ir idėją. Mūsų restoranas – vienas iš TOP Lietuvoje, jis sėkmingas ir Latvijoje. Pas mus gyvena, atvažiuoja, dažnai lankosi daug baltarusių tautybės žmonių, kurie tiesiog mato mūsų sėkmės istoriją ir nori ją pakartoti. Tik verslo supratimas yra labai prastas“, – VŽ teigia A. Lavrinavičius.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai