Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2024-12-09 05:45

„Grill London“ po baltarusių vagystės: prekės ženklas domino daug šalių verslininkų, taip pat ir Baltarusijos ambasadorių

Andrius Lavrinavičius, vienas iš „Grill London“ įkūrėjų. VŽ koliažas.
Andrius Lavrinavičius, vienas iš „Grill London“ įkūrėjų. VŽ koliažas.
Baltarusijos įmonė, nukopijavusi lietuvių sukurto „Grill London“ prekių ženklą, koncepciją, patiekalus, indus ir net britų sargybinį, gerai žinojo, kokio populiarumo ir kokį vietiniams iš kelionių į Lietuvą pažįstamą restoraną „atidarys“. Baltarusija buvo viena iš daugybės šalių: Lenkijos, Vokietijos, Šveicarijos ir kitų, kurių verslininkai ne po kartą kreipėsi į lietuvius dėl franšizės. Kadaise – ir pats Baltarusijos ambasadorius.

Andrius Lavrinavičius, vienas „Grill London“ ir kitų prekių ženklų restoranų įkūrėjų ir akcininkų, VŽ sako, kad baltarusiai, nukopijavę lietuvių sukurtą prekių ženklą, restoranų koncepciją, maistą – viską iki pat indų ir nuotraukų, taip tiesiog norėjo pavogti sėkmingą prekių ženklą.

„Jie visiškai pavogė mūsų prekių ženklą ir idėją. Mūsų restoranas – vienas iš TOP Lietuvoje, jis sėkmingas ir Latvijoje. Pas mus gyvena, atvažiuoja, dažnai lankosi daug baltarusių tautybės žmonių, kurie tiesiog mato mūsų sėkmės istoriją ir nori ją pakartoti. Tik verslo supratimas yra labai prastas“, – VŽ teigia A. Lavrinavičius.

52795
130817
52791