Įdomus posūkis. Gynybos aspektas turėtų keisti įverčius, ne tik dėl potencialaus pajamų srauto, bet ir dėl to, kad tai gali iš esmės pakeisti, kaip rinka vertina Renault. Bendrai, gynybos sektoriaus daugikliai šiuo metu yra 2-3 kartus didesni nei automobilių gamintojų.
Gaunasi tokia ironija, kad Renault kovoja su visais tradiciniais automobilių pramonės iššūkiais (silpna elektromobilių paklausa, konkurencija su kinais, chipu trūkumas), tačiau galimai pasisuka į karščiausią Europos sektorių būtent tada, kai žemynas militarizuojasi.
Luko SAAB palyginimas taiklus – galbūt gaunate antrą galimybę panašiai tezei.
AGATHUM
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Įdomus posūkis. Gynybos aspektas turėtų keisti įverčius, ne tik dėl potencialaus pajamų srauto, bet ir dėl to, kad tai gali iš esmės pakeisti, kaip rinka vertina Renault. Bendrai, gynybos sektoriaus daugikliai šiuo metu yra 2-3 kartus didesni nei automobilių gamintojų. Gaunasi tokia ironija, kad Renault kovoja su visais tradiciniais automobilių pramonės iššūkiais (silpna elektromobilių paklausa, konkurencija su kinais, chipu trūkumas), tačiau galimai pasisuka į karščiausią Europos sektorių būtent tada, kai žemynas militarizuojasi. Luko SAAB palyginimas taiklus – galbūt gaunate antrą galimybę panašiai tezei. AGATHUM