VERSLO TRIBŪNA

RĖMIMAS
2025-05-22 06:45

Beveik devyni iš dešimties gyventojų LTG veiklą vertina teigiamai

„LTG grupės“ nuotr.
„LTG grupės“ nuotr.
Naujausias, jau antrus metus iš eilės vykdytas LTG prekės ženklo tyrimas rodo stiprėjančią LTG poziciją visuomenėje – 9 iš 10 apklaustųjų, žinančių bent vieną LTG grupės įmonę, nurodė teigiamai vertinantys bendrovės veiklą. Per metus šis skaičius išaugo penktadaliu. Taip pat reikšmingai padidėjo ir žinomumas – LTG atpažįstančių Lietuvos gyventojų dalis išaugo net 16 procentinių punktų, nuo 66 iki 82 proc.

„Keisti susiformavusį įvaizdį visuomenėje nėra paprasta – tai ilgas procesas, bet svarbu turėti strategiją, ja vadovautis ir dirbti kryptingai. Vykdant LTG prekės ženklo pokytį, šio tyrimo rezultatai žymi labai svarbų pasiektą etapą – esame teisingame kelyje“, – sako LTG grupės korporatyvinių reikalų direktorius Aleksandras Zubriakovas. Ypač džiugina tai, kad žmonės vis dažniau mato mus kaip patikimą ir atsakingą partnerį. Tokie rezultatai įkvepia veikti dar drąsiau, dar labiau stiprinti ryšį su visuomene bei plėsti klientų ratą.“

LTG grupės korporatyvinių reikalų direktorius Aleksandras Zubriakovas

Prekės ženklo tyrimas yra vykdomas kasmet vadovaujantis vienoda metodologija – tai leidžia visuomenės požiūrio rezultatus vertinti tiksliau ir veiksmingiau. Išskirtina, kad labiausiai jo rezultatus lemia grupės įmonių veikla. Apklaustieji gyventojai galėjo nurodyti, kad tai – keleivių vežimas, geležinkelio infrastruktūros priežiūra, krovinių gabenimas ar bendrai traukinių sistema, transportas. Trečdalis teigė, per paskutinį pusmetį patys keliavę traukiniais, daugiausiai jų – 42 proc. – laisvalaikio tikslais, dar 17 proc. traukiniu važiavo aplankyti artimųjų, 7 proc. – darbo reikalais.

Komunikacijos poveikis rezultatams – taip pat reikšmingas. Ypač gerai žmonėms įsiminė žinutės apie tarptautinį susisiekimą traukiniais, pavyzdžiui, maršrutas Vilnius–Ryga ar galimybė nukeliauti iš Vilniaus į Taliną. Nemažai dėmesio patraukė ir ypatingoms progoms skirti projektai: kalėdiniai renginiai ir šventiškai papuošti traukiniai, specialus vasarą siūlomas maršrutas „Pajūrio ekspresas“ ir traukiniautojų dieną taikomos ženklios nuolaidos bilietams.

Nurodydami prekės ženklo atributus, labiausiai gyventojai LTG vertina už saugumą, aukštą paslaugų kokybę, draugiškumą, inovatyvumą bei tvarumą. Respondentai, nurodę, kad su LTG veikla yra susipažinę, šias vertes su bendrove sieja dar tvirčiau, be to, jie taip pat išskyrė ir efektyvią veiklą ir valdymą bei ekspertiškumą.

Pozityvus vertinimas, pasitikėjimas ir asociacijos su saugumu, inovatyvumu bei paslaugų kokybe – tai svarbūs pasiekimai stiprinant organizacijos ryšį su klientais.

LTG grupę sudaro valdančioji bendrovė AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir pagrindinės dukterinės bendrovės: krovinių vežimo veiklą vykdanti bendrovė „LTG Cargo“, keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ bei šalies geležinkelių tinklą valdanti bendrovė „LTG Infra“. 

52795
130817
52791