„Stellantis“ ketvirčio pardavimai krito 9%, BMW – 1,4%
Prastus „Stellantis“ rezultatus lėmė sumenkusi gamyba pagrindinėje Šiaurės Amerikos rinkoje, lengvųjų komercinės paskirties automobilių paklausos Europoje smukimas.
Penktadienį išplatintame savo pranešime grupė nurodė per pirmus tris šių metų mėnesius realizavusi 1,22 mln. automobilių, palyginti su 1,36 mln. tuo pat metu pernai.
Pardavimai Šiaurės Amerikoje krito 20% iki 325 tūkst., Europoje – 8% iki 568.000.
20% pardavimai mažėjo Azijoje, 15% – Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje, tačiau augo 19% Pietų Amerikoje.
2024-aisiais „Stellantis“ pasaulyje pardavė 5,4 mln. automobilių – 12% mažiau nei užpernai.
BMW koją pakišo tik Kinija
„Bayerische Motoren Werke“ (BMW) pranešė per pirmus šių metų mėnesius pasaulyje realizavusi 586.100 visų jos markių, įskaitant „Mini“ ir „Rolls-Royce“, automobilių. Tai – 1,4%. mažiau nei prieš metus.
Nuosmukį nulėmė Kinijos rinka, kurioje pardavimai sunyko 17%.
Pardavimai kitur pasaulyje pirmąjį metų ketvirtį buvo 5,9% solidesni nei tuo pat metu pernai. Augimas Europoje siekė 6,2%, JAV – 4%.
Tuo tarpu vien tik elektromobilių užsakovams pasaulyje sausį-kovą pristatyta 32,4% daugiau nei per tą patį praėjusių metų laikotarpį – 109.500. Išskirtinis pardavimų šuolis užfiksuotas Europoje – 64,2%.
2024-aisiais BMW bendri pardavimai menko 5,6%.