2025-03-25 13:18

„Wizz Air“ nuo birželio pabaigos skraidins iš Vilniaus į Budapeštą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Oro linijų bendrovė „Wizz Air“ plečia savo maršrutų tinklą ir skelbia apie naują kryptį tarp Lietuvos sostinės Vilniaus ir Vengrijos sostinės Budapešto.

Nuo 2025 m. birželio 30 d. „Wizz Air“ skraidins iš Vilniaus į Budapeštą tris kartus per savaitę – pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais. 

Šis maršrutas papildo neseniai paskelbtus naujus tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Bergeną (tris kartus per savaitę – pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais), Kataniją (du kartus per savaitę – pirmadieniais ir penktadieniais) bei Bilundą (du kartus per savaitę – ketvirtadieniais ir sekmadieniais).

„Wizz Air” džiaugiasi galėdama išplėsti maršrutų žemėlapį Lietuvos keleiviams siūlydama tiesioginius skrydžius į Budapeštą. Nesvarbu, ar jus vilioja turtingas miesto paveldas, gardžios virtuvės patiekalai, ar veržlus naktinis gyvenimas, Budapeštas turi ką pasiūlyti kiekvienam. Nekantraujame pasitikti keleivius lėktuvuose ir užtikrinti jiems mūsų išskirtinę, patogią ir prieinamą skrydžių patirtį“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Gabriele Imperiale, „Wizz Air“ įmonės korporatyvinės komunikacijos vadovas.

Tiesioginis Lietuvos susisiekimas su Vengrija pastaraisiais metais praktiškai neegzistavo. 2021 m. skrydžius iš Kauno į Budapeštą pradėjo „Wizz Air“ konkurentas „Ryanair“, tačiau ši kryptis išsilaikė vos metus. 

„2024 m. tarp Vilniaus ir Budapešto jungiamaisiais skrydžiais keliavo 13.500 keleivių ir pagal šį rodiklį kryptis pateko į populiariausių tiesiogiai nepasiekiamų miestų penketuką. Iš Vilniaus į Budapeštą skrido mažiau keleivių nei į Čikagą, Prahą ar Madridą, bet daugiau nei į Ženevą, Bukareštą ar Belgradą“, – savo „Substack“ paskyroje rašė Simonas Bartkus, Lietuvos oro uostų generalinis direktorius.

Skrydžių tarp Vilniaus ir Budapešto istorija fragmentiška – 90-ųjų aušroje kelis mėnesius paskraidė buvusios nacionalinės Vengrijos oro linijos „Malev“, tuomet 2008 m. taip pat kelis mėnesius bandė paskraidyti Lietuvos oro linijos „flyLAL“.

„Dabar geresnio kandidato skraidyti šiuo maršrutu tiesiog nėra – tikėtina, jog dar per šiuos metus „Wizz Air“ gali skraidinti šiuo maršrutu 30 tūkst. keleivių“, – nurodė S. Bartkus.

Iš Lietuvos skraidančių oro linijų ilgai ignoruotas Centrinės Europos regionas pastaraisiais metais patiria savotišką atgimimą. 

Nuo gegužės 22 d. startuoja „Air Baltic“ skrydžiai Vilnius-Praha – šia kryptimi paskutinįkart 2015 m. skraidė bankrutavusios oro linijos „Air Lituanica“. Latvių oro linijos šiai vasarai grąžina ir skrydžius į Pietų Lenkijos didmiestį Krokuvą. Į Austrijos sostinę Vieną ir toliau skraidina dvi oro bendrovės – „Austrian“ ir „Ryanair“.

Tiesa, viena Centrinės Europos jungtis, panašu, nepasiteisino. „Ryanair“ kelis metus vykdyti skrydžiai Kaunas-Bratislava pastarąjį žiemos sezoną buvo atšaukti, o vasarą taip ir nebegrįžo.

„Wizz Air“ skaičiuoja, kad nuo pirmojo skrydžio iš Kauno į Varšuvą 2005 m. bendrovė jau pervežė daugiau nei 12 mln. keleivių. Šiuo metu bendrovė šalies keleiviams siūlo 15 maršrutų į 12 skirtingų šalių.

52795
130817
52791