Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-04 11:22
RĖMIMAS
2025-09-04 06:30
2025-09-02 22:17
2025-08-31 15:47
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Logistikos krizė tęsiasi jau seniai. Politikai neįsivaizduoja, kaip valdyti šalį. Ministrai ateina ir apskritai nemoka tvarkytis ir spręsti problemų šios ministerijos srityje. Jie pradeda mokytis iš naujo arba ne - parlamente geria tik kavą. Vežėjų asociacijos siekia savo asmeninių interesų. Pavyzdžiui, „Linava“ naujo prezidento nerenka jau 7 metus. Prezidentas ir prezidiumas gauna gerus atlyginimus, o kodėl jie turėtų rengti naujus rinkimus? Turkijos vežėjai užėmė visas Skandinavijos-Baltijos ir Lenkijos rinkas, nes Lietuva Turkijos vežėjams duoda net 3000 leidimų per metus. Tuo tarpu Lietuvos vežėjai dėl žemų kainų, kurias pasiūlio Turkijos vežėjas, negali konkuruoti ir pasinaudoti net tais gaunamais 300 leidimų per metus.arba korupcija, arba neraštingumas, arba nesugebėjimas apginti Lietuvos interesų. Kai Europoje tokia konkurencija, valstybė ir valdininkai turi ginti savo interesus visose srityse realiais darbais, o ne tik tuščiais žodžiais gražiai kalbėdami per televiziją.