Į naują erą žengęs „Maserati“ patobulino ir kasdienai skirtus modelius
FOTOGALERIJA web_Į naują erą žengęs Maserati patobulino ir kasdienai skirtu (47 nuotr.)
Gatvėje išvydę Maserati automobilį, daugelis palydi jį akimis. Daugiau nei šimtmetį gyvuojančio italų gamintojo kūriniai laikui nepavaldūs, sportiški, itin estetiški ir prabanga alsuojantys, skirti neeilinių automobilių gurmanams. Nors pripažinimo Maserati netrūksta, 2020-ieji šiam automobilių kūrėjui žymi naujos jo eros pradžią. Gamintojas automobilių rinką praturtino įspūdinga naujiena ir trišakio ženklo vizitine kortele tapusių modelių atnaujinimais, tarp kurių savo auditoriją Lietuvoje jau atradę Ghibli ir Levante.
Unikalus dizainas ir kontroliuojama galia
Pirmiausia, Maserati rinkoje išsiskiria savo legendine, kvapą gniaužiančia galia bei variklio skleidžiamu garsu. Šis prekės ženklas gamina sportinius automobilius, todėl jo meistrų šedevrai visuomet bus galingiausia opcija vertinant variklio darbinį tūrį. Pabrėžtina, kad italų gamintojas visuose savo modeliuose taiko laiko patikrintas lenktynių technologijas, kuriančias neišdildomą įspūdį vairuojant trišakio ženklu pažymėtą automobilį. Tačiau nors ir turint įskiepytą Maserati lenktynių trasos DNR, visuose automobiliuose didelis dėmesys skiriamas ne tik galiai, bet ir vairuotojo bei keleivių saugumui.
Visos Maserati sportiniuose automobiliuose naudojamos technologijos vertinamos kaip vienas iš gamintojo pranašumų, tačiau jos taipogi orientuotos ir į vairuotojo bei keleivių saugumą. Maserati automobiliai pasižymi užtikrintu valdymu, griežtas vairavimo technologijas turintis gamintojas ištobulino savo važiuoklę taip, kad ši vairuotojui būtų itin komfortiška, pasakoja Karolis Neimantas, Maserati Vilnius pardavimų atstovas. Praktiškai visi Maserati automobiliai turi pavyzdinį 50/50 svorio balanso pasiskirstymą. Pavyzdžiui, Maserati Levante svorio centras yra žemiausias savo klasėje ir praktiškai šiuo atžvilgiu neturi sau lygių vertinant viso pasaulio automobilių gamintojų gamą. Šis SUV itin stabilus ir saugus lyginant su kitais SUV klasės automobiliais.
Be galios ypač akcentuotina ir Maserati modelių išvaizda tiek išorėje, tiek viduje bei interjero medžiagų kokybė. Ekstravagantiški, postmodernistinio dizaino, sportinio stiliaus, prabangūs epitetai, geriausiai įvardinantys šios itališkos meistrystės automobilius, nubrėžiančius aukštą kartelę savo konkurentams.
Visos šios išvardintos gamintojo automobilių savybės būdingos ir Lietuvoje vertinamiems, nuolat atsinaujinantiems sportinio sedano Ghibli bei Levante SUV modeliams. Pastarieji šiandien atsišviežinusiu dizainu ir interjere sukomplektuotomis išskirtinėmis technologijomis.
nuotrauka::1 left
Dėmesys kiekvienai detalei
1914 m. veiklą pradėjęs automobilių gamintojas Maserati savo kūriniams pelnė tokius vardus kaip prabanga, stilius, sportiškumas dar tada, kai rinkoje pasirodė pirmosios kartos dvejas duris turintis sedanas Ghibli. Pastarojo net ir pavadinimas nėra eilinis, bet reiškiantis Sacharos dykumos vėją.
Pirmasis Maserati Ghibli sukurtas ir pristatytas 1966 m. Turino automobilių parodoje. Jį sukūrė tuomet dar menkai žinomas dizaineris Giorgetto Giugiaro, dabar laikomas vienu garsiausių automobilių dizainerių pasaulyje. Šiandien septintojo dešimtmečio automobilių pažiba Ghibli vėl iškelta ant pjedestalo.
Naujausias Ghibli modelis perteikia savo pirmtako, 1966 m. Ghibli, dvasią ir atspindi nuolatinį Maserati siekį konkuruoti ir laimėti. To gamintojas siekia išskirtine prabanga, elegancija, drąsiu dizainu bei išmaniomis technologijomis. Naujasis Ghibli pasižymi kupė automobiliui būdinga dinamika, rafinuotu interjeru, naujomis saugumo technologijomis ir unikalia itališka elegancija.
4,971 m ilgio ir 1,945 m pločio, 2,998 m ratų bazę turinti italų legenda pasižymi išskirtine galia ir greičiu tokio tipo modeliui 3 l darbinio tūrio, V formos, 6 cilindrų variklis su savo 350 arklio galių leidžia išvystyti iki 267 km/h greitį ir per 5,5 s įsibėgėti iki 100 km/h. Vidutinės sportinio sedano kuro sąnaudos siekia 11-11.1 l/100 km. Jau bazinė Ghibli versija komplektuojama su Skyhook pakaba, nuolat stebinčią kiekvieno rato judėjimą. Taip sistema nustato, kaip ir kur važiuojama, ir akimirksniu keičia dinamines amortizatorių savybes.
Nepriekaištingą eleganciją ir komfortą Ghibli vairuotojas bei jo keleiviai patirs ir dėl įspūdingo automobilio interjero aukščiausios kokybės Pieno Fiore natūralios odos apmušalų bei galimybės sukurti savo unikalų Ghibli renkantis interjero spalvas bei žymiausių Italijos dizainerių kurtas medžiagas.
Italų meistrai skyrė didelį dėmesį kiekvienai Ghibli detalei, taigi jo salone vairuotojo patogumui sumontuotas intuityvus prietaisų skydelis bei 8,4 colių ekranas, kuris kartu su valdymo pultu pilnai susiejamas su automobilio vairuotojo išmaniaisiais įrenginiais. Toks miesto sedano komplektas leidžia ne tik dinamiškai ir patogiai jį valdyti, bet ir aiškiai siekti kelionės tikslo matyti kiekvieną numatyto maršruto vingį ir komfortiškai kontroliuoti kelionės eigą.
Patogi kelionė net ir bekele
Prie šedevrų su trišakio logotipu priekyje galime priskirti ir stilingą išorėje, bet unikaliai sportišką viduje, patobulintą padidinto pravažumo automobilį Maserati Levante. Šis modelis taip pat tęsia gamintojo tradiciją automobilius vadinti vėjų vardais. Levante pučia Viduržemio jūroje ir akimirksniu iš lengvo brizo gali virsti viską nustelbiančia audra. Vienintelis Maserati SUV ir vėjo skirtumas vairuotojo rankose automobilis lengvai valdomas bei įkūnija kitas svarbiausias italų gamintojo vertybes komfortą ir rafinuotą eleganciją.
Šis 5,005 m ilgio ir 1,981 m pločio, 3,004 m ratų bazės SUV atspindi legendinę Maserati galią tokio dydžio automobiliui 350 arklio galių turintis 3 l darbinio tūrio, V formos ir 6 cilindrų variklis išvysto net iki 251 km/h greitį, o 100 km/h pasiekia vos per 6 s. Vidutinės Levante modelio kuro sąnaudos siekia 11.6-12 l/100 km.
Kiekviena Levante versija komplektuojama su Skyhook pakaba, šiame modelyje taip pat yra ir galingi Brembo stabdžiai, kruopščiai suderinti su kiekvienos komplektacijos variklio veikimu. Stabdžių diskai dvigubo lydinio, jungiant ketaus stiprumą ir aliuminio lengvumą, leidžiantys pajusti išskirtinį stabdymo efektyvumą.
Savo visų varančiųjų ratų sistema ir pneumatine pakaba Levante prisitaiko prie įvairaus pobūdžio kelių ir vienu paspaudimu leidžia automobilį pažeminti arba stipriai padidinti jo prošvaisą važiuojant bekele. Toks kontroliuojamo dydžio, galios ir stabilumo derinys suteikia išskirtinį vairavimo malonumą kvapą gniaužiančioms kelionėms net ir išsukus iš asfaltuoto kelio. Prie komfortiško važiavimo prisideda ir išskirtiniai technologiniai sprendimai interjero srityje.
Maserati dėmesys automobilio išvaizdai atsispindi ir šiame SUV nepriekaištingą eleganciją ir komfortą Levante vairuotojas bei jo keleiviai patirs dėl įspūdingo automobilio interjero, rodančio italų stiliaus pajutimą. Prabangą ir komfortą čia kuria aukščiausios kokybės subtilios tekstūros ir kvapo, minkšta ir ilgaamžė natūrali Pieno Fiore oda, bėgant laikui įgaunanti unikaliai sodrų atspalvį, ir subtilios interjero detalės.
nuotrauka::2 right
Erą pradėjo sportiniu MC20
Rugsėjo mėnesį Maserati rinką sužavėjo naujausiu savo modeliu MC20. Šis sportinis kupė naujos Maserati eros ikona, identifikuojanti, ko tikėtis ateityje iš šių nuostabaus grožio itališkų automobilių. MC20 galima tvirtai laikyti inžinerinio meistriškumo, elegancijos, lenktynių dvasios ir malonumo vairuojant deriniu.
MC20 sportinių automobilių rinkoje labai konkurencingas inžinerijos ir stiliaus derinys. Jį kuriant daug dėmesio skirta naujausioms technologijoms, kurios užtikrina, kad vairuotojas ne tik patirs sportinio automobilio suteikiamus pojūčius, bet jausis užtikrintai ir patogiai, dėsto K. Neimantas, Maserati Vilnius atstovas. Išskirtinis Maserati MC20 elementas naujasis Nettuno variklis, kurio technologiniai sprendimai naudojami ir Formulėje-1, o galios rodikliai neprilygsta jokiam kitam tokio tipo varikliui.
Nettuno yra V formos, 6 cilindrų, 3 l darbinio tūrio benzininis variklis su dviem turbinomis, siekiantis 620 arklio galių ir 730 Nm sukimo momentą. Jis taip pat aprūpintas sportiniuose automobiliuose naudojama sauso karterio technologija. Didžiausia Nettuno inovacija prieš degimo kamerą esanti uždegimo technologija, atkeliavusi iš Formulės-1. Šis sprendimas miesto keliams skirtuose automobiliuose bus naudojamas pirmą kartą.
K. Neimanto teigimu, tokias gamintojo naujienas ir kasdienio naudojimo modelių atnaujinimus lėmė besikeičianti rinka ir klientų lūkesčiai. Maserati naujos eros pradžia identifikuoja gamintojo investicijas ir pastangas į pasikeitusius pirkėjų poreikius, o naujas dizainas diktuos naujausias madas rinkoje bei nurodys gaires į Maserati ateities modelius. Italų gamintojas taip pat žengia koja kojon su naujausiomis technologijomis ir ateityje pasiūlys visą gamą tiek hibridinių, tiek elektrinių automobilių.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Logistika
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti