Į naują erą žengęs „Maserati“ patobulino ir kasdienai skirtus modelius

Reklama publikuota: 2020-12-09

Gatvėje išvydę „Maserati“ automobilį, daugelis palydi jį akimis. Daugiau nei šimtmetį gyvuojančio italų gamintojo kūriniai – laikui nepavaldūs, sportiški, itin estetiški ir prabanga alsuojantys, skirti neeilinių automobilių gurmanams. Nors pripažinimo „Maserati“ netrūksta, 2020-ieji šiam automobilių kūrėjui žymi naujos jo eros pradžią. Gamintojas automobilių rinką praturtino įspūdinga naujiena ir trišakio ženklo vizitine kortele tapusių modelių atnaujinimais, tarp kurių – savo auditoriją Lietuvoje jau atradę „Ghibli“ ir „Levante“.

Unikalus dizainas ir kontroliuojama galia

Pirmiausia, „Maserati“ rinkoje išsiskiria savo legendine, kvapą gniaužiančia galia bei variklio skleidžiamu garsu. Šis prekės ženklas gamina sportinius automobilius, todėl jo meistrų šedevrai visuomet bus galingiausia opcija vertinant variklio darbinį tūrį. Pabrėžtina, kad italų gamintojas visuose savo modeliuose taiko laiko patikrintas lenktynių technologijas, kuriančias neišdildomą įspūdį vairuojant trišakio ženklu pažymėtą automobilį. Tačiau nors ir turint įskiepytą „Maserati“ lenktynių trasos DNR, visuose automobiliuose didelis dėmesys skiriamas ne tik galiai, bet ir vairuotojo bei keleivių saugumui.

„Visos „Maserati“ sportiniuose automobiliuose naudojamos technologijos vertinamos kaip vienas iš gamintojo pranašumų, tačiau jos taipogi orientuotos ir į vairuotojo bei keleivių saugumą. „Maserati“ automobiliai pasižymi užtikrintu valdymu, griežtas vairavimo technologijas turintis gamintojas ištobulino savo važiuoklę taip, kad ši vairuotojui būtų itin komfortiška, – pasakoja Karolis Neimantas, „Maserati Vilnius“ pardavimų atstovas. – Praktiškai visi „Maserati“ automobiliai turi pavyzdinį 50/50 svorio balanso pasiskirstymą. Pavyzdžiui, „Maserati Levante“ svorio centras yra žemiausias savo klasėje ir praktiškai šiuo atžvilgiu neturi sau lygių vertinant viso pasaulio automobilių gamintojų gamą. Šis SUV – itin stabilus ir saugus lyginant su kitais SUV klasės automobiliais.“

Be galios ypač akcentuotina ir „Maserati“ modelių išvaizda tiek išorėje, tiek viduje bei interjero medžiagų kokybė. Ekstravagantiški, postmodernistinio dizaino, sportinio stiliaus, prabangūs – epitetai, geriausiai įvardinantys šios itališkos meistrystės automobilius, nubrėžiančius aukštą kartelę savo konkurentams.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Visos šios išvardintos gamintojo automobilių savybės būdingos ir Lietuvoje vertinamiems, nuolat atsinaujinantiems sportinio sedano „Ghibli“ bei „Levante“ SUV modeliams. Pastarieji šiandien – atsišviežinusiu dizainu ir interjere sukomplektuotomis išskirtinėmis technologijomis.

nuotrauka::1 left

Dėmesys kiekvienai detalei

1914 m. veiklą pradėjęs automobilių gamintojas „Maserati“ savo kūriniams pelnė tokius vardus kaip „prabanga“, „stilius“, „sportiškumas“ dar tada, kai rinkoje pasirodė pirmosios kartos dvejas duris turintis sedanas „Ghibli“. Pastarojo net ir pavadinimas nėra eilinis, bet reiškiantis Sacharos dykumos vėją.

Pirmasis „Maserati Ghibli“ sukurtas ir pristatytas 1966 m. Turino automobilių parodoje. Jį sukūrė tuomet dar menkai žinomas dizaineris Giorgetto Giugiaro, dabar laikomas vienu garsiausių automobilių dizainerių pasaulyje. Šiandien septintojo dešimtmečio automobilių pažiba „Ghibli“ vėl iškelta ant pjedestalo.

Naujausias „Ghibli“ modelis perteikia savo pirmtako, 1966 m. „Ghibli“, dvasią ir atspindi nuolatinį „Maserati“ siekį konkuruoti ir laimėti. To gamintojas siekia išskirtine prabanga, elegancija, drąsiu dizainu bei išmaniomis technologijomis. Naujasis „Ghibli“ pasižymi kupė automobiliui būdinga dinamika, rafinuotu interjeru, naujomis saugumo technologijomis ir unikalia itališka elegancija.

4,971 m ilgio ir 1,945 m pločio, 2,998 m ratų bazę turinti italų legenda pasižymi išskirtine galia ir greičiu tokio tipo modeliui – 3 l darbinio tūrio, V formos, 6 cilindrų variklis su savo 350 arklio galių leidžia išvystyti iki 267 km/h greitį ir per 5,5 s įsibėgėti iki 100 km/h. Vidutinės sportinio sedano kuro sąnaudos siekia 11-11.1 l/100 km. Jau bazinė „Ghibli“ versija komplektuojama su „Skyhook“ pakaba, nuolat stebinčią kiekvieno rato judėjimą. Taip sistema nustato, kaip ir kur važiuojama, ir akimirksniu keičia dinamines amortizatorių savybes.

Nepriekaištingą eleganciją ir komfortą „Ghibli“ vairuotojas bei jo keleiviai patirs ir dėl įspūdingo automobilio interjero – aukščiausios kokybės „Pieno Fiore“ natūralios odos apmušalų bei galimybės sukurti savo unikalų „Ghibli“ renkantis interjero spalvas bei žymiausių Italijos dizainerių kurtas medžiagas.

Italų meistrai skyrė didelį dėmesį kiekvienai „Ghibli“ detalei, taigi jo salone vairuotojo patogumui sumontuotas intuityvus prietaisų skydelis bei 8,4 colių ekranas, kuris kartu su valdymo pultu pilnai susiejamas su automobilio vairuotojo išmaniaisiais įrenginiais. Toks miesto sedano komplektas leidžia ne tik dinamiškai ir patogiai jį valdyti, bet ir aiškiai siekti kelionės tikslo – matyti kiekvieną numatyto maršruto vingį ir komfortiškai kontroliuoti kelionės eigą.

Patogi kelionė net ir bekele

Prie šedevrų su trišakio logotipu priekyje galime priskirti ir stilingą išorėje, bet unikaliai sportišką viduje, patobulintą padidinto pravažumo automobilį „Maserati Levante“. Šis modelis taip pat tęsia gamintojo tradiciją automobilius vadinti vėjų vardais. „Levante“ pučia Viduržemio jūroje ir akimirksniu iš lengvo brizo gali virsti viską nustelbiančia audra. Vienintelis „Maserati“ SUV ir vėjo skirtumas – vairuotojo rankose automobilis lengvai valdomas bei įkūnija kitas svarbiausias italų gamintojo vertybes – komfortą ir rafinuotą eleganciją.

Šis 5,005 m ilgio ir 1,981 m pločio, 3,004 m ratų bazės SUV atspindi legendinę „Maserati“ galią tokio dydžio automobiliui – 350 arklio galių turintis 3 l darbinio tūrio, V formos ir 6 cilindrų variklis išvysto net iki 251 km/h greitį, o 100 km/h pasiekia vos per 6 s. Vidutinės „Levante“ modelio kuro sąnaudos siekia 11.6-12 l/100 km.

Kiekviena „Levante“ versija komplektuojama su „Skyhook“ pakaba, šiame modelyje taip pat yra ir galingi „Brembo“ stabdžiai, kruopščiai suderinti su kiekvienos komplektacijos variklio veikimu. Stabdžių diskai – dvigubo lydinio, jungiant ketaus stiprumą ir aliuminio lengvumą, leidžiantys pajusti išskirtinį stabdymo efektyvumą.

Savo visų varančiųjų ratų sistema ir pneumatine pakaba „Levante“ prisitaiko prie įvairaus pobūdžio kelių ir vienu paspaudimu leidžia automobilį pažeminti arba stipriai padidinti jo prošvaisą važiuojant bekele. Toks kontroliuojamo dydžio, galios ir stabilumo derinys suteikia išskirtinį vairavimo malonumą kvapą gniaužiančioms kelionėms net ir išsukus iš asfaltuoto kelio. Prie komfortiško važiavimo prisideda ir išskirtiniai technologiniai sprendimai interjero srityje.

„Maserati“ dėmesys automobilio išvaizdai atsispindi ir šiame SUV – nepriekaištingą eleganciją ir komfortą „Levante“ vairuotojas bei jo keleiviai patirs dėl įspūdingo automobilio interjero, rodančio italų stiliaus pajutimą. Prabangą ir komfortą čia kuria aukščiausios kokybės subtilios tekstūros ir kvapo, minkšta ir ilgaamžė natūrali „Pieno Fiore“ oda, bėgant laikui įgaunanti unikaliai sodrų atspalvį, ir subtilios interjero detalės.

nuotrauka::2 right

Erą pradėjo sportiniu „MC20“

Rugsėjo mėnesį „Maserati“ rinką sužavėjo naujausiu savo modeliu „MC20“. Šis sportinis kupė – naujos „Maserati“ eros ikona, identifikuojanti, ko tikėtis ateityje iš šių nuostabaus grožio itališkų automobilių. „MC20“ galima tvirtai laikyti inžinerinio meistriškumo, elegancijos, lenktynių dvasios ir malonumo vairuojant deriniu.

„MC20“ – sportinių automobilių rinkoje labai konkurencingas inžinerijos ir stiliaus derinys. Jį kuriant daug dėmesio skirta naujausioms technologijoms, kurios užtikrina, kad vairuotojas ne tik patirs sportinio automobilio suteikiamus pojūčius, bet jausis užtikrintai ir patogiai, – dėsto K. Neimantas, „Maserati Vilnius“ atstovas. – Išskirtinis „Maserati MC20“ elementas – naujasis „Nettuno“ variklis, kurio technologiniai sprendimai naudojami ir „Formulėje-1“, o galios rodikliai neprilygsta jokiam kitam tokio tipo varikliui.“

„Nettuno“ yra V formos, 6 cilindrų, 3 l darbinio tūrio benzininis variklis su dviem turbinomis, siekiantis 620 arklio galių ir 730 Nm sukimo momentą. Jis taip pat aprūpintas sportiniuose automobiliuose naudojama sauso karterio technologija. Didžiausia „Nettuno“ inovacija – prieš degimo kamerą esanti uždegimo technologija, atkeliavusi iš „Formulės-1“. Šis sprendimas miesto keliams skirtuose automobiliuose bus naudojamas pirmą kartą.

K. Neimanto teigimu, tokias gamintojo naujienas ir kasdienio naudojimo modelių atnaujinimus lėmė besikeičianti rinka ir klientų lūkesčiai. „Maserati“ naujos eros pradžia identifikuoja gamintojo investicijas ir pastangas į pasikeitusius pirkėjų poreikius, o naujas dizainas diktuos naujausias madas rinkoje bei nurodys gaires į „Maserati“ ateities modelius. Italų gamintojas taip pat žengia koja kojon su naujausiomis technologijomis ir ateityje pasiūlys visą gamą tiek hibridinių, tiek elektrinių automobilių.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Logistika“
„LTG Infra“ su Italijos „Rizzani de Eccher“ pasirašė sutartį dėl tilto per Nerį statybų

AB „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė „LTG Infra“ su Italijos kompanija „Rizzani de Eccher“ pasirašė...

Kovą pradėti ir baigti NT projektai Premium

Vilniuje pradėtos biurų pastato statybos, Misionierių vienuolyno statinių ansamblio rekonstrukcija. Sostinėje...

Statyba ir NT
2022.03.31
„AerCap“ pateikė 3,5 mlrd. USD draudimo reikalavimą dėl Rusijos pavogtų lėktuvų

Didžiausia pasaulyje lėktuvų lizingo bendrovė nurodo neturinti daug vilčių gauti draudimo kompensacijas,...

Logistika
2022.03.31
ES pasiruošusi organizuoti greitojo tiekimo prekybos kelius į Ukrainą 1

Europos Komisija (EK) yra pasiruošusi suformuoti specialius prekybos kelius tarp Lenkijos ir Ukrainos, kurie...

Logistika
2022.03.31
ES skirs 60 mln. Eur karinės svarbos kelių atnaujinimui

Susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį pareiškė, jog Vyriausybė Europos Sąjungos paramos lėšomis...

Verslo aplinka
2022.03.31
Pašto rinka 2021 m. IV ketvirtį augo 2,4%

Lietuvos pašto ir kurjerių rinka pernai ketvirtąjį ketvirtį siekė 63,6  mln. Eur – 2,4% daugiau nei prieš...

Logistika
2022.03.31
„Versli Lietuva“: lietuviškos kilmės prekių eksporto vertė augs 11,1%, paslaugų 3,8%

Verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ blogina Lietuvos eksporto prognozę – pasak jos, šiemet...

Logistika
2022.03.31
Pradėtas eismas naujuoju tiltu per Nerį Kaune

Kaune, magistralėje Vilnius–Kaunas–Klaipėda ketvirtadienį oficialiai eismui atidarytas naujas tiltas per Nerį...

Logistika
2022.03.31
„Inbalance“ gavo 1,5 mln. Eur finansavimą, įrengs 640 elektromobilių įkrovimo stotelių

Investicijų bendrovės „I asset management“ fondas „NuCapital“‚ suteikė 1,5 mln. Eur paskolą, kurią per...

Automobiliai
2022.03.31
Vilnių ir Kauną jungiantis kelias nuo balandžio tampa automagistrale 21

Vilnių ir Kauną jungiančiam keliui nuo balandžio 1-osios suteikiama automagistralės kategorija, trečiadienį...

Logistika
2022.03.30
„Girteka“ atskirs veiklą Rusijoje nuo grupės, keis pervežimų geografiją 20

Didžiausią nuosavą vilkikų parką Europoje valdanti lietuviška transporto įmonių grupė paviešino savo...

Logistika
2022.03.30
Po kibernetinės atakos „Rosaviacija“ bando surasti 65 TB ištrintų duomenų 4

Pasak pranešimų, strateginė Rusijos aviacijos agentūra prarado visus savo serveriuose laikytus duomenis,...

Logistika
2022.03.30
VRM prašys 24 mln. Eur Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti 3

Kaliningrado traukinių tranzito saugumui užtikrinti iš Europos Sąjungos bus prašoma papildomų 24 mln. Eur,...

Verslo aplinka
2022.03.30
Paslaugų eksportas paskutinį ketvirtį augo 23,9%, importas – 48,5%

Lietuvos paslaugų eksportas 2021 metų ketvirtąjį ketvirtį siekė 3,6 mlrd. Eur – 23,9% daugiau nei tuo pačiu...

Logistika
2022.03.30
Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų, 5 iš jų buvo apšaudyti

Ukrainos uostuose užblokuota mažiausiai 100 užsienio prekybos laivų ir daugiau kaip 1.000 jūrininkų – šių...

Logistika
2022.03.30
Verslo rizika auga, gali būti, kad laukia daug darbo su žalomis ir išmokomis Premium 1

Dėl karo Ukrainoje ir agresoriams pritaikytų tarptautinių sankcijų Lietuvos įmonės kol kas tiesiogiai...

Finansai
2022.03.30
Vokietija trigubai didina vandenilio degalinių skaičių

Vokietija gerokai išplės vandenilio degalinių tinklą, siekdama paskatinti sunkvežimių ir autobusų operatores...

Logistika
2022.03.29
Karo poveikis automobilių pramonei: Vakarų gamintojai perskirsto tiekėjus, rusai bandys viską darytis patys Premium 1

Žaliavų ir komponentų pristigę Europos gamintojai ieško naujų tiekimo sprendimų, o dėl masinės tarptautinių...

Automobiliai
2022.03.29
Seime liko paskutinis balsavimas dėl PVM lengvatos už įmonių elektromobilius

Seime skinasi kelią pataisa, leidžianti nuo 2023 metų taikyti pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą už...

Logistika
2022.03.29
Vilniuje pavojingai palikti automobiliai bus nutempiami 2

Savivaldybės tarnybos nuo antradienio vykdys automobilių nutempimo funkciją, kuri anksčiau buvo leistina tik...

Logistika
2022.03.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku