Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

82
  • 2024-05-03T11:26:43+03:00

    Net ašarą išspaudžiau...

    • 2024-05-03T11:48:43+03:00

      Neverk, užliesi savo kreivas ataskaitas, veliau teks naujas daryt.:)

  • 2024-05-03T12:08:20+03:00

    Oi kaip nori prakišti tą referendumą, oi kaip nori. Jei būtų taip aktualu lietuviams t.y žmonėms gyvenantiems Lietuvoje mokantiems čia mokesčius, dalyvaujantiems valstybės valdyme ir gynyboje, tokį referendumą skelbtų nedelsiant atskirai nuo kitų rinkimų, nebandant prisišlieti prie Prezidento rinkimų. Dabar visus kaip bandomas pelytės stumia per labirintą nuspausti "teisingą" atsakymą

    • 2024-05-03T12:54:35+03:00

      Jei šį referendumą skelbtų atskirai, tai į jį ateitų mažiau nei pusė piliečių. Ir tada referendumas įgautų statusą kaip "neįvykęs", o iniciatoriai gautų eilinę špygą:) Lietuvoje į seimo ar prezidento rinkimus ir tai ateina vos daugiau nei pusė piliečių, tad čia vienintelis šansas emigrantams.

    • 2024-05-03T13:11:06+03:00

      O aš neimsiu referendumo biuletenio, nes nematau prasmės

    • 2024-05-03T13:37:22+03:00

      Reikia imti jei balsuosi ne, nes jei neimsi, paskui reklamuos "koks didelis procentas buvo uz". Jokis rizikos nera imti, nes laimejimui reikia tam tikro kiekio uz. Nesvarbu kiek imta biuleteniu

    • 2024-05-03T13:55:36+03:00

      Na čia jau kaip pažiūrėsi, taip, iš vienos pusės "pabėgo", iš kitos, Airijos ir Izraelio ekonominės sėkmės didelė dalis yra išlaikytas santykis su diaspora. Pats savo profesinę karjerą pradėjau įmonėje, kurią į Lietuvą įkurti ofisą atvedė lietuvis, pradirbęs ilgą laiką užsienyje, įmonėje, kuri vykdė plėtrą ir ieškojo kur įsikurti. Man tai pilietybės labiau gaila tiems, kurie kad ir gyvena čia, bet lietuviškai taip ir neišmoko bei laukia, kad mus okupuotų maskoliai.

    • 2024-05-03T13:55:55+03:00

      Tokiuose sufabrikuotuose referendumuose dažniausiai balsuoja teigiamai, bet jie neįvyksta dėl kvorumo nebuvimo.

    • 2024-05-03T15:27:25+03:00

      Cia nera kvorumo, kad turi balauoti x zmoniu. Kvorumas yra, kad TAIP turi pasakyti x zmoniu. Vadibasi ar tu nebalsuosi, ar balsuosi NE - bus tas pats. Taip, kad nera jokios naudos nebalsuoti, nes tai nepablohins propagandistu sansu. Ir kaip tik tio padidins Taip balsu procenta. Tad joko8 nebalsavimu reikia imti ir balsuoti NE.

    • 2024-05-03T15:51:59+03:00

      Tai aš neteisingai suprantu? Referendumas įvyksta kai įvykdai dvi sąlygas 1. Taip balsuoja trečdalis balso teisę turinčių žmonių 2. Į balsavimą susirenka daugiau kaip pusę rinkimo teisę turinčių balsuotojų

    • 2024-05-03T15:59:54+03:00

      Teisingai. Geriausia neliest biuletenio, jei esi PRIEŠ, kad nepasiekt 50% aktyvumo nuo visų turinčių rinkimų teisę.

    • 2024-05-03T16:07:59+03:00

      Netwisingai supratai. Is vyriausybes puskapio, kada laikomas ivykusiu: Jei tam pritartų daugiau kaip pusė balsavimo teisę turinčių Lietuvos piliečių. Turi surinkti puse BALSO TEISE Turinciu Taip balsu. Ne nuo dalyvaujanciu joks procentas, o nuo teise balsuoti turinciu. Tad drasiai balsuok NE, nes nesvarbu kiek biuketeniu bus subaksuota.

    • 2024-05-03T16:09:19+03:00

      Neteisingai, nera jokio skirtumo kiek bus subalsuota biuleteniu. Balsavimas ivyktu Jei tam pritartų daugiau kaip pusė balsavimo teisę turinčių Lietuvos piliečių

    • 2024-05-03T16:17:06+03:00

      Privalomasis referendumas (o jis toks, nes keičiamas Kostirucijos norma iš svarbiausio I skirsnio) laikomas įvykusiu, jeigu jame dalyvavo daugiau kaip pusė piliečių, turinčių rinkimų teisę ir įrašytų į rinkėjų sąrašą.

    • 2024-05-03T16:23:20+03:00

      I skirsnio nuostatos negali būti keičiamos paprastąja dauguma. Jos neveltui I skirsnyje, tai valstybinis pamatas.

    • 2024-05-03T16:24:56+03:00

      Koks skirtumas ar refrendumas ivykes ar ne jei vienintelis atvejis kai isiigalliotu sita pataisa jei Taip balsuotu puse balso teise turinciu zmoniu. Balso teise turi mazdaug 2.3 mln. Vadinais pataisq isgalios tii tada kai TAIP nubalsuos 1.15 mln zmoniu. Koks skirtumas ar tu nebalsuosi ar tu balsuosi NE? Koks skirtumas ar rerlfer3ndumas neivyks neatejus balsuoti pusei zmoniu, ar ivyks ir vis tiek "neivyks", nes taip nebus prabalsave 1.15 mln? Vienintelis skirtumas, kad atsisakydami NE balsu iduisine Taip propagandai gera ginkla sakyti - ziurekite kokia dauguma palaiko TAIp ..

    • 2024-05-03T19:25:23+03:00

      Iš dalies taip.

    • 2024-05-03T19:34:17+03:00

      O ne is dalies? Ka tas ivykimas ar neivykimas duoda? Kas geriau: A) neivykes referendumas, kur 80 proc uz B) ivykes referendumas, kur 60 proc uz (bet vis tiek tai tas pats kas neivykes referendumas nes taip balsu nebuvo 1.15ml). Pirmas atvejis mano supratimu blogiau, nes ateityje propagandistai pasigaus ta 80 proc skaiciu ir kalbes - va 80 proc lietuviu palaiko. Antru qtveju gaketu jau tik 60 proc skaiciu mineti.

  • 2024-05-03T12:22:53+03:00

    Jokiu dvigubu pilietybiu,...

    • 2024-05-03T15:08:42+03:00

      O trumpas is wisho :D

    • 2024-05-03T15:28:36+03:00

      Patriotas = trumpas? Yra prasmes, tik negi dabar simtai tukstanciu Lietuvos patriotu yra trumpai is wish?

    • 2024-05-03T15:44:10+03:00

      Būtent!

    • 2024-05-03T16:16:42+03:00

      Gelezine logika :D veganas=nesveikas, yra pasmes, tik negi dabar simtai tuskanciu Lietuvos vega nu yra nesveiki? Keliauk pirmarusi Lietuvi, nepamirsk balsuot us Litexit kam tau ta EU

    • 2024-05-03T16:27:07+03:00

      Pats pasakei nesamoninga analogija su veganu ir pats paneigei, va cia tai taip, logika gelezine :) Dar kazkokius kkiedesius apie pirmarusius lietuvius, kaip suprantu, bando i mano burna idet... Geras veikejas :)

    • 2024-05-03T16:38:50+03:00

      Lietuvoje yra šimtai tūkstančių veganų? Paimate iliuziją iš savo svajonių pasaulio ir pateikiate kaip argumentą?:) O referendumo dėl pilietybės prilyginimas balsavimui "už Litexit" parodo tamstos "geležinę logiką":)

    • 2024-05-03T17:41:04+03:00

      Tai parodo tavo black/white analogijos pritaikyma bet kam kloune

    • 2024-05-03T17:42:29+03:00

      Neskiri ironijos? Kaip matau tiesiog krastutine linija pasirinkes ir tiek, visu galu meistre

    • 2024-05-03T18:51:20+03:00

      Kur tu cia matai black/ white analogija mano pasakyme, kad negalima but istikimu 2 vakstybem? Kad negalima but prisiekus 2 zmonoms vienu metu irgi black/white?

    • 2024-05-03T21:42:46+03:00

      Tamstos komentare ironija ne nekvepia. Užtat logikos trūkumas net blizga:)

  • 2024-05-03T12:28:39+03:00

    Kas trukdys prijauciantiems rusijai, pasiimti jos pasus? Gales oficialiai mojuoti ir nebepagasdins kad lietuvos pilietybes neteks!

    • 2024-05-03T12:50:19+03:00

      Neįeina Rusija ir Baltarusija į šalis, kurioms galiotų šie priimti pakeitimai.

    • 2024-05-03T12:54:45+03:00

      Tai tegul itraukia i referenduma, kad sarasa ateityje tvirtins per referendumus. O tai siandien neieina, o ryt jau koks teisingumo ministras patyliukais pakoreguos ta sarasa

    • 2024-05-03T12:57:57+03:00

      Siandien neieina, o...

  • 2024-05-03T12:32:40+03:00

    Na, kitos valstybės pilietybę žmogus priėmė ne versdamas kažko, o savo noru. Pasirinko ką pasirinko..

    • 2024-05-03T17:37:20+03:00

      Nebūtinai priėmė. Jis dvi gali turėti gimęs (tėvai skirtingų pilietybių). Ir iki 18os gali turėti ir tada turi pasirinkti. Tai būtų ne sąmoningai priėmė, o turi sąmoningai kažko atsisakyti. Jeigu neatsisako, tada atimama Lietuviška.

    • 2024-05-03T18:41:18+03:00

      Esmės nekeičia. Atsisakė savo noru, o ne verčiamas. Pasirinko.

    • 2024-05-03T23:49:21+03:00

      Būtent kad nesupratote. Atsisako ne savo noru, o verčiamas.

    • 2024-05-04T11:00:53+03:00

      Į referendumą balsuoti registravosi tik šeštadalis lietuvių emigrantų. Tai kuriems čia aktuali ta dviguba pilietybė?

    • 2024-05-04T12:24:33+03:00

      Na detaliau atrašiau kitam post'e. Iš principo man (gyvenu LT) - ksip būdas kovoti dėl emigrantų vaikų, kaip priemonė juos vilioti čia ir nenutraukti saitų. Kuo daugiau jų pritrauksim, tuo mažiau pritrauksim "inžinierių".

    • 2024-05-04T12:28:16+03:00

      Žinoma, jūs teisus. Juk 18mečių genialūs ir logiški sprendimai visam gyvenimui yra senai visiems žinomi. Juk nėra geresnių sprendimų nei 18mečio sprendimas dešimtmečiams į priekį.

    • 2024-05-07T12:55:00+03:00

      Taip, jis ją priėmė savo noru, ne verčiamas. Tačiau jis savo noru NESIRINKO atsisakymo nuo Lietuvos pilietybės. Pastaroji iš jo atimama (jei paraidžiui pagal dabartinį įstatymą: jos netenkama) priėmus kitos šalies pilietybę. Toli gražu nėra savaime suprantama ar būtina tik "arba-arba" (kaip kokio Paskutiniojo Teismo dieną :). Juk galima "ir-ir". Tokią galimybę liudija absoliučios daugumos demokratinių Vakarų valstybių praktika.

    • 2024-05-07T12:57:00+03:00

      Ne "atsisakė". O prarado (pagal LR dabartinius įstatymus). Tai ne tas pats.

  • 2024-05-03T13:22:01+03:00

    Balsuosiu už Žalimą ir dviguba pilietybe

    • 2024-05-03T13:38:18+03:00

      Lietuvos isdavikas, nelegaliu...

  • 2024-05-03T13:47:38+03:00

    Henke: "Bet mūsų indėlis judinant užsienyje gyvenančių lietuvių balsus yra didžiulis, darbas vyksta non stop, 24/7 aplink pasaulį.“ Bent jau mano giliu įsitikinimu, darbas vertintinas pagal rezultatą, o ne pagal pastangas. Gi rezultatas nekoks: iš [oficialiais duomenimis] užsienyje gyvenančių 400 000 Lietuvos piliečių referendumui užsiregistravo tik 55 000, T.y. vos apie 13,5%. Tad arba tas PLB darbas nėra efektyviai organizuotas, arba užsienyje gyvenantiems tas dvigubos pilietybės klausimas nėra toks svarbus, kaip PLB teigiama. Gali būti ir dar viena priežastis: net ir tie užsienyje gyvenantys LR piliečiai, kurie norėtų dalyvauti šiame referendume, neketina registruotis, nes nemato, kokiu būdu jame galėtų sudalyvauti: LR ambasados arba konsulatai toli, atvykti į juos reiktų kokių 4-5 valandų (jei ne daugiau: kaip antai JAV atveju), o paštu balsuoti negalima. Kaip nors elektroniškai - irgi ne, nes emigravusieji dažniausiai neturi sąskaitų lietuviškuose bankuose, per kuriuos galėtų jungtis prie kokios nors e-balsavimo sistemos. Regis, tie dalykai yra VISIŠKAI neapgalvoti....

    • 2024-05-03T14:54:27+03:00

      O tai kas turi teisę priimti sprendimą leisti, ar neleisti balsuoti paštu užsienyje gyvenantiems Lietuvos Respublikos piliečiams?

    • 2024-05-03T17:44:32+03:00

      Na man svarbus įstatymas ne tik dėl to, ar jis svarbus patiems užsienio lietuviams, bet ir kaip šansas prisitraukti jų vaikus į Lietuvą ateityje. Idijotizmas, kai lietuvių tėvų vaikas, Kaune gimęs ir krepšinį pradėjęs žaisti Brazdeikis yra "natūralizuotas", nes matai jo tėvai išvažiavo į užsienį ir jis ten augo dalį savo gyvenimo. Tai pilietybės palikimas jiems priviliotų tikrai daugiau tų vaikų grįžti ateityje, nei atėmus jų pilietybes.

    • 2024-05-07T12:48:38+03:00

      Ta sąvoka "grįžti" čia nelabai tinka, nes tų užsienio lietuvių vaikai yra gimę ten, užsienyje. Negali grįžti ten, iš kur nebuvai išėjęs/išvykęs. Jų gimtinė - ten. Aš irgi ketinu balsuoti už LR pilietybės išsaugojimą, tapus kitos šalies piliečiu. Bet ne dėl labai efemeriško jų ar jų vaikų grįžimo į Lietuvą (kaip rodo patirtis, tik vienas-kitas iš gimusiųjų Lietuvoje ir pabėgusių nuo sovietų lietuvių sugrįžo į Lietuvą; netgi iš tų, kurie ten gyvendami daug padarė dėl jos laisvės atgavimo). O atvirkščiai: dėl to, kad turint užsienio šalyje savo piliečius, kurie yra IR tos šalies piliečiai, galima daryti įtaką -didesnę ar mažesnę- tos šalies politiniams sprendimams, kurie bus svarbūs Lietuvai.

  • 2024-05-03T14:02:36+03:00

    Ponai aukščiau, smagu, kad turite savo numone. Todel raginu ateiti ir ja isreikstu. Nes jusu bet kokia nuomonė svarbi. Ateikit ir balsuokit referandume.

  • 2024-05-03T14:35:17+03:00

    Gyvenu užsienyje, bet referendume balsuosiu „prieš“. Nauda šaliai (o ne pavieniams asmenims) abejotina, pasiūlymas atiduoti pilietybės klausimus spręsti Seimui - rizikingas. Ateis kokia narkomorgana su gauja ir išdalins pilietybes kaip tuo metu užplauks.

    • 2024-05-03T16:09:33+03:00

      Svarbiausia ateikit ir balsuokit.

    • 2024-05-03T16:40:41+03:00

      Na ir kodėl tai yra "svarbiausia"? Svarbiausia gali būti ir nebalsuoti šiame referendume.

    • 2024-05-03T17:23:41+03:00

      Teisingai. Šiuo atveju protingiau nedalyvaut, nei pasakyt NE :)

    • 2024-05-03T17:26:45+03:00

      Svarbiausia balsuoti.

  • 2024-05-03T15:08:19+03:00

    Visa pilietybės diskusija kažkokia emocianalizuota. Nėra kalbana apie pliusus ir minusus abiejoms pusėms , t.y. Lietuvoje gyvenantiems ir užjūrio Lietuviams - kokias teises gaus ir kaip jomis galės naudotis; kokias pareigas įgis - ir kaip privalės jas atlikti. Taigi, kodėl reiktų balsuoti už ar prieš?

    • 2024-05-03T16:04:51+03:00

      Svarbiausia nueiti ir balsuoti. O uz ar pries, - informacijos daug. Jei zmones sugeba susirasti info apie plokscia zeme, tai apie referendumo nauda tikrai suras.

    • 2024-05-03T16:18:12+03:00

      Visiskai teisingai! :)

  • 2024-05-03T15:35:52+03:00

    Demokratija yra daugumos valdžia, o dauguma yra durniai. Seimą renka dauguma. Kurie kaip jau minėjau - yra durniai. Tai atiduoti spręsti pilietybę seimui yra pavojinga.

    • 2024-05-03T16:03:47+03:00

      Būtent, nes realiai...

    • 2024-05-03T16:15:08+03:00

      Dauguma, beje yra tokia durna, kad aš bet kokį sprendimą atiduočiau geriau spręsti seimui net su Žemaitaičiu ir Gražuliu jame, nei referendumui. Vienintelis ir kertinis saugiklis referendume yra kvorumas. Niekas neateis. Dėl to praktiškai kažką priimti referendumu įmanoma nebent durniams dalinant alų arba muilą, kaip buvo balsavime dėl ES. Čia yra diskusijos klausimas - ar durnesni yra tie 141, ar durnesnis yra visas elektoratas. Bet sukviest 141 yra lengviau nei visą elektoratą.

    • 2024-05-03T16:15:41+03:00

      Nėra ta visuomene tokia durna, nereikia jos nuvertint

    • 2024-05-03T16:20:57+03:00

      Nors labiai grubiai, bet esmė tuo ir pasakyta. Žiūrint į trendus, Seime greitai gali atsirasti iniciatyva "nediskriminuoti Lietuvos pilietybę turėjusių, bet praradusių ir gyvenančių pvz. Kinijoje, Irane ar Rusijoje", o tada bet kas galės turėti ir Lietuvos pilietybę

    • 2024-05-03T16:21:07+03:00

      Na visuomene gal ir ne, bet jūs išskirtinis egzempliorius :)

    • 2024-05-03T16:21:52+03:00

      Jei gatvėje sutiksi 10 žmonių, 1iš jų bus Vėgėlės palaikytojas, o dar 1 - arba Vaitkaus, arba Žemaitaičio. Pagalvok apie tai eidamas gatve :D

    • 2024-05-03T16:23:33+03:00

      Taip, nes dabar Rusija nedraugiška, o po 20 metų gal pabus biškį draugiška! Ir vėl bus galima dujas pirkti ir biznį sukti ir pilietybes dvigubas.

    • 2024-05-03T16:38:53+03:00

      Seimas nesėdi protingesni, ttai visuomenes atspindys. Nebent naglesni

    • 2024-05-03T16:45:09+03:00

      Kvailokas tamstos pasirinkimas: "Dauguma, beje yra tokia durna, kad aš bet kokį sprendimą atiduočiau geriau spręsti seimui net su Žemaitaičiu ir Gražuliu jame, nei referendumui." Kad į referendumą (kai jie negretinami su seimo ar prezidento rinkimais) ateis daugiau nei pusė piliečių yra daug mažesnė tikimybė nei kad Gražulis su Žemaitaičiu seime nubalsuos už tą patį sprendimą.

    • 2024-05-03T16:49:14+03:00

      Butent, nes klausimas suformuotas taip, kad įvykus referendumui ateityje jau dėl dvigubos pilietybės visada pasisakys Seimas atskiru įstatymu. O iš kur mums žinoti, kad po sekančių rinkimų Seimo buožgalviai neužsimanys trigubos, keturgubos pilietybės ar pilietybę pvz. suteikt rusam ? Mes gi jau būsim praradę kaip piliečiai tokį klausimą spręst.

    • 2024-05-03T16:58:48+03:00

      P.S. realiai mes šitą reikalą išbraukiam iš Konstitucijos 1 skirsnio (kur reglamentuoti svarbiausi valstybės klausimai ir sprendžiami tik referendumu) ir perleidžiam ateityje dėl pilietybių kiekio spręsti išimtinai Seimui įstatymu :D čia turi būti visišku idiotu, kad po tuo pasirašyti :D

    • 2024-05-03T17:07:55+03:00

      Būtent taip ir parašiau.

    • 2024-05-03T17:15:54+03:00

      Kitaip tariant, jie, prisidengę pilietybės referendumu, dar nori iš suvereno atplėšti politinių teisių.

    • 2024-05-03T18:43:48+03:00

      Klausimas tik, ar piktavališkai, ar dėl nemokšiškumo:)

  • 2024-05-03T17:39:37+03:00

    Referendumas dėl dvigubos pilietybės nėra skirtas lietuviams. Jis labiausiai aktualus Izraelyje ir kitur gyventantiems litvakų palikuonims

    • 2024-05-03T18:25:19+03:00

      Nueikit ir sudalyvaukit. Pasakykit savo nuomone raštu. Būtinai :)

    • 2024-05-03T18:44:16+03:00

      Sakyčiau, svari priežastis balsuoti prieš:)

    • 2024-05-05T10:58:10+03:00

      Sakyčiau, toks kvailokas infantilinis klausimas :)))

    • 2024-05-05T10:59:17+03:00

      Turėjau omeny, klausimą aukščiau. Ar dėl kvailumo, ar nemokšiškumo :))

    • 2024-05-07T13:01:24+03:00

      Jiems neaktualu, nes jie ir taip ją gauna, t.y. jau dabar turi teisę. Pasidomėkite jau dabar galiojančiais pilietybės atkūrimo įstatymais.

  • 2024-05-03T22:10:17+03:00

    Neisiu

    • 2024-05-03T22:46:29+03:00

      Visi kas nenori eit, neikit i prezidento rinkimus, bet i referenduma nueikit. Būtinai :)

    • 2024-05-04T08:37:38+03:00

      Neisiu į referendumą, o už Ingridą pabalsuosiu

    • 2024-05-04T10:46:51+03:00

      Jusu pavyzdys dar karta man parodo, kad rinkimu lankyma reikia daryti istatimiskai privaloma. Nes kitaip vyksta demokratinio proceso sabotavimas.

    • 2024-05-04T12:28:48+03:00

      Demokratija yra teisė rinktis, o privaloma tik diktatūra

    • 2024-05-04T16:48:27+03:00

      Tai ir rinkitės, o ne kitu saskaita sabotuokit rinkimus. Mes mokesim uz rinkimus, o jus i juos nevaiksciosit. Atsisakykit pilietybes ir neturesit pareigos balsuoti.

    • 2024-05-05T00:36:34+03:00

      Mokėsiu ir aš, bet neisiu

  • 2024-05-05T08:27:46+03:00

    daug triukšmo dėl nieko. Jei imi į žmonas moterį, tai dažniausiai tik vieną, o ne dvi ar keturias kaip naftinis babajus. Tas pats ir čia - arba LT pilietis arba kitoks. Jei nori būti LT pilietis - grįžk čion ir įvykdyk piliečiu buvimo sąlygas. Balsuojam prieš.

    • 2024-05-07T13:04:28+03:00

      22 ES valstybėse dviguba (ir daugiau) pilietybė yra galima. JAV, Kanadoje - irgi. Tai ką, visose tose šalyse "babajų" įstatymai, o gal yra įteisinta poligamija? :-) P.S.: Beje, kokios gi yra tos "piliečiu buvimo sąlygos"? Norėčiau įsitikinti, ar jas vykdau, o gal ne - tai prarasiu pilietybę? :)

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791