Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

34
  • 2024-07-31T07:07:05+03:00

    žalieji pedalai ir...

    • 2024-07-31T10:03:32+03:00

      Gerai kad tu vienas normalus :)

  • 2024-07-31T07:35:20+03:00

    Labai paprastas sprendimas - leisti vartotojams grįžti į garantinį tiekimą pas eso. Tie pinigai, kurie išeina lauk privatininkams už tarpininkavimą ir dividendus galėtų būti surinkti į eso biudžetą ir paskirti reikiamiems darbams atlikti.

    • 2024-07-31T08:16:06+03:00

      Tai kad ir taip ESO nueina tarifai kurie maždaug 0.10 Eur/kWh gaunasi. Nebent žiūrėti didinti šią dalį.

    • 2024-07-31T08:22:50+03:00

      Didesnės nesąmonės pasakyti negalėjai. ESO už tarpininkavimą irgi ėmė pinigus. Didesnius nei privatūs tiekėjai. Tiekėjo marža yra cento dalys, pas mane sutartis 0,003 Eur/kWh. ESO niekas realiai nežino, nes savo ataskaitose nesugebėjo normaliai išskirti, bet matėsi, kad ženkliai didesnės pagal atskiras sąnaudų eilutes. Tai grąžinus kaip buvo, elektros kaina paaugtų, bet daugiau pinigų investicijoms garantinis tiekėjas neturės. Antra, reikiamiems darbams atlikti sąnaudas ir investicijas tvirtina VERT. Trečia, skaitikliai nereikalingi yra tik nieko neišmanantiems. Tai tiek problemų sprendžia ir realiai padės mažinti elektros energijos kainas visiems bei kai nėra visos šalies lygiu tinklo problemų, trumpins laiką, kurį bus visi be elektros. Kabelius paklosi, o kitų problemų vis tiek neišspręsi, pvz. neatsiskaitymas laiku, elektros vagystės, elektros nuotekis, dinaminis vartojimas, tinklo nuostolių mažinimas - vieni iš didesnių.

    • 2024-07-31T08:24:12+03:00

      Teisingai. Aš irgi kartais maximoje su pirkiniais stovėdamas galvoju, kad tikrai tas Numa galėtų iš savų bent dalį man padengti.

    • 2024-07-31T08:26:44+03:00

      Tikrai neišmanantiem skaitikliai.. tikrai - aš 3 diena be vandens, wc, šviesos, etc.. o skaitiklis man tikrai padėtų.. tikrai.. Geriau patylėtum. bent šį kartą..

    • 2024-07-31T08:58:00+03:00

      Jei tu trečia para be elektros, tai vietoje skaitiklių kabeliuojant, tu ir toliau sėdėtum trečia para be elektros, nes gyveni šiknoje ir iš savo mokamų pinigų net nedengi esamų linijų išlaikymo, o ką jau kalbėti, apie naujų linijų tiesimą.

    • 2024-07-31T08:58:44+03:00

      ESO užtikrinti elektros tiekimo atstatymą per parą laiko būtų pigiau pastatant generatorių tokiais atvejais, nei linijas kabeliuoti.

    • 2024-07-31T10:26:39+03:00

      Žmogau, Žirmūnai ar Žvėrynas nėra Jūsų įvardinama š*na, nors šiandien dar neturi elektros. Etikečių klijavimas ir šiaudinių kaliausių eskalavimas nepadės išspręsti problemų. Ir išvis klausimas, ar tai yra problema? Kiek kainuotų laikyti dykus elektrikus ištisus metus, nes kokį kartą per metus ateina audra ir nutrauko elektros laidus... Suprantu nepatogumus žmonėms, bet jei pvz., to nepatogumo patrumpinimas kainuotų 0,03 Eur prie kiekvienos kWh? Ar sutiktumėme tiek mokėti?

    • 2024-07-31T11:01:14+03:00

      Žirmūnuose ar Žvėryne nėra elektros trečia para? Su mano suvartojimu 0,03€/kWh yra 300€ per metus. Nedidelio generatoriaus atsipirkimas ~2 metai, net negaminant elektros. Sukabeliavimas visų linijų ~0,1€/kWh.

    • 2024-07-31T11:15:17+03:00

      Taip, pagal ESo oficialų žemėlapį, mao komentaro rašymo metu Žirmūnuose ir Žveryne dar ne visi turėjo elektrą. Net dabar ją ne visi turi. https://www.eso.lt/web/atjungimai-planiniai-neplaniniai Jūs labai netvarus žmogus. Mes judame link žalumo ir net zero, o Jūs siūlote Žirmūnų daugiabučių 100 butų nusipirkti dyzelinį ar benzininį generatorių? Kiek iškastinio kuro bus sudeginta ir kiek CO2 išskirta? O jei oficialiai nusipirksi dyzelinį generatorių ir pajungsi prie savo statomo A+++ namo, tai ar jis nepraras tų pliusų ir bus galimą jį priduoti?.. :) :) :)

    • 2024-07-31T11:51:13+03:00

      O kada nutrūko elektros tiekimas, m? Atsiverčiau pasižiūrėti, kai kurie gedimai registruoti tik vakar vakare. Generatorius yra mobilus dalykas, tad niekaip nesisieja su pastatu ir jo sertifikavimu. Generatorių gali turėti biodyzelino. Pats planuoju statyti akumuliatorių prie savo saulės elektrinės ir A++ namo, ir nusipirkti šalia 2kW generatorių už ~150€ tiems retiems atvejams, kai kartą per 10 metų dings elektra ilgiau nei 8 valandoms, ir tai bus vėlyvą rudenį ar žiemą.

  • 2024-07-31T07:35:41+03:00

    Labai geras komentaras. Tikrai vietoje nereikalingų skaitiklių pakloti kabelių daug km..

  • 2024-07-31T09:07:35+03:00

    Realiai buvo lietūs ir vėjas ir visa mūsų sistema lūžo. Nesuprantu kaip Ukrainoje po raketomis uztikrina kad būtų elektra. Dėl skaičių tai 150t tai 300t jeigu klausimas kodėl žmonės vis dar Vilniuje!! Be elektris

    • 2024-07-31T09:23:18+03:00

      Išduosiu paslaptį, net kai nėra raketų ir atakų, Ukrainoje nepertraukiamas elektros tiekimas nėra užtikrinamas. Daug kur net pagal planą tik po kelias valandas per parą elektrą tiekia. Užtikrinti tiekimą Lietuvoje yra keli būdai - išplėsti linijų apsaugos zonas ir didinti finansavimą medžių išpjovimui apie linijas. Kabeliuoti, bet reikės keletos milijardų, arba laikyti daug žmonių, kurie per metus dirbtų max 3 dienas, o kai kuriais metais ir nė dienos.

  • 2024-07-31T09:37:50+03:00

    Dėl kabeliavimo: neseniai gavome pranešimą, kad planuojama naikinti oro liniją einančią šalia sklypo. Viskas ok, bus gražiau, bet realaus poreikio kaip ir nėra, nes trasa švari graži, tikrai neprioritetinė manau. Tiesiog pastebėjimas, kad gal tų pinigų ir užtenka, tik programa vykdoma belekaip.

    • 2024-07-31T10:13:06+03:00

      27 mlrd. Eurų sukabeliuoti viską reikia. Tai kad graži, nereiškia, kad tvarkinga. Nežinote toliau einančių planų ar kodėl buvo pasirinkta sukabeliuoti, kitaip sakant, neturint jokios informacijos apie priimtą sprendimą, neturint inžinerinių žinių, kritikuojate priimtą sprendimą. Eikit kokį smegenų chirurgą pamokinsite.

    • 2024-07-31T11:42:32+03:00

      tu dar koki uzsiemima turi be komentaru rasymo kiaura para? kur bepaspausi visur sito kabelio komentarai kilometriniai apie nieka

    • 2024-07-31T16:23:14+03:00

      Kažkam matau skauda, nes nesugeba kritikuoti argumentų, tad veliamasi į ad hominem. Ne tavo reikalas kiek laiko ir kada turiu laisvo, ir kaip savo laisvą laiką leidžiu.

    • 2024-07-31T21:51:12+03:00

      Eeee, ponas, cia klystat. Programa nera vykdoma belekaip. Programa yra "isisavinama". Ja isisavina isskirtiniai pilieciai.

  • 2024-07-31T10:19:35+03:00

    Na, šįkart pro šalį. Kuo dėti skaitikliai? Projektas jau įpusėjo, tai dabar paimti ir atsisakyti? Kiek tai padėtų? Gal kažkiek kabelių ir paklotum, bet tik kažkur. Apie kabeliavimą reikėjo galvoti nuo pat pradžių ir kaupti fondą, bet turbūt prioritetai visai kitur.

  • 2024-07-31T11:22:46+03:00

    Vienąkart metuose praėjo audra tai jau visi staugia kaip pjudomi vilkai. Nu bet toks gyvenimas, kažkas sugriūna, kažkas nebeveikia, reikia nuolat prižiūrėti. Žmogus nėra visa galis ir vistik gamtos viršenybė yra ir dar ilgai bus, nori to nenori. Šiuolaikinis žmogus kaip vartojantis idiotas negali pusdienio be elektros pabūti. Ir nenusigaruokit apie nuostolius ar dar kažką. Nup**tų pusę miesto meteoritas, oj būtų nuostolių - ką tada sakytume?

    • 2024-07-31T13:25:24+03:00

      tokia audra paskutinį kartą buvo 2021 pradžioj. tai ne kasmetinis reiškinys.

  • 2024-07-31T12:17:34+03:00

    Spendimai :saulės elektrinė ant stogo, akumuliatorius ir generatorius. beje taip gyvena daug šalių pasaulyje, net JAV.

    • 2024-07-31T13:31:00+03:00

      Tai apie tai kalbėjo dar gūdžiais 2022 m., kai prasidėjo aktyvūs karo veiksmai Ukrainoj. Bet dauguma gi pagalvojo "čia ne apie mane" ir purkštauja, kaip čia eso per 6 val jiems elektros nesutvarkė. per audrą.

  • 2024-07-31T17:16:11+03:00

    O kam kirsti medžius, jeigu vietoje to dividendus gali išsimokėti ir atlyginimą iki 20k eur pasididinti, nes juk čia didelis monopolinis garantuotas wiarslas…

    • 2024-07-31T18:35:33+03:00

      Teiaingai - iškirskim lietuvoj medžius! Ir geriausia, kad visi valstybinėse įmonėse be atlyginimų dirbtų. Nes juk "pliašia" tai kiek nori, niekas tų svolačių nekontroliuoja! Tik nieks neguglinkit, bet aiškiai mokam daugiausiai europoj už ęliaktrą!!

    • 2024-07-31T19:45:52+03:00

      Pritariu, Ignitis grupėje eiliniai elektrikai šiuo metu dirba praktiškai už dyką lyginant su CEO atlyginimo augimo tempu, o britų pensininkai ešalonais važiuoja į talką marijos žemėje elektros kabelių įžeminti už gautus dividendus… Googlas irgi pritaria, jog europoje elektros kainos neadekvačios dėl savidestrukcinės energetikos politikos, kas lemia nebekonkurencingą pramonę globaliu mastu ir itin miglotą senojo žemyno ateitį…

    • 2024-07-31T20:25:29+03:00

      O juk turėtų būti atvirkščiai! Dirba tai juk paprastas žmogas, o ne koks CėEO.

    • 2024-07-31T21:56:34+03:00

      Būtent, kiekvienas save gerbiantis CEO jau būtų pats pasitraukęs po tokio epinio f..k up’o… Bet apkerpėjusius Igničio kelmus matyt teks su benzopjūklu naujos kadencijos ministrams šalinti…

    • 2024-08-01T00:54:11+03:00

      Pritariu - tik aš tuo neapsiriboju. Kam peiklauso eso? Valstybei. Tai ir reikalaukim Prezidento atsakomybės! Tokie kataklyzmai, jis ten kažkokius sportus žiūri užsienin pabėgęs, kaip koks naujasis Smetona. O be jo ar gali būti tvarka?

  • 2024-07-31T22:03:11+03:00

    Patiko Litgrid komentaras - pozeminis kabelis kainuoja brangiau. Ar tikrai brangiau? Jei tik laido kaina lyginsi, suprantama, kad pigiau. O kiek stulpai kainuoja, kiek trasos paruosimas su zemiu ispirkimu is gyventoju kainuoja, trasos prieziura? Ar nereiktu ir tokiu ekstremaliu situaciju kainos iskaiciuoti? O ar skaiciavot, kiek kartu maziau gedimu pozemineje linijoje buna? Ar ivertiname ir geopolitine situacija, kai oro linija, plika akimi matoma, pazeisti yra daug paprasciau?

    • 2024-08-01T00:01:18+03:00

      niekur pasaulyje nekabeliuoja aukštos įtampos tinklų

    • 2024-08-01T10:11:14+03:00

      Skaiciau savo laiku kelta ataskaitu sia tema. TIk visur jose bukai lyginama tokiu liniju statybos kaina. Niekur nemacaiu, kad butu iskaiciuoti visokiu kataklizmu faktoriai ir pan.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791