Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

20
  • 2025-10-07T07:13:43+03:00

    Kam taip dažnai tie straipsneliai apie tą railbaltica 2100metais kai pabaiginės ir parašykite.

  • 2025-10-07T11:17:42+03:00

    Vežliai neaktyvūs kur Landb entiziastas?

  • 2025-10-07T11:31:14+03:00

    Ta Rail Baltica bus paminklas lietuviškai biurokratijai, nekompetencijai ir demagojijai. Rail Baltica projektas prasidėjo 2004 metais. Dabar net ne arti pabaigos, bet vis PRinama. Palyginimui:

    • 2025-10-07T11:31:31+03:00

      Serbijoje po covid pradėjo statyti greitąjį geležinkelį ir jis jau pabaigtas. Apimtys daugmaž kaip lietuviškos Rail Baltica atkarpos. Ir kainavo daug kartų pigiau nei Lietuva jau išleido Rail Balticai. Nekalbant apie dar kiek liko išleisti...

    • 2025-10-07T11:35:07+03:00

      Neužilgo pabaigs visą atkarpą nuo Belgrado iki Budapesto už maždaug 1/10 Rail Baltica kainos.

    • 2025-10-07T13:59:04+03:00

      Rail Baltica 17,5m€/km, kinų ~10 €/km (be palūkanų). Apimtys 800km vs 350km (be Lenkijos). Apie STATYBŲ pradžią pasklenta 2015, ne 2022 m. Serbijoje modernizavimas esamos linijos - jokių ar beveik jokių žemės išpirkimų. Rail baltica greitis projektuojamas iki 249 km/h, Seribijoje iki 200 km/h. Skirtumas investicijų - didelis, saugumo sistemos sudėtingos ir brangios + reikalavimai pagrindui didesni. Dar skirtumas, Serbijoje, kiek randu, skirta tai tik keleiviams. RailBaltica - krovinius veš iki 120km/h greičiu. Reikalavimai pagrindui ir tiltams vėl visai kiti. Taip kad lyginat kriaušę su obuoliu, ir sakot, kad kriaušė geresnis obuolys. Nekalbant apie tai, kad apie kitką meluojat.

    • 2025-10-07T14:37:02+03:00

      *paskelbta

    • 2025-10-07T14:49:04+03:00

      1. Lietuvoje, apart jau išleistus pinigus, dar trūksta 9 milijardų. Šaltinis: LRT („Rail Baltica“ projektas: „Lietuvoje papildomai reikės beveik devynių milijardų eurų“) 2. Lietuvoje visas Rail Baltica ilgis yra nepilni 400 km Šaltinis: LRT (Kitąmet „Rail Baltica“ linijos statyba plėsis daugiau nei 110 km ilgio atkarpoje) Kažkaip nesutampa mūsų skaičiai. Būtų gerai, jeigu viskas būtų su šaltiniais. Dabar vienus duomenis galiu verifikuoti, kitų ne.

    • 2025-10-07T14:53:58+03:00

      1. Apart nepalyginamai spartesnius tempus, Belgradas – Budapeštas bus daug pigesnis nei Rail Baltica. Lietuvos daliai trūksta 9 milijardų, o visai Rail Baltica trūksta 19 milijardų. Tuo tarpu visas Belgradas – Budapeštas yra 3,8 milijardai. Šaltiniai: – LRT („Rail Baltica“ projektas: „Lietuvoje papildomai reikės beveik devynių milijardų eurų“) – Investigate Europe (From Budapest to Belgrade: a railway line increases Chinese influence in the Balkans) 2. Belgradas – Budapeštas turės ir krovininius traukinius. Šaltiniai: – Investigate Europe (From Budapest to Belgrade: a railway line increases Chinese influence in the Balkans) – Railway Technology (Belgrade-Budapest Railway Project, Europe)

    • 2025-10-07T14:56:56+03:00

      P.S. Negalėjau verifikuoti: – Rail Baltica 17,5m€/km – kinų ~10 €/km (be palūkanų) – ką ten neva melavau

    • 2025-10-07T14:57:01+03:00

      P.S. Negalėjau verifikuoti: – Rail Baltica 17,5m€/km – kinų ~10 €/km (be palūkanų) – ką ten neva melavau

    • 2025-10-07T15:21:15+03:00

      Rail baltica projekto oficialiai skelbiama informacija. Akivaizdus melas: "daug kartų pigiau". Daug kartų nesigauna. Panašios apimtys - Rail Baltica imi tik Lietuvoje dalį, bet Serbijoje, tai ne tik Serbijos dalį, o visą projektą. Jei lyginti vienodai, vienas 800km kitas 350 km. Kad skiriasi projektai iš esmės, net ir dabar nutyli - greitis, max apkrova, kad RailBaltica plyno lauko investicija, Serbijoje - buvusios trasos keitimas. Apie biudžetą "gali prireikti papildomų 10–19 mlrd. Eur, o vien Lietuvoje – 8,7 mlrd. Eur." Net neaišku nuo kokios sumos skaičiuojama, ar tai nuo pradinio biudžeto, ar nuo to kas išleista. Jei iš ties nori lyginti projektus, teks susirasti pirma, kur iki 250km/h greitis, kur leis ir krovinius, ir kur plyno lauko investicija. Kitu atveju lygini bananą su pistoletu.

    • 2025-10-07T15:30:02+03:00

      Lietuvos dalis 400 km. Apart išleistą sumą (milijardus?) Lietuvos daliai dar trūksta 9 milijardų. Tuo tarpu visas 350 km atstumas nuo Belgrado iki Budapešto bus 3,8 milijardai. Dauguma kelio yra tiesiama naujai. – investigate-europe.eu/posts/from-budapest-to-belgrade-a-railway-line-increases-chinese-influence-in-the-balkans – eias.org/wp-content/uploads/2019/07/EIAS-Briefing-Paper-The-BRI-in-Europe-and-the-Budapest-Belgrade-Railway-Link-Final.pdf – en.wikipedia.org/wiki/Budapest%E2%80%93Belgrade%E2%80%93Skopje%E2%80%93Athens_railway – railway-technology.com/projects/belgrade-budapest-railway-project-europe/?cf-view

  • 2025-10-07T16:41:41+03:00

    Sankt Peterburgo–Varšuvos geležinkelis – 1524 mm vėžės pločio geležinkelio linija nuo Sankt Peterburgo iki Varšuvos, suplanuotas 1851 m., pradėtas tiesti nuo Sankt Peterburgo 1852 m., geležinkelis visame ruože pradėjo veikti 1862 m. gruodžio 27 d.

    • 2025-10-07T20:25:03+03:00

      Kokio greičio buvo tas geležinkelis? Kiek viadukų vietoj pervažų pastatyta? Kas žemę išpirkinėjo?

    • 2025-10-07T21:16:47+03:00

      Kiek lavonų

    • 2025-10-08T02:39:24+03:00

      Bet vezia buvo

  • 2025-10-07T17:08:55+03:00

    Surūdys tie bėgiai kol jais pradės traukiniai važiuot.

  • 2025-10-08T02:04:52+03:00

    Tai ka vatiniai pad.los obložalisj lygint 350km su 800 km?

  • 2025-10-09T14:04:29+03:00

    9 km neskamba viltingai, bet šiais metais ne taip daug liko laiko.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791