A. Kamantauskas. Renginiai – svarbi įmonės įvaizdžio kūrimo priemonė

Renginys turi priminti magijos pasirodymą. Jei stebint magijos triuką jo kulminacijos metu jus ištiko nuostaba – jūs aikčiojate ir galvojate, „o kaip jam pavyko tai padaryti?” – tai ir yra atsakymas, kokių efektų pagrindu turi būti kuriami jūsų renginiai.
Naujos renginio erdvės, nauji atlikėjai ar tik jūsų renginiui suburti muzikiniai projektai, išskirtinai jums sukurti patiekalai, jų pateikimo forma – kai intuityviai užklups emocija, kad jau esate matę labai daug, bet tai, ką regite dabar, yra tikrai unikalu, kai tik po ilgokos pauzės suprasite, kas čia ką tik įvyko, – tuomet ir ateis akimirka, kai jūs nuoširdžiai ir garsiai ištarsite: tai, ką mačiau, buvo wow.
Tuo tarpu jeigu ant scenos užlipęs renginio vedėjas pirmiausia pasako „Gera jūsų tiek daug čia matyti“ (nesvarbu, ar renginyje dalyvauja 10, ar 10.000 žmonių) arba staiga paklausia „Koks yra gimtadienio simbolis, be kurio mes neįsivaizduojame šios šventės?“, iškart supranti, kad tolimesnė įvykių seka tavęs jau greičiausiai nenustebins.
Pasirinkti klasikinį ir saugų renginio scenarijų – patogu ir paprasta, tačiau kur kas naudingiau ir efektyviau yra rinktis kitokią strategiją: ieškoti būdų ir kūrybinių sprendimų, kaip išsiskirti, nustebinti, padaryti kitaip. Priešingu atveju renginys žiūrovams gal ir patiks, bet vargiai sukurs stiprų, ilgalaikį įspūdį ar sukurs unikalų ryšį su auditorija kuriančią emociją, dėl kurios pirmiausia ir organizuojame renginį, kokio formato jis bebūtų.
Jei norite surengti išskirtinį, tikrai įsimintiną renginį, apie kurį jo dalyviai kalbėtų dar bent keletą savaičių (o toks noras vienija daugumą įmonių ir organizacijų, galvojančių apie renginį savo darbuotojams, klientams ar partneriams), turite ryžtis drąsiems ir ryškiems kūrybiniams sprendimais. Tai reiškia – išdrįsti būti pirmaisiais, išbandžiusiais visiškai naują, originalaus formato, kitokios struktūros ir dramaturgijos renginio formatą. Tokį, kurį greičiausiai darysite pirmą kartą. Ir, svarbiausia, turite pasitikėti jūsų renginį organizuojančia profesionalų komanda. Tai yra itin svarbios sėkmingo ir nuostabos efektą kuriančio renginio dedamosios.
Ne visi dviračiai jau yra išrasti
Informacinių technologijų bendrovės „Baltic Amadeus“ gimtadienio proga darbuotojams surengtas renginys „Noradienis“ (angl. „Wishday“) pasižymėjo visomis šiomis savybėmis, o rezultatai kalba patys už save: šis Vilniuje surengtas renginys nukonkuravo milžiniškų biudžetų, didžiausių valstybių grandiozinius renginius ir mūsų agentūrai pelnė net keletą tarptautinių apdovanojimų prestižiniuose renginių kūrėjų konkursuose.
Apdovanojimus pelnęs renginys „Noradienis“ yra puikus pavyzdys, kokį galingą produktą gali sukurti inovatyvios įmonės ir profesionalių organizatorių, kuriems buvo suteikta visapusiška kūrybinė laisvė įgyvendinti savo idėjas, sinergija.
Toks rezultatas dar geriau pasiekiamas, kai renginio organizatoriams suteikiama pakankamai laiko apšlifuoti renginio idėją, o pati įmonė turi aiškiai apsibrėžtą renginio tikslą. Nustebinti yra kuo, net kai atrodo, jog visi dviračiai jau išrasti.
Maži ar dideli – įspūdingi gali būti visi
Įprasta galvoti, kad įspūdingos patirtys sukuriamos tik organizuojant masinį renginį, tačiau mažo formato renginiuose taip pat slypi savotiška magija. Kadangi susitikimas įvyksta jaukioje ir intymioje aplinkoje, kiekvienas svečias atranda minutę vienas su kitu pabendrauti. Ir čia taip pat yra be galo daug erdvės nuostabos efektui sukurti.
Mažo formato renginiuose gali būti sukurtas ypač artimas ryšys su renginyje dalyvaujančia auditorija: svečiai ne tik bendrauja tarpusavyje, bet ir įsitraukia į bendras veiklas, kurios akimirksniu suartina ir padeda užmegzti gilesnį santykį, sukurti stipresnę emociją.
Dar vienas dalykas, kurį reikėtų prisiminti, – net ir būdami suaugę mes visada išliekame dideli vaikai. Ypač kalbėdami apie renginius ir tai, kaip juos priimame.
Mus, kaip ir vaikus, žavi tie patys dalykai – pavyzdžiui, įdomūs, įtraukiantys žaidimai, geros dovanos. Apjungus visus šiuos aspektus renginyje, galima pasiekti tikrai puikių rezultatų.
Komentaro autorius – Aurimas Kamantauskas, Renginių paslaugų grupės „ReKūrai“ vadovas