Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

40
  • 2021-06-08T06:44:57+03:00

    Būtų daug įdomiau paskaityti teisininko komentarą dėl KT sprendimo esmės. Ar neteisėtas pats koeficiento padidinimas, ar tiesiog netvarkinga priėmimo procedūra? Tai didelis skirtumas.

    • 2021-06-08T09:16:18+03:00

      Procedūra - įsigaliojo per greit.

    • 2021-06-08T10:23:45+03:00

      tik procedūra.

    • 2021-06-08T15:43:05+03:00

      tiktai

    • 2021-06-08T15:43:40+03:00

      tiktai

    • 2021-06-08T17:11:12+03:00

      net procedūra.

  • 2021-06-08T06:49:09+03:00

    MMA padidintas išskirtinai nes nebuvo kur dėtis - vežėjai sukčiauja mokėdami atlyginimus. Ir nereikia verkti tik su savo komunikacija, nes pelnai kaip augo, taip ir toliau muša rekordus

  • 2021-06-08T07:20:28+03:00

    Ir vel Gentvilas? Kazin kiek kainavo vezejams jo "atstovavimas" ir kiek dabar si "pergale" kainuos mokesciu moketojams? Kaip ten Grigiskiu byla, kaip su atlyginimu uz padaryta zala gamtai ir bauda? O transportiniai sukciai gali neraudoti, mokekite kas priklauso ir niekas dantu issiepes neziures.

    • 2021-06-08T17:13:37+03:00

      nu tai jeigu priimtas neteisėtas įstatymas. Tai tokį reikia naikinti. Jau nekalbant, jog 90% vilkikų vairuotojai yra ne lietuviai ir Jiems socialinės garantijos ar pensija Lietuvoje negręsia jokiu atveju :).

    • 2021-06-09T15:42:50+03:00

      Prie ko čia? Kur dirbi ten ir kaupi socialines garantijas. Ar JAV ar JK ar Vokietijoje

  • 2021-06-08T07:27:31+03:00

    Turbut isties vyriausybe nuejo ne tuo keliu. Vietoj to, kad masiskai neduotu leidimu darbuotojams is treciuju saliu srityse, kur darbo uzmokestis yra mazas, atskiram sektoriui pakele komandiruotpinigius.

    • 2021-06-08T07:55:35+03:00

      Nieks diwnpinigių nepakėlė. Juos kaip tik leidžia mažint 50%. Tiesiog yra koeficientas MMA x 1.65 jei alga nevirsija tos ribos, tai dienpinigiai, viršijantys puse darbo užmokesčio, apmokestinami, kaip pajamos nuo darbo santykių.

    • 2021-06-08T08:05:13+03:00

      Aciu uz patikslinima. Vis tik akivaizdu, kad mazai apmokamiems sektoriams nereiktu masiskai duoti leidimu darbuotojams is treciuju saliu.

    • 2021-06-08T10:26:52+03:00

      tas sektorius ir taip lygesnis už kitus, nežiūrint į atlyginimo dydį, kažkada prasimušė sau teisę mokėti mokesčius tik nuo 1,3MMA, dabar 1,65. To dėka gimsta VZ apraudamas konkurencingumas kabotažinant Vakaruose ant Azijos ir BY, UA piliečių. Leidimus duoti, bet sąlygas ir mokesčius mokėti.

    • 2021-06-08T17:16:50+03:00

      tas sektorius samdo išskirtinai užsieniečius, kuriems pensijos kaupti Lietuvoje tiesiog nėra prasmės. Tai tegul bent nuo minimumo susimoka ir tiek užteks. Užsienyje yra tokia galimybė darbuotojams susigrąžinti somokėtas socialines įmokas, sukauptas pensijų lėšas. Įdomu ar Lietuva apie tokią opciją nutyli ar jos tiesiog nėra?

    • 2021-06-09T15:44:25+03:00

      Kodėl neturi prasmės? Nesuprantu. Kokiame užsieny? Žinai tik Olandijoje jei daug uždirbi arba ten koks mokslininkas gali pirmus 6 metus mokėti mažiau

  • 2021-06-08T07:53:41+03:00

    1000 eur. Ant popieriaus paskatino emigracija :)))) tai ir valio! Emigruokit!!

    • 2021-06-08T17:17:54+03:00

      Taigi ne žmonių emigraciją, o įmonės išsikėlė į Lenkiją ar kitas šalis. Ir emigruoja ir valio. Tegul ten mokesčius moka. Paplokit atsistojęs :))).

    • 2021-06-08T19:44:53+03:00

      Skaicius prašom ant stalo.

  • 2021-06-08T08:15:21+03:00

    Leituva yra aukstuju technologiju ir auksto uzmokescio salis. Vezejai su savo vergai smugdo musu ivaizdi. Lauk i6 Lietuvos niekas ir nepasiges jūsų. Nuolatiniam PR matau yra $$$.

  • 2021-06-08T09:07:15+03:00

    Geras pavyzdys, kai valdžiazmogiai daro įstatymus, nepasitarę su teisininkais. Nors ko norėti iš valstiečių ir Kukuraičio kompetencijos. Tuoj supuls Karabaso gerbėjai ir mane supeiks...

    • 2021-06-08T10:27:42+03:00

      o ką čia peikti, nuosava kišenė šneka taip kaip moka.

  • 2021-06-08T09:22:59+03:00

    Tikėjausi, kad VŽ dienraštis mokantis skaičiuoti, deja radau tik "paskatinęs vežėjus emigruoti", "smogęs vežėjų konkurencingumui" ir t.t. Rašinėliuose mokykloj faktų daugiau būna... Praėjo keli metai nuo pakeitimo, tai pasakykit: Kiek įmonių emigravo? Kiek susitraukė sektorius mln.? Darbuotojų skaičium? Sumokėtais mokesčiais? Nežinot, ar nepatogu sakyti, kad sektorius augo?

    • 2021-06-08T10:39:24+03:00

      čia ne tas žanras, VZ redakcijos straipsniai atspindi atstovaujamą interesą, o ne siekia mus įtikinti argumentais. Vien "dabar vežėjai dirba, pasiekdami 2–3% pelningumą“ mitas ko vertas ;-) net neaišku, koks ten pelningumas, pigi verslo žiniasklaida tiek netraukia kad išsiaiškinti ;-DDD O dabar prisiklausę krokodilų ašarų skaitom teisybę, imam blogiausią atvejį- žemiausią rodiklį - kas sugeba padalinti vieną iš kito, grynasis pelningumas 12,65% : https://www.vz.lt/finansai-apskaita/2018/06/18/girtekos-grupes-valdytoja-pernai-uzdirbo-857-mln-eur-pelno

    • 2021-06-08T11:37:59+03:00

      Juk pats rašote, Girtekos grupės pelningumas . O juk Girteka ,ne vien tik transportas. Keista ,kad turiu jums tai paaiškinti.

    • 2021-06-08T13:59:05+03:00

      Mažiau klieďėk ir reiškis, jei nežinai. Koeficientas galioja visiems sektoriams. Visų antra tas koeficientas jau 100 m. tvirtinamas VYRIAUSYBĖS NUTARIMU, o ne įstatymu Seime. Visų trečia čia jau nebe KT kompetencija.

    • 2021-06-08T17:21:23+03:00

      Jūs skaityti matyt nemokate. Tekste lietušiškomis raidėmis parašyta. Išmokit skaičiuoti bent kartą. Dieve Dieve, p. Maurai. „Girtekos“ įmonių grupė vienija 25 tarptautinių pervežimų bendroves, 12 nekilnojamojo turto vystymo bendrovių, 4 įmones, užsiimančias sandėlių veikla, 4 holdingo bendroves, 3 serviso paslaugų įmones ir dvi naudota technika prekiaujančias bendroves. Pagrindinės grupės įmonės „Girteka logistics“ pelnas pernai ūgtelėjo 69,9%, iki 11,627 mln. Eur, įmonės apyvarta didėjo 29,7%, iki 561,452 mln. Eur.

    • 2021-06-08T19:45:45+03:00

      Eik tu na...ui su ta savo girteka

    • 2021-06-08T19:48:12+03:00

      Tu dar bangladešui papasakok, koks jiem geris siuvyklas islaikyt, nes tos juk kuria didziaja dali jiem BVP ir nesvarbu, kad tai nekvalifikuotas darbas uz 5$. Tavo ekonomikos supratimas kaip pirmoko.

    • 2021-06-10T22:35:02+03:00

      aritmetiškai, o jei rimtai - kas nors tiki, kad Girteka 87% pelno uždirba iš NT operacijų ir serviso? Ane? Tai kurių velnių jiems apskritai ta logistika, atsakykit ;-) Gerai, klausimas mokančiam skaityti, ko neužtenka - o gal jie visgi vertikaliai integruoti, ir kur nori, ten pelną ir rodo?

  • 2021-06-08T09:28:12+03:00

    Dar dėl lengvumo perregistruoti biurą. Taip, įmones galima įsteigti kiekvienoj šaly. O ir darbuotojus ten darbins? Tai Lenkijoj mažesnias algas moka vairuotojams? Ne. Lenkai išduos tūkstančius leidimų žmonėm iš trečiųjų šalių? Ne. Kaip manot, ką lenkų priežiūros tarnybos padarys lietuvių konkurentui, po pirmo skundo apie bačkas, mažinamus komandiruotpinigius, nemokamus atlyginimus ir pan.? Vat ir nebėga niekur, tik visiem pasakoja, kokia žolė pas kaimyną žalia.

    • 2021-06-08T10:51:06+03:00

      neverta net svarstyti, tai vienas neskaidriausių sektorių. Todėl ir bijo bet kokios iki realių duomenų ir skaičių vedančios diskusijos, nes parodytų liejančių krokodilo ašarų pakalnės realybę.

    • 2021-06-08T10:57:57+03:00

      politikai turėtų aiškiai pasakyti VZ atstovaujamiems linavos ašarotojams ir kitiems, įpratusiems koja atsidarinėti valdžių duris - kol nebus ant stalo konkrečių analizių su patikrinamais ir palyginamais skaičiais, lengvatas naikinsime sistemingai ir be gailesčio. Pavyzdys čia: https://www.tnx-logistics.com/blog/2018/03/15/how-profitable-is-european-road-transport.html

    • 2021-06-08T11:27:43+03:00

      Kiek pamenu ,tai straipsnyje kalba eina apie valstiečių prastumtą 1,65 algos koeficientą transporto sektoriuje ir to teisėtumą. Kaip manote ,ar tai teisėta? Kodėl tada kitų sektorių tai neliečia , o tik transportą? Kalba eina apie tai, kad valdžiažmogiai kaži ką daro ,o su teisininkais nesitaria. Negi tai normalu. Ir nereikia čia postringauti apie Girtekas ir jų pelnus, nesolidu ir kvepia raudonu pavydu.

    • 2021-06-08T15:33:58+03:00

      keistas klausimas, kodėl kitų sektorių neliečia. Todėl kad kituose sektoriuose mokesčius moka nuo 100% atlyginimų, o ne nuo 1,65 ar 1,3 MMA, kaip konkurencingame fūrų gyvulių ūkyje. O šiaip sutinku, kai tik kas žandų pūtimo seanso metu parodo kokį realų skaičių, geriausia apkaltinti pavydu ir svetimų pinigų skaičiavimu. Kad nekiltų abejonės, kas čia ponas ;-)

  • 2021-06-08T10:12:58+03:00

    Patarimas vyriausybei: sumažinkite dienpinigius ir padarykite juos visose Europos šalyse vienodus, pvz. 50 EUR/parą. Tada komandiruojamų žmonių atlyginimų (normalių) pakėlimas bus laiko klausimas. Dabar komandiruotpinigiai tokie: Norvegija 53, Švedija 65, Danija 80 EUR per dieną - kur logika? Net ir sumažinus 50 proc. ir mokant Skandinavijos šalių minimumą lieki nekonkurencingas...

    • 2021-06-08T11:51:41+03:00

      Mūsų vyriausybė negali „nustatyti“ reguliavimo visose ES šalyse. Dėl komandiravimo ir trečiųjų šalių piliečių įdarbinimo turėtų susitarti visos ES šalys.

  • 2021-06-08T12:18:28+03:00

    realiai, praktiskai visi vezejai veza kontrabosa. nerealiai kiekiais. ir dar verkia. tfu

  • 2021-06-08T14:05:54+03:00

    Aš tik galvoju.... po tokių straipsnių daug dar yra durnelių su vz premium :)))

    • 2021-06-08T17:24:27+03:00

      akivaizdu, kad tamsta esate.

    • 2021-06-08T21:54:28+03:00

      Matyt tam tikruose sluoksniuose ta prenumerata yra kažkas panašaus į klouno lūpas - baisokas dalykas, žmonės kikena, bet va visos aplink turi, tai ir man reikia. ;)

  • 2021-06-08T15:45:45+03:00

    tai yra tikroji VŽ, apmokestinanti propagandinį turinį ir skleidžianti demagogija. ačiū ir atia

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791