200.000 Eur investiciją gavęs startuolis siūlo pamiršti tradicines vizitines korteles
„Doup“ vykdomojo vadovo Manto Michalausko ir direktoriaus Vytauto Kamarūno įkurtos bendrovės pagrindinis produktas yra platforma, leidžianti vartotojams keistis vizitinėmis kortelėmis. Iki šiol ji buvo pasiekiama turint fizinį produktą – įsigiję NFC apyrankę, lipduką ar kortelę, gauna prieigą prie platformos, kur gali susikurti paskyrą.
M. Michalausko teigimu, platforma save pristato kaip naujos kartos vizitinių kortelių kūrėjus, tačiau verslui suteikia kur kas daugiau galimybių.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai