2022-10-09 14:03

200.000 Eur investiciją gavęs startuolis siūlo pamiršti tradicines vizitines korteles

Mantas Michalauskas, startuolio  „Doup“ vienas įkūrėjų ir vykdomasis vadovas. Bendrovės nuotr.
Mantas Michalauskas, startuolio „Doup“ vienas įkūrėjų ir vykdomasis vadovas. Bendrovės nuotr.
Startuolis „Doup“, verslui siūlantis platformą su naujos kartos vizitinėmis kortelėmis, pritraukė investiciją iš lietuvio Maltoje valdomos personalo atrankos bendrovės „Wfdm“. Startuolis kapitalą planuoja panaudoti platformos ir komandos plėtrai.

„Doup“ vykdomojo vadovo Manto Michalausko ir direktoriaus Vytauto Kamarūno įkurtos bendrovės pagrindinis produktas yra platforma, leidžianti vartotojams keistis vizitinėmis kortelėmis. Iki šiol ji buvo  pasiekiama turint fizinį produktą – įsigiję NFC apyrankę, lipduką ar kortelę, gauna prieigą prie platformos, kur gali susikurti paskyrą.

M. Michalausko teigimu, platforma save pristato kaip naujos kartos vizitinių kortelių kūrėjus, tačiau verslui suteikia kur kas daugiau galimybių.

52795
130817
52791