Lietuviškasis „MailerLite“ už 84 mln. Eur parduotas Lenkijos bendrovei

„MailerLite“ pranešime nurodoma, kad po susijungimo su „Vercom“ bendrovė galės verslui greitai pateikti naujų sprendimų įvairiais komunikacijos kanalais – el. paštu, SMS žinutėmis, programėlės pranešimais (angl. push notifications).
Anot bendrovės, jau šiemet „MailerLite“ klientams bus pasiūlytas SMS komunikacijos funkcionalumas.
„Mes džiaugiamės galėdami pasinaudoti „Vercom“ ekspertinėmis žiniomis daugiakanalės komunikacijos srityje, kurios leis „MailerLite“ klientams pasiūlyti daugiau funkcijų, kaip SMS ir push pranešimus, kurie gali būti integruoti su el. pašto rinkodara“, – sako Ignas Rubežius, „MailerLite“ įkūrėjas ir vadovas.
„MailerLite“ savo pranešime nurodo, kad susijungimas vertas daugiau nei 90 mln. USD ir yra vienas didžiausių Europoje šiemet. 84 mln. Eur sandorio vertę nurodo lenkų portalas „parkiet.com“.
Susijungusios bendrovės tikisi ateityje patekti tarp penkių didžiausių komunikacijos platformos kaip paslaugos (angl. Communication Platform-as-a-Service, CPaaS) kompanijų pasaulyje.
Bendrovės šaknys siekia 2005 m., tačiau pagrindinis jos produktas „MailerLite“ dabartiniu pavadinimu pradėtas kurti 2010 m.
„MailerLite“ nurodo subūrusi daugiau nei 130 žmonių komandą. Bendrovė veiklą vykdo visame pasaulyje, nors jos būstinė yra Vilniuje. „MailerLite“ dar gerokai prieš pandemiją pradėjo propaguoti nuotolinį darbą.
Tuo metu „Vercom“ teigia turinti daugiau nei 20.000 klientų, tarp kurių yra tokie prekės ženklai kaip IKEA, „American Express“, DHL, „Coca-Cola“ ar „BNP Paribas“.
Nuo praėjusių metų gegužės „Vercom“ yra listinguojama Varšuvos vertybinių popierių biržoje.